Resume from September 12, 2022 File

Александр

Начальник адміністративно-господарського відділу

Age:
50 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Кольченко Олександр
Керівник господарського відділу

Народився: 5 травня 1974 року
Адреса: м. Київ, Подільський район
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан: одружений, донька

Освіта

1988 – 1991рр. – середня спеціальна
СПТУ-37
Спеціальність: Автослюсар

1991 – 1997 рр. – повна вища
Державна Академія Легкої Промисловості України
Спеціальність: Інженер з автоматизації.
2005 – 2010 рр. – повна вища
Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі
Спеціальність: Фінанси. Бакалавр

Досвід роботи

1994 – 1995 рр. – слюсар МЧП «Сомпекс».
1995 – 1996 рр. – монтажник санітарно-технічних систем УЖХ Печерського району.
1996 – 1998 рр. – водій-механік ПП «Антарес».
1998 – 2002 рр. – водій ТОВ «Планета-авто».
2002 – 2004 рр. – водій ТОВ «Будфонд».
2004 – 2010 рр. – виконроб оздоблювальних робіт БК «АВТ», БК «ДіА - СТ»
2010 – 2016 рр. – провідний інженер з організації експлуатації та ремонту ТОВ «Новий канал».
2016 – 2019 рр. – начальник відділу експлуатації нежитлових приміщень ТОВ «Новий канал».
2020 – 2020 рр - начальник сервісного відділу ТОВ «Тріатек».
2020 – 2021 рр - заступник директора з питань АГЧ. ДП «Фільман ГМБХ».
2021 рр - начальник господарського відділу ДП «Інститут медицини праці ім. Ю.І.
Кундієва НАМН України»
 організація та контроль виконання поточних ремонтів в будівлях та спорудах,
 організація технічної експлуатації інженерних систем (вентиляції, кондиціювання,
водопостачання, каналізації, опалення),
 контроль проведення оцінки стану офісів,
 організація проведення всіх видів ремонтних робіт та контроль їх виконання, проведення
профілактичних робіт,
 перепланування приміщень у відповідності до вимог підвищення продуктивності праці,
підготовка робочого місця співробітників,
 взаємодія з контролюючими органами, інспекціями,
 пошук постачальників та організація тендерів для отримання вигідних пропозицій із
постачання товарів та послуг,
 дотримання та актуалізація політик та процедур з адміністративно-господарської діяльності
компанії,
 розробка, впровадження та контроль якісних показників рівня надання адміністративно-
господарського сервісу, контроль діяльності компаній-підрядників.
 практичний досвід та знання.

Додаткові відомості

Хобі – рибальство.
Впевнений користувач ПК (Word, Excel, 1C).
Вільно володію українською та російською мовами.

Особисті якості: націленість на результат, чесність, вміння працювати в команді, креативність,
вміння знаходити вихід із нестандартних ситуацій.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: