Resume from June 6, 2022 File

Ольга

Менеджер з розвитку

Age:
25 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Борщук Ольга
Повна/часткова зайнятість

Контактна інформація
Місто: Полтава
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ОСВІТА

2015-2019

Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія
Кондратюка»
Навчально-науковий інститут фінансів, економіки та менеджменту
Спеціальність: управління персоналом та економіка праці.
Ступіть: бакалавр.
Під час навчання проходила практику за спеціальністю, отримування гарні
відгуки працівників. Активно приймала участь в студентському житті.

ДОСВІД РОБОТИ:

Лютий 2021 р. – Жовтень 2021 р.

«Monobank»

Спеціаліст служби турботи про клієнтів

До моїх обов‘язків входило:

1. Швидко, якісно та дружелюбно допомагати Клієнтам.
2. Проактивна та клієнтоорієнтована робота.
3. Високий рівень грамотності та швидкість друку.
4. Уміння працювати в режимі багатозадачності.
5. Ведення документації: фіксування звернень/проблем/претензій.
Грудень 2018 р. – Серпень 2020 р.
«FixThePhoto».
Фахівець по роботі з клієнтами
До моїх обов’язків входило:
1. Ретельній підбір клієнтів та ведення переговорів;
2. Оформлення замовлень відповідно до бажань та вподобань клієнтів;
3. Ведення документації та заповнення бази данних з отриманої
інформації.
4. Регулярний контроль якості та терміну виконання кожного завдання.
5. Вирішення проблемних питань з клієнтом та забезпечення його
позитивної оцінки для запобігання негативніх відгуків у разі
необхідності.
6. Наповнення контентом певних сторінок в соціальних мережах.

Лютий 2018 р. – Грудень 2018 р.
ТОВ «Нова Пошта», м. Полтава.
Фахівець call-центру по наданню консультацій юридичним особам
До моїх обов’язків входило:
1. Приймання та оброблення вхідних дзвінків.
2. Вирішення питань та задоволення потреб клієнтів за допомогою
здійснення вихідних дзвінків.
3. Надання консультацій клієнтам із приводу турбуючих запитів.
4. Ведення документації: фіксуння звернень/проблем/претензій.
5. Робота з базою даних: внесення отриманої інформацію відповідно до
встановленних правил.

Грудень 2016 р. – Жовтень 2017 р.
Інтернет компанія.
Копірайтер
До моїх обов’язків входило:
1. Написання різноманітніх текстів для різніх соціальних платформ.
2. Написання статтей для сайту компанії відновідно до поставлених
вимог.
3. Редагування вже написаних текстів та опублікування їх на зовнішні
майданчики.

Навики роботи з ПК:
• пакет MS Office (рівень експерт);
• впевненний користувач мережі інтернет, знаю як знайти та відібрати
потрібну інформацію;
• користувач 1С;
• Photoshop;
• вміння працювати в СRM системі.

Знання мов:
1. Українська – експерт.
2. Російська – експерт.
3. Англійська – середній рівень (Intermediate)

Додаткова інформація:
Завдяки своєму попередньому досвіду роботи я набула міцні навики по
работі з клієнтами: успішно усуваю проблематичні ситуації, швидко реагую
на незадоволення та налагоджую контакт для позитивної оцінки клієнтів. Я
завжді прагну навчатися новому та готова з легкістю працювати відповідно
до вимог компанії. Маю досвід та вміння роботи в колективі.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: