Resume from May 24, 2022 File

Вячеслав

Регіональний менеджер

Age:
43 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

м. Одеса, Україна
тел. моб.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Шутка Вячеслав Степанович
Особиста інформація

Дата та місце народження: 17 вересня 1980 р., м. Кропивницький.
Національність: українець.
Сімейний стан: одружений, 2 дітей 16 та 9 років.

Освіта

Кіровоградський державний технічний університет, 1997 – 2002 рр.,
стаціонарне навчання.
Спеціальність: Економіст, «Бухгалтерський облік та аудит».

Досвід роботи

2013 р. - по теперішній час – регіональний менеджер ПрАТ «Оболонь» Південний регіон (Одеська, Миколаївська, Херсонська обл.).
1. Формування торгової команди (штат 250 чоловік), контроль за виконанням КРІ.
2. Підбір логістичних компаній ( дистрибуторів) на умовах співпраці з головним підприємством та згідно потреб території.
3.Участь в перемовах з національними, локальними та регіональними мережами.
4.Розробка стратегії розвитку регіону, програми по збільшенню обсягів збуту і координація їх виконання.
5. Забезпечення цільового використання фінансових ресурсів, наданих для роботи в регіоні, підготовка і представлення звітів керівництву по наступним напрямках: попит на окремі найменування товарів і перелік товарів; обсяги продаж; фінансові й економічні показники діяльності в регіоні.
6. Здійснення збору інформації про регіональний ринок (активна /неактивна клієнтська база, кількість населення, загальний рівень цін і співвідношення заробітної плати, основний споживчий попит, діяльність конкурентів у регіоні ін.).
7. Аналіз інформації про регіональний ринок і на основі результатів аналізу розробка стратегії по представленню товарів у регіоні.
8. Забезпечення реалізації рекламних кампаній по просуванню товарів у регіоні, реалізація PR-кампаній по формуванню сприятливого іміджу підприємства в регіоні з урахуванням місцевої специфіки.
9. Організація і розвиток системи дистрибуції в регіоні, здійснення пошуку партнерів (для спільного освоєння регіонального ринку).
10.Організація роботи торгової команди, здійснення координації мерчандайзингу в регіоні.
11.Координація своєї роботи з центральним офісом підприємства (головним підприємством), забезпечення виконання провідних вказівок і розпоряджень керівництва центрального офісу (головного підприємства).
12. Представлення і захист інтересів підприємства в регіоні.
Досягнення на посаді RM:
Cформовано торгову команду ­­- як основа успіху розвитку компанії;
Збільшено клієнську базу на 30% в 2013/2014 роках по південному регіону;
Досягнуто найбільшої долі продажу по корпорації в каналі традційна торгівля 27% за 6місяців 2021р.згідно даних Укрпиво та АС Нільсен.
В результаті партнерських взаємовідносин досягнуто співпрацю з мережою Пасічний 200маг. в долі 50% протягом 8 років;
Розпочато співпрацю з Мережою Копійка,100маг.;
Досягнуто ексклюзивної співпраці з 5ми аквапарками південного регіону.
За власної ініціативи розпочато налив та випуск б/а напою мохіто в асортименті у кеги який став лідером в 2017р у розливних напоях та пива ТМ Южанка;
Результат командної роботи - краща динаміка протягом 2013-2017 років по корпорації, на рівні 130%;
Кращий RM по результатам 2014 р, Почесна грамота від Президента компанії;
Найвища винагорода корпорації ПрАТ Оболонь, значок «Золотий грифон №2» в 2016 р;
Почесна Грамота Міністерства Аграрної політики та продовольства України в 2016 р.

2010-2013 р. – територіальний менеджер ПрАТ «Оболонь» (м. Кривий Ріг, Нікополь, П`ятихатки)

1. Розробка й організація проведення передпродажних заходів щодо створення умов для планомірного продажу товарів, задоволення попиту покупців на товари.
2. Контроль за розробкою і реалізацією бізнес-планів і комерційних умов , що укладаються, договорів і контрактів, оцінюючи ступінь можливого ризику.
3. Виявлення найбільш ефективних секторів ринку продаж товарів, розробка комплексу заходів щодо використання можливостей ринку товарів.
4. Розробка і забезпечення реалізації заходів щодо організації і створення мережі збуту товарів (розробка і побудова каналів руху товарів до споживачів; побудова відносин з оптовими і роздрібними торговими підприємствами, іншими посередниками; розвиток дилерських відносин).
5. Контроль з доставки та відвантаження товарів покупцям по укладених договорах.
6. Контроль оплати покупцями товарів по укладених договорах.
7. Аналіз обсягу продаж і підготовка звітів за результатами аналізу.
8. Здійснення підбору і навчання персоналу по продажах (торгових представників, супервайзерів), визначення задач підлеглим працівникам.
Досягнення на посаді ASM:
Збільшено клієнтську базу на 20% та холодильного обладнання на 35%;
Досягнуто долю ексклюзивних тт які працювали по пиву складала 8% від загальної кількості пивних тт; ТТ з долею 50% по пиву складали 26% від загальної кількості тт.
Збільшено продажі в період виконання обов`язків на 170%, як наслідок підвищення по кар’єрній драбині до рівня RM;
Кращий АSM по pезультатам роботи 2011 р., грамота від міністра Аграрної політики та продовольства України;
Кращий АSМ по результатам роботи в 2012 р, найвища винагорода корпорації ПрАТ Оболонь , значок «Золотий грифон №1» в 2013 р.
2007-2010р. – супервайзер ПрАТ «Оболонь» (м. Кропивницький)

контроль над поточною роботою “польових” співробітників;
навчання та коучинг співробітників;
консультативна підтримка та інформаційне забезпечення;
координація дій команди, розподіл завдань;
доведення цілей, завдань компанії до співробітників;
збір, групування і надання звітності по діяльності підпорядкованої йому команди;
адміністрування: розподіл роботи, облік робочого часу, розрахунок заробітної плати і т.д.
Досягнення на посаді SV:
Збільшено клієнтську базу на 20%.
Досягнуто динаміку по результатам роботи 200% за 3 роки, як наслідок підвищення по кар’єрній драбині до рівні ASM;
2005 р.-2007 р – торговий представник ПрАТ «Оболонь» (м. Кропивницький)

Досягнення на посаді ТП:
Збільшено клієнтську базу на 25%;
Досягнуто динаміки на рівні 120%.
Додаткова освіта :
-тренінг «7 кроків эфективних продажів», м. Кропивницький
-тренінг «Робота з запереченнями», м Херсон.
-тренінг «Специфіка роботи в сегменті HoReKa», м. Одеса.
-тренінг «Менеджерський цикл» (Навички супервайзера), м. Одеса.
-тренінг «Правила домінування», м.Ізмаїл.
-тренінг «Ділові переговори», м. Білгород-Дністровський.
-тренінг «Управління по збалансованій системі показників» м. Київ

Професійні навички:
- Досвідчений користувач ПК: Інтернет, Word, Excel, PowerPoint, Business Analysis, 1С.
- Досвід управління людьми.
- Навички стратегічного планування.
- Навички моніторингу та аналізу.
- Навички проведення ділових переговорів.
- Навички планування продажів.
- Уміння організувати людей і процеси;
- Управління змінами та змінами, готовність до них.

Особисті якості:
- Швидке прийняття рішення в критичних ситуаціях;
- Уміння взяти на себе відповідальність за результат, дії і рішення;
- Сміливість в рішеннях і діях;
- Ухвалення нестандартних рішень в області управління;
- Персональне лідерство;
- Націленість на високий результат;
- Критичне мислення.

Мови

Українська – рідна.
Російська – вільно.

Додаткова інформація

Водійське посвідчення – категорія «А,В,С,Е». Наявність власного авто.
Служба в Збройних силах України 2002р.
Готовність до відряджень

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: