Resume from October 9, 2021

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/7451476

Помічник юриста, 10 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Chernivtsi

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Клюцька Наталя Артемівна
Дата народження: 27.04.1990
місто: Чернівці
(центральна частина міста)
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

РЕЗЮМЕ

Ціль: отримання посади згідно наявного навчання, досвіду та знать; розвиток та отримання нових навиків; гідна оплата праці.
Освіта:
2007-2012 рр., Приватний вищий навчальний заклад "Західноукраїнський економіко-правничий університет", напрям підготовки «Правознавство», кваліфікація - бакалавр права (денна та заочна форма навчання).
2010 року пройшла курс перукарської справи;
2013-2014рр., Чернівецький національний університет ім.Ю.Федьковича, спеціальність «Правознавство», кваліфікація юриста (диплом спеціаліста, заочна форма навчання).
Досвід роботи:

- Помічник нотаріуса
(липень 2012 р. – січень 2013 р., нотаріальна контора, місто Чернівці).
Функціональні обов’язки:
- надання консультаційних послуг;
- приймання,оформлення та видача документів;
- забезпечення діяльності компанії;
- робота у відповідних електронних базах;
- підготовка відповідей на звернення та запити, в тому числі контролюючих органів; ведення вхідної/вихідної кореспонденції; архівна робота і т.п.,;

- Діловод у приватній нотатіальній конторі
(переведена у зв'язку з змінною законодавства)
(січень 2013 р. – грудень 2014 р.; нотаріальна контора, місто Чернівці).
Функціональні обов’язки:
- надання консультаційних послуг;
- приймання,оформлення та видача документів;
- забезпечення діяльності компанії;
- підготовка відповідей на звернення та запити, в тому числі контролюючих органів;ведення вхідної/вихідної кореспонденції; т.п.;
- формування документів у справи відповідно до номенклатури;
- довідкова робота з документами;
- підготовка документів до наступного збереження і використання (оформлення справ, складання описів).

2015-2020 рр.-присвячені вихованню своїх дітей (2 дітей);
(в цей період продовжую роботу у нотаріальній конторі по вихіднм дням чи виходячи на заміну іншим працівникам;

добавився досвід роботи у торгівельних організаціях, що оформлюють договори купівлі-продажу автомобілей зі вторинного ринку (надання консультацій, переоформлення транспортних засобів шляхом роботи у відповідних електронних базах).

- Фізична особа підприємень
липень 2020 р. - липень 2021 р. - основний вид діяльності: надання послуг харування (діяльність їдальні).

Функціональні обов’язки включають в себе обов'язки кухаря, продавця, касира, адміністратора та керуючого закладом громадського харчування (велась соц.стрінка закладу, яку досі можна переглянути у вільному доступі в інтернеті (за потреби надам посилання))

Професійні навички:
- володію комп’ютером (Word,електронна пошта, інтернет в т.ч.,окремі електронні бази);
- знання законодавства;
- навички ведення правого забезпечення діяльності організації;
- навички складання різних юридичних документів;
- навички спілкування із клієнтами, надання консультацій;
- працювала з оргтехнікою – печатка/копіювання/сканування документів, їх зберігання згідно номенклатури.
- навички роботи в електронних базах (нотаріальна діяльність та торгівельні організації з продажу автомобілей);
- досвід консультування покупців;
- досвід роботи на кухні (підготовка, приготування страв і т.п.)
- досвід замовлення, прийому і викладення товару;
- навички продажу товару (роздачна лінія та каса);
- навички розміщення реклами в журналах, інтернеті та інформаційних довідниках (велись особисті сторінки закладу, вайбер група для замовлень та інформування);
- навички управління персоналом.

Знання мов: українська — рідна; російська – володію;
Особисті якості: чесність, ввічливість, відповідальність, уважність до деталей, дисциплінованість, пунктуальність, зосередженість.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: не заміжня.
Наявність дітей: так (2 дітей дошкільного віку (6 та 3 роки)).
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: ні.
Можливість відряджень: так.
Хобі: шахи, малювання, читання книг (в період декретних відпусток багато книг на тематику виховання(психології) дітей.


More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: