Ірина
Менеджер з закупівель, постачання
- Age:
- 39 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7503457
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Лунгул Ірина Миколаївна
Дата народження: 07.04.1985
Контактний телефон: [
E-mail: [
МЕТА
Заміщення вакантної посади з метою подальшого вдосконалення і професійного росту.
НАВИЧКИ
Комунікабельність | Чесність | Стресостійкість | Критичне мислення | Врівноваженість | Відповідальність | Вирішення проблем | Командна робота | Доброзичливість | Самодисципліна |
Швидко навчаюсь новому
ДОСВІД РОБОТИ
• Назва компанії: ТОВ «Астарта-Київ»
Посада: регіональний менеджер відділу логістики постачання
Період роботи: липень 2023 – по сьогодні
Обов’язки:
◦ контроль та координування діяльності фахівців з постачання по регіонах;
◦ організація та контроль діяльності фахівців з постачання по регіонах щодо виконання зобов’зань перед постачальниками;
◦ контроль виконання графіку поставок тмц фахівцями з постачання по регіонах;
◦ організація доставки тмц по Україні (паливо, тмц/сировина для цукрових заводів);
◦ організація імпортних поставок тмц;
◦ контроль за прийманням тмц на складах компанії та розрахунків з постачальниками фахівцями з постачання по регіонах;
◦ робота з рекламаціями та недостачами.
• Назва компанії: ТОВ «Астарта-Київ»
Посада: провідний фахівець відділу логістики постачання
Період роботи: березень 2023 – липень 2023
Обов’язки:
◦ підготовка та підписання договорів на постачання;
◦ організація та контроль взаєморозрахунків з постачальниками;
◦ контроль виконання графіку поставок тмц;
◦ організація доставки тмц по Україні (паливо);
◦ організація імпортних поставок тмц;
◦ контроль приймання тмц на складах компанії;
◦ робота з рекламаціями та недостачами.
◦ організація документообігу по поставкам тмц.
• Назва компанії: ТОВ «Альянс Ойл Україна»
Посада: Спеціаліст з продажу нафтопродуктів
Період роботи: листопад 2021 – червень 2023.
Обов’язки:
- пошук та залучення до співпраці нових клієнтів;
- моніторинг ринку нафтопродуктів;
- супровід угод на продаж нафтопродуктів;
- документообіг від договору до акту звірки;
- підтримання та збільшення об’єму продаж нафтопродуктів
• Назва компанії: ТОВ СП «НІБУЛОН»
Посада: Заступник начальника відділу ПММ (паливно-мастильні матеріали)
Період роботи: 2012 – 2021
Обов’язки:
- забезпечення підприємства необхідними ПММ згідно потреб;
- проведення тендерних закупівель з придбання оптових партій ПММ на внутрішньому ринку авто та зд транспортом;
- проведення закупівель та супровід зд поставок ПММ по зовнішньо-економічним контрактам;
- придбання пмм та забезпечення роботи автотранспорту компанії через АЗС;
- моніторинг ринку постачальників ПММ;
- укладення договорів з постачальниками та контроль їх виконання;
- встановлення та контроль за дотриманням норм використання ПММ;
- робота з первинною документацією;
- логістика поставок ПММ бензовозами підприємства відповідно до потреб виробничих підрозділів, автотранспорту компанії та буксирів СК;
- контроль та забезпечення роботи нафтобаз підприємства на відповідність до вимог законодавства;
- ліцензування нафтобаз підприємства на право зберігання пального, реалізацію нафтопродуктів.
• Назва компанії: ТОВ СП «НІБУЛОН»
Посада: Спеціаліст відділу закупок (с/г продукції)
Період роботи: 2008 – 2012
Обов’язки:
- організація закупівлі с/г продукції;
- укладення договорів з постачальниками та контроль їх виконання;
- контроль і супровід всіх етапів процесу закупівлі с/г продукції;
- моніторинг ринку постачальників с/г продукції;
- відстеження дотримання договірних зобов'язань;
- контроль здійснення взаєморозрахунків з постачальниками;
- робота з елеваторними комплексами.
• Назва компанії: ВАТ «Родовід Банк»
Посада: Старший економіст відділу роздрібного кредитування
Період роботи: 2007 – 2008
Обов’язки:
- обслуговування та консультування клієнтів;
- документальне оформлення та видача кредитів,
- контроль за виконанням договорів кредитування.
Досвід: вміння обробляти великі обсяги інформації, навички аналітичної роботи, проведення переговорів з постачальниками, аналіз ринку постачальників продукції, пошук нових постачальників, проведення тендерних закупівель, укладання договорів поставки/закупки, обробка замовлень, контроль процесу постачання продукції, ведення первинної бухгалтерії, контроль взаєморозрахунків та виконання договірних відносин, знання поставок і контрактних умов, знання роботи логістичної системи.
ОСВІТА | ТРЕНІНГИ
• Навчальний заклад: Чорноморський національний університет імені Петра Могили
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: Спеціаліст з фінансів
Період навчання: 2002-2007
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
• Програмне забезпечення: MS Office, 1С, IT-Enterprise
• Знання англійської мови – базовий рівень
• Наявність закордонного паспорта
• Водійське посвідчення – категорія В
More resumes of this candidate
Similar candidates
Категорийный менеджер, специалист отдела закупок, аналитик
Kyiv, Remote
Sales manager, project manager, business development manager, bid manager, manager of procurement
Kyiv
Менеджер по работе с поставщиками, procurement, supply chain manager, chinese-english translator
45000 UAH, Kyiv, Other countries
Operations, Supply Chain, Logistics, Procurement Manager
Kyiv, Remote