Resume from April 29, 2024 PRO

Вікторія

HR-менеджер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
33 years
City of residence:
Bila Tserkva
Ready to work:
Bila Tserkva, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HR-менеджер

from 04.2023 to 12.2023 (8 months)
Логістична компанія, Дистанційно (Транспорт, логістика)

на даній роботі працювала одночасно з декількома підприємствами, в сфері логістики та легкої промисловості.

- підбір та пошук персоналу (сфера логістики та легкої промисловості),
- ведення обліку робочого часу,
- он-бординг та адаптація працівників,
- офф-бординг персоналу,
- організація корпоративних заходів,
- привітання колег з урочитими святами,
- використання тайм-менедженту,
- постійна комунікація з колегами,
- робота з CRM,
- документація (трудовий договір, табель, штатний розпис, тощо),
- робота з Google-docs,
- профорієнтаційна робота з навчальними закладами

Досягнення за період роботи на даній позиції: за 1 міс. закрила 12 вакансій різних рівнів.
(закривала вакансії від швачок, тобто все, що стосується швейного виробництва, також сфера маркетингу, продажі, сфера логістики Україна та США: логісти, трак диспетчери)

HR-менеджер

from 06.2022 to 04.2023 (10 months)
Adducates, Дистанційно (проєктна робота) (Маркетинг, реклама, PR)

- підбір та пошук персоналу (сфера - маркетинг, IT, логістика),
- проведення первинних інтерв'ю,
- тестування кандидатів,
- підготовка офферу для кандидата

На даній роботі отримала дуже цікавий досвід в сфері маркетингу.

Причина звільнення: проєктна робота.

HR-менеджер

from 06.2018 to 09.2021 (3 years 3 months)
Компанія "Доктор Оптика", Біла Церква (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Кадрова документація:
- кадрова документація в повному обсязі мережі компанії «Доктор оптика» (прийом, звільнення, переміщення, трудові договори, всі види відпусток; всі види наказів/розпоряджень, особові справи, трудові, оцифровка трудових книжок, графіки відпусток, планові графіки відпусток, компенсації днів невикористаної відпустки та ін.).
- Робота одночасно з декількома підприємствами (17 ФОПів, ТОВ),
- Ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіку відпусток та контроль його дотримання. Ведення всіх видів відпусток на підприємстві;
- Консультування працівників згідно кадрового законодавства;
- Ділова переписка (внутрішня та зовнішня),
- Робота в програмах BAF (КУП), 1 С 7, 1 С 8, Бітрікс-24,
- Звітна документація,
- Розрахунок норм тривалості робочого часу (фактичного) для мережі «Доктор Оптика»,
- Реєстр співробітників згідно ФОПів,
- Моніторинг ринку праці (рівень заробітних плат),
- Технічна робота із Системами стимулювання працівників (KPI).

Рекрутинг:
- Прийом заявки від замовника на вакантну посаду;
- Складання профілю на вакантну посаду,
- Розміщення оголошень на job-сайтах/ каналах для пошуку кандидатів відповідно до вакантної посади,
- Пошук кандидатів відповідно до вакантної посади (активний, пасивний),
- Проведення співбесід з кандидатами (Skype або очно).
- Оцінка кандидатів відповідно до профілю,
- Отримання рекоментації від кандидата, відповідно до попереднього досвіду роботи (спілкування з роботодавцями),
- Робота з інструментами оцінки персоналу,
- Розробка компетенцій відповідно до профілю,
- Супровід кандидатів з інших міст (оренда житла, зв'язок до прибуття до м. Білої Церкви, заселення (за потреби).

Адміністративна робота:
- Корпоративні заходи Компанії "Доктор Оптика",
- Організація процесу підвищення кваліфікація медичних працівників (атестація та курси по підвищення кваліфікації лікарів та молодшого медичного персоналу).


Причина звільнення: закінчення трудового договору у зв’язку із виходом основного працівника (закінчення відпустки основного працівника для догляду за дитиною до 3-х років).

HR-менеджер

from 08.2016 to 06.2018 (1 year 10 months)
ПП "Будмаркет", Біла Церква (Торгівля непродовольчими товарами)

Адміністративна робота:
- Зустріч гостей підприємства (чай, кава і т.п.);
- Забезпечення життєдіяльності офісу (закупка чаю, кави, цукру, води і т.п.) ;
- Забезпечення необхідними канцелярськими приладами працівників підприємства;
- Корпоративні заходи Компанії.
Кадрова робота та діловодство:
- Кадрова документація в повному обсязі,
- Ведення військового обліку призовників та військовозобов’язаних підприємства;
- Оформлення прийняття на роботу, переведення, переміщення та ін.;
- Ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіку відпусток та контроль його дотримання. Ведення всіх видів відпусток на підприємстві;
- Консультування працівників згідно кадрового законодавства;
- Робота з кадровою документацією, відповідно з належним її зберіганням (трудові книжки, особові справи, картки ф П-2 та ін.);
- Ведення діловодства підприємства;
- Ведення всіх видів наказів підприємства;
- Контроль за своєчасним виконанням наказів;
- Ведення обліку порушень трудової дисципліни;
- Визначення страхового стажу для надання допомоги з тимчасової непрацездатності, вагітності та пологів за трудовими книжками;
- Ведення табелю обліку робочого часу працівників підприємства;
- Підготовка зведеного табелю обліку робочого часу для закриття заробітної плати працівникам підприємства;
- Робота одночасно з декількома підприємствами (три приватних підприємства та дванадцять ФОП);
- складання встановленої звітності про роботу з кадрами;
- складання штатного розпису та змін до нього;
- розроблення посадових інструкцій для працівників підприємства;
- ведення поштового листування з іншими підприємствами.
Рекрутинг:
- Пошук кандидатів на обрану посаду;
- Проведення співбесід на обрану посаду.

Секретар керівника

from 03.2011 to 08.2016 (5 years 5 months)
Білоцерківська загальноосвітня школа № 15, Біла Церква (Освіта, наука)

- Побудова нормативно-правової бази ділової документації установи;
- Створення номенклатури справ БЗШ № 15;
- Робота з архівним підрозділом БЗШ № 15;
- Досвідчений користувач ПК (робота з програмами MS Office, десяти пальцевий метод друку тексту, тощо);
- Робота з БД ЄДЕБО, БД ІСУО: 2000;
- Виконання роботи з організації адміністративно-розпорядчої діяльності працівників закладу;
- Ведення діловодства установи;
- Прийом та реєстрація кореспонденції (вхідна, вихідна документація);
- Виконання операцій із застосування комп’ютерної техніки;
- Робота з периферійними пристроями (ксерокс, сканер, факс, принтер, тощо);
- Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- Організація та планування робочого дня керівника (зустрічі, телефонні дзвінки);
- Забезпечення установи необхідною організаційною технікою, канцелярським приладдям, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
- Організація прийому відвідувачів, забезпечення оперативності розгляду прохань і пропозицій громадян (працівників);
- Контроль за своєчасним виконанням виданих наказів, розпоряджень, тощо.

Education

Білоцерківський інститут економіки та управління відкритий Міжнародний університет розвитку людини «Україна»

Документознавство та інформаційна діяльність, Біла Церква
Higher, from 2011 to 2015 (4 years)

Білоцерківський коледж сервісу та дизайну

Документознавство та інформаційна діяльність, Біла Церква
Unfinished higher, from 2008 to 2011 (3 years)

з відзнакою

Additional education and certificates

Перша школа Рекрутингу в Україні

2018

Language proficiencies

English — average

Additional information

Відповідальна, активна, вихована, доброзичлива, швидко засвоюю нову інформацію, маю організаційні навички, вміння працювати в команді, привітлива, шкідливих звичок не маю.
Не боюсь нового, якщо чогось не знаю, не проблема вийти із зони комфорту.

В роботі самостійна (вмію розставляти пріоритети по задачах), але на старті буду вдячна за адаптацію :)

Цікавлюсь літературою, кулінарією, займаюсь спортом.

Маю екофлоу (на той випадок, якщо не буде світла).

Досвідчений користувач ПК, «сліпий» десяти пальцевий метод друку тексту, робота з пакетом програм Microsoft Office, програми 1 С 7/8, M.E.Doc, робота з програмою BAF-кадри, Бітрікс-24, google-docs.

Працюю з великим об’ємом інформацію (ПП «Будмаркет» - штат 250 чоловік, «Доктор Оптика» - до 200 чоловік.

На період роботи в компанії «Доктор Оптика» розширила свої знання в Рекрутингу, дослідила питання «Безперервний професійний розвиток лікарів», безперервний професійний розвиток молодшого мед. персоналу.

Пройшла он-лайн навчання «Рекрутинг 3.0» в першій школі рекрутинга в Україні (2018 р.).

На постійній основі слідкую та впроваджую зміни згідно Законодавства (кадрові зміни).

Готова надати рекомендації з попередніх місць роботи.

Віддаю перевагу дистанційній роботі.

Розглядаю повну, часткову та проєктну зайнятість.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: