Resume from April 8, 2024 File

Nataliia

Керівник відділу, бізнес-аналітик, головний бухгалтер

Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Гриценко Наталія Леонідівна

Дата народження: 16 квітня 1980 року,
Місце проживання: м Київ.
Освіта: Вища
Телефон моб.(вайбер, телеграм): [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: отримання посади:
• Аналітика;
• начальник відділу;
• фінансового керівника;
• головного бухгалтера;
• та ін.

Освіта:
2010-2016рр – Полтавська державна аграрна академія, спеціальність – Спеціаліст з обліку та аудиту (диплом з відзнакою),
2015-2016рр- Полтавська державна аграрна академія, спеціальність – інженер-технолог з виробництва та переробки продукції тваринництва,
2002-2003рр Полтавське ПТУ №10 оператор комп’ютерного набору;
1997-1998рр Красногорівське ПТУ №47, спеціальність – бухгалтер с/г виробництва.

Курси: «РАСК. ІН-АГРО» м.Черкаси,
свідоцтво “Спілки Автоматизаторів Бізнесу”/Повний курс "BAS АГРО. БУХГАЛТЕРІЯ

Курс "Контур регламентованого обліку в прикладному рішенні "BAS Комплексне управління підприємством"

Стаж професійної та трудової діяльності (20 років)

12.2022 - 07.2023 ТОВ « Агробіостандарт» - головний бухгалтер.

Організація роботи бухгалтерської служби, контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій. Закриття періоду та подання фінансової та статистичної звітності.

05.2021- 07.2022 ТОВ «ІНТЕР-ЗАПОРІЖЖЯ»- заступник керівника відділу звітності

• Навчання користувачів ведення обліку в програмному продукті 1С УВП,
• Контроль над самостійним веденням обліку в системі. Допомога в закритті періоду, розрахунку собівартості, формування регламентованої звітності. Налаштування порядку закриття періоду;
• Контроль над самостійним закриттям періоду в системі. Усунення помилок та збоїв в роботі програми, при формуванні звітів;
• Розробка та передача користувацьких інструкцій з доробленого функціоналу та порядку закриття періоду;
• постановка технічного завдання програмістам;
• консультування користувачів щодо роботи в 1С УВП, УТП (бухгалтерам, економістам, менеджерам, логістам, кладовищем та ін.);
• складання методології ведення обліку;
• аналіз та виявлення системних помилок 1С з подальшою постановкою технічних завдань;
• Тестування виконаних автоматизацій;
• контроль за проведенням фінансово-господарських операцій.
• Розробка облікової політики;
• Здійснення постійного контролю за веденням управлінського / бухгалтерського / податкового обліку;
• досвід роботи з усіма ділянками обліку;
• організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
• Надання консультацій з бухгалтерського та податкового обліку;
• складання і подання в установлені строки фінансової та статистичної звітності;
• Складання фін звітності (баланс, фін.результат, рух грошових коштів та інші).

05.2018- 05.2021 ТОВ «Тандем-2002» - аналітик операційного та прикладного програмного забезпечення, керівник відділу аналітиків, керівник бухгалтерської служби

Посадові обов’язки:

• Підготовчі роботи, налаштування та наповнення довідників, налаштування плану рахунків, узгодження необхідних галузевих доробок для ведення обліку птахівництва та обліку паїв, налаштування системи для ведення обліку рослинництва;
• Навчання користувачів ведення обліку в програмному продукті;
• Ведення обліку в системі. Перенесення залишків з існуючих систем. Налаштування програми для ведення обліку;
• Контроль над самостійним веденням обліку в системі. Допомога в закритті періоду, розрахунку собівартості, формування регламентованої звітності. Налаштування порядку закриття періоду;
• Контроль над самостійним веденням обліку та закриттям періоду в системі. Усунення помилок та збоїв в роботі програми, при формуванні звітів;
• Розробка та передача користувацьких інструкцій з доробленого функціоналу та порядку закриття періоду;
• постановка технічного завдання програмістам;
• консультування користувачів щодо роботи в 1С УВП, УТП;
• складання методології ведення обліку;
• аналіз та виявлення системних помилок 1С з подальшою постановкою технічних завдань;
• тестування доробок;
• підготовка інструкцій та навчання користувачів новому функціоналу;
• Складання планів впровадження;
• Тестування виконаних автоматизацій;
• Проведення навчання, розробка навчальних матеріалів і стандартів;
• участь в розробці тех. Завдання;
• контроль за проведенням фінансово-господарських операцій;
• Розробка облікової політики;
• Контроль ведення управлінського / бухгалтерського / податкового обліку;
• досвід роботи з усіма ділянками обліку;
• Автоматизація обліку і постановка ТЗ для програмістів 1С;
• організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
• складання і подання в установлені строки фінансової та статистичної звітності.

02. 2017р – 05.2017р. – ТОВ фірма «Астарта-Київ», фахівець відділу підтримки користувачів та сервісів інформаційних систем

Посадові обов’язки:

• Реєстрація звернень на лінію підтримки та закриття звернення, надання консультацій в межах своєї компетенції;
• Формування бази знань;
• Консультації методологів бухгалтерського та податкового обліку, консультації юристів, консультація аудиторів та ін.;
• Консультація по програмі 1С та програмі «Alfresco».

05.2009 – 02.2017рр. - ТОВ ІПК «Полтавазернопродукт», (Агропромхолдинг «Астарта-Київ»)
08.2016 - 02.2017 - начальник сектору з обліку тваринництва,
05.2013 - 08.2016 - провідний фахівець з тваринництва, старший бухгалтер,
05.2009 - 05.2013 - старший бухгалтер.

Посадові обов’язки:
• Розрахунок фактичної та планової собівартості тваринництва, аналіз собівартості молока та приросту ВРХ;
• Реалізації продукції;
• Облік біологічних активів;
• Ідентифікація і реєстрація тварин;
• Облік ідентифікованих тварин;
• Складання звітів по фактичному та плановому використанню ПММ;
• Облік ПММ по талонах та картках;
• Матеріальний відділ (20,22,15,МШП);
• Подорожні листи легкового та вантажного автотранспорту;
• Основні засоби;
• Надання консультації з питань бухгалтерського обліку по виробничих підрозділах;
• Контроль за закриттям періоду в системі 1С;
• Аналіз бухгалтерського обліку, виявлення помилок, контроль за виправленням помилок.
• Складання звітів щодо реалізації продукції;
• Аудиторські форми;
• Статистичні звіти (24-СГ, 4 МТП, 11- МТП, 9-СГ, 4-СГ, 29-СГ, 37-СГ, 50-СГ, 1-Підприємництво, Баланс, Звіт про фінансові результати та інші);
• Робота з первинними документами (рахунки, накладні, доручення, акти виконаних робіт, авансові звіти, акти на списання, ЛЗК, подорожні листи, ремонтні листи, док пов’язані з МШП, ОЗ та первинні док. по БА, проведення звірок з постачальниками);
• Ведення взаєморозрахунків з покупцями;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
• Збір та контроль за первинними документами;
• Облік ТМЦ в 1С (надходження товарів та послуг, переміщення між складами, видача на виробництво, списання, контроль залишків);
• Проведення інвентаризації та оформлення документів;
• Управління та організація командної роботи сектором (6 чоловік);

04.2003 – 04.2009рр. ТОВ АФ Степове (Агропромхолдинг «Астарта-Київ»), бухгалтер

Посадові обов’язки:
• Складання звітів по фактичному та плановому використанню ПММ;
• Складання звітів щодо реалізації продукції;
• Реалізації продукції;
• Звіт по фінансовим результатам(упр);
• Аудиторські форми;
• Складання статистичних звітів: 24-СГ, 4 МТП, 11- МТП, 9-СГ, 4-СГ, 29-СГ, 37-СГ, 50-СГ, 1-Підприємництво, Баланс, Звіт про фінансові результати та інші.
• Обов’язки бухгалтера (матеріальний відділ , тваринництво, витратні рахунки, автотранспорт та с/г техніка)

Інші навики:
Досконалий користувач MS Office, ресурси Internet, користування електронною поштою, програмою 1С УВП, УТП, BAS АГРО. БУХГАЛТЕРІЯ, КУП, ERP, система відстеження запитів клієнтів OTRS, JIRA, Service Desk, вільне володіння українською мовою.

Особисті якості:
Комунікабельність, креативність, відповідальність, пунктуальність, стресостійкість, вміння працювати у команді, сумлінність, цілеспрямованість, легко адаптуюсь до нових умов праці.

Рекомендації:
Герасіна Лариса Сергіївна - керівник відділу звітності, ТОВ «Інтер-Запоріжжя», тел. (вайбер, телеграм) [open contact info](look above in the "contact info" section);
Фесик Світлана Василівна – головний бухгалтер, ТДВ «Кременчуцька птахофабрика», тел. (вайбер, телеграм) [open contact info](look above in the "contact info" section);
Пащенко Юлія Володимирівна – заступник головного бухгалтера, ПАТ «Полтавська птахофабрика», тел. (вайбер, телеграм) [open contact info](look above in the "contact info" section)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: