Виктория
Бухгалтер
- Age:
- 30 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kakhovka
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7507241
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Шакало Вікторія Андріївна
Дата і місце народження: 14 лютого 1994 року, м. Каховка, Херсонська область
Адреса проживання: 74822, Херсонська обл., Каховський р-н, смт.Любимівка, вул. Фрунзе 67
Моб. тел. [
Сімейний стан: в цивільному шлюбі, маю сина 7 років.
Мета: Заміщення посади бухгалтера на віддаленому доступі, можливо за сумісництвом. Постійна робота, фінансова стабільність.
ОСВІТА
вересень 2012 р. – червень 2014 р., Чорноморський державний університет ім. П.Могили, факультет «Економіка підприємств», спеціальність «Облік та аудит», диплом бакалавра (денна форма навчання).
КВАЛІФІКАЦІЯ Дипломований спеціаліст з бухгалтерського обліку. Знання системи бухгалтерського обліку.
ДОСВІД РОБОТИ 5 р.
Бухгалтер
серпень 2016 р. – 31 серпня 2018 року ТОВ «Симметрія Плюс», м. Каховка, Херсонська область (діяльність підприємства – надання послуг в сфері аутсорсингу, система оподаткування – загальна система оподатківання та ПДВ)
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі;
— адміністрування ПДВ;
— здійснення операцій в системі «Інтернет-Банк»;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження платежів на поточні рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— розрахунок заробітної плати, внесків;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
Головний бухгалтер, фінансовий директор
серпень 2018 р. – по 9 березня 2021 р. ТОВ «Симметрія Плюс», м. Каховка, Херсонська область (діяльність підприємства – надання послуг в сфері аутсорсингу, система оподаткування – загальна система оподатківання та ПДВ)
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі;
— відновлення обліку;
— адміністрування ПДВ;
— здійснення операцій в системі «Інтернет-Банк»;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження платежів на поточні рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— розрахунок заробітної плати, внесків;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— складання управлінської звітності, ведення платіжного календаря;
— складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності.
Бухгалтер
березень 2021 р. по 17 серпня 2021р. ФОП Каразіна Л.І., м. Каховка, Херсонська область (діяльність підприємства – роздрібна торгівля ювелірними виробами.
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі;;
— здійснення операцій в системі «Інтернет-Банк»;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження платежів на поточні рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— розрахунок заробітної плати, внесків;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
— володіння комп’ютером (Знання MS Office, шнання 1С, Medoc, робота в мережі Internet, з електронною поштою. Збереження інформації на електронних носіях);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— знання податкового законодавства;
— уміння працювати в команді;
— навички ведення податкової звітності;
— знання мов: російська – рідна, українська — вільно володію;
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Відсутність шкідливих звичок, пунктуальність, комунікабельність, вміння доводити почате до кінця, вміння швидко засвоювати інформацію, цілеспрямованість, відповідальність, кмітливість, порядність, доброзичливість, швидка адаптація до нових умов. Дуже велике бажання працювати і розвиватися.
More resumes of this candidate
Kyiv
Full-time
- Бухгалтер, ФОп, 5 months
- Бухгалтер, Главный бухгалтер, Симметрия Плюс, 4 years 7 months
Similar candidates
Бухгалтер
Kakhovka, Nova Kakhovka