Resume from March 19, 2024 PRO

Даніїл

UX/UI-дизайнер, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
22 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Kramatorsk, Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

UX/UI дизайнер

from 01.2023 to 06.2023 (5 months)
DSEA, Дистанційно (IT)

Розробка мобільного застосунку, що відповідає вимогам і орієнтований на задоволення потреб користувачів. Підвищення рівня користувацького досвіду та зручності використання додатка завдяки впровадженню ефективного дизайну та навігації.

UI-designer

from 07.2021 to 10.2021 (3 months)
DSEA, Краматорск (IT)

Відповідальність за дизайн мобільного застосунку в рамках студентського проєкту.

Education

Донбаська Державна Машинобудівна Академія

ФАМІТ, 122 Комп'ютерні науки, Краматорськ
Higher, from 2019 to 2023 (4 years)

ЗОШ №25

Краматорськ
Secondary, from 2008 to 2019 (11 years)

Additional education and certificates

Udemy "Figma:Основы дизайна пользовательского интерфейса-UI/UX Design"

2020, 2 месяца

Skillshare "Figma Web Design: Wireframe to UI/UX"

2021, 3 месяца

Udemy "Mastering Mobile App Design in Figma"

2021, 3 месяцев

Knowledge and skills

Adobe Photoshop Adobe Illustrator Figma CSS HTML UI-дизайн UX-дизайн Створення прототипів Здатність до навчання Програмування Розробка лендингів Розробка додатків на Android Креативність JavaScript React React Native

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Діяльність у сфері дизайну
Участь у розробці програми в команді студентів.Відповідальність за дизайн і модифікацію дизайнів з використанням інструментів Figma. Також використовував дизайни, доступні на Behance, і вносив у них зміни, щоб відповідати вимогам проєкту.

Повна розробка мобільного застосунку для замовлення їжі з ресторанів.
Щодо дизайнерської частини проєкт включав кілька етапів:
Етап збору вступних і вимог до дизайну: Взаємодія із замовником для визначення цілей і вимог, а також проведення досліджень ринку та аналіз конкурентів.
Відпрацювання архітектури та навігації в застосунку: Розробка інформаційної архітектури, визначення структури екранів і логіки навігації для забезпечення зручності використання.
Розробка прототипів: Створення прототипів з використанням інструменту Figma для візуалізації та перевірки концепції та користувацького потоку.
Тестування прототипу дизайну: Проведення тестування прототипу з реальними користувачами для оцінки зручності використання та виявлення потенційних поліпшень.
Фінальний дизайн і розробка: Розробка фінальних дизайн-макетів, включно зі створенням графічних елементів, іконок і логотипу з урахуванням бренду і стилю додатка.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: