Resume from August 25, 2023 File

Вікторія

Асистент керівника, офіс-менеджер, адміністратор

Age:
22 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Доброго дня. Мене звати Вікторія, мені 20 років. Я з міста Львів.
Освіта:
Навчальний заклад: Львівський національний університет ім. Івана Франка
3 роки навчалась на денній формі навчання; зараз на 4 курсі заочній формі навчання.
Назва спеціальності: право
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Посилання на соцмережу (інстаграм) -
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Додаткова освіта: пройшла курс «Школа блогеров Элини Чеботаревой», на якому освоїла 4 професії: сторімейкер, дизайнер, таргетолог, менеджер для блогера; отримала сертифікат.
При необхідності можу також вести вашу сторінку в соцмережах.

Знання мов:
Англійська – рівень B1.
Російська – вище середнього.
Я достатньо впевнений користувач ПК, а саме: MsWord, Power Point.
Також, мені легко вдається знайти спільну мову з людьми; вмію вирішувати конфліктні ситуації; грамотно складаю ділові листи/повідомлення.
Я вчасно і сумлінно виконую роботу, не порушуючи встановлених дедлайнів. (жодних проблем в університеті не мала і досі не маю з цим пунктом) + відповідально ставлюсь до поставлених завдань.
У разі необхідності, швидко знаходжу необхідну інформацію в мережі Інтернет та аналізую її для подальшого використання у роботі.
У мене є велике бажання розвиватись, навчатись чомусь новому, багато працювати і набиратись досвіду.
Буду рада співпраці!

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: