• PRO

Olena

Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, помічник, 35 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
37 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офіс-менеджер, менеджер з адміністративної діяльності

from 01.2017 to 06.2018 (1 year 5 months)
ТОВ "Коне Ліфти", Київ (Машинобудування)

Виконувала широкий спектр адміністративних та офісних завдань для компанії та керівництва, для підвищення ефективності роботи організації.
• Обов'язки секретаря на рецепції в офісі компанії.
• Прийом та перенаправлення вхідних дзвінків.
• Прийом дзвінків на гарячу лінію, фіксація заявки на сервіс та перенаправлення її сервісному інженеру.
• Зустріч гостей, бронювання готелів.
• Загальні канцелярські обов'язки, включаючи ксерокопіювання та відправка кореспонденції.
• Підтримка електронної та паперової файлової системи, архівування.
• Обробка запитів на інформацію та дані.
• Вирішення адміністративних проблем та запитів.
• Підготовка письмових відповідей на запити.
• Загальне офісне листування, звіти, чернетки, службові записки та електронні листи.
• Планування та координація зустрічей та конференцій.
• Координування відряджень всього офісного персоналу.
• Координування складських запасів та закупівлі канцелярських товарів та продуктів.
• Отримання, сортування, направлення, архівування вхідної кореспонденції.
• Кур'єрське надсилання документів, рекламацій локально та закордон, включаючи супровідну документацію.

Допомога Менеджеру із закупівель та логістики:
• Підготовка пакету документів для імпорту товарів брокеру, бухгалтеру (переказ рахунків-фактур, специфікацій, прайс-листів, довіреності).
• Комунікація з брокером, декларантом, допомога у вирішенні питань із документами.
• Допомога в інвентаризації складських запасів.
• Пошук місць для корпоративних заходів і складання бюджету.
• Підготовка аналітичних таблиць.
• Підготовка технічних паспортів на продукцію для клієнтів – ліфти, ескалатори (пошук інформації у корпоративній базі даних, спілкування з колегами з різних відділів).
• Відстеження термінів оформлення та передачі паспорта клієнту.
• Допомога в організації переїзду компанії до нового офісу.
• Заповнення таблиць із щомісячними витратами на персонал (паливо, мобільний зв'язок).

Менеджер з адміністративної роботи

from 01.2011 to 12.2015 (4 years 11 months)
Представництво "BAHCO Україна", Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

• Розміщення замовлень у внутрішній системі IMS (CRM) на підставі заявок від клієнтів.
• Підготовка інвойсів, специфікацій на відвантаження, експортно-імпортних документів. Координація виконання замовлень із центральним складом компанії (Голландія).
• Відстеження процесу відвантаження, проходження митниці, доставки вантажів складу клієнта.
•Холодні дзвінки. Повторні дзвінки існуючим клієнтам, ведення та розширення клієнтської бази (дані зі спец. каталогів будівельного та авторинку, авіації та машинобудування; контакти з виставок).
• Підготовка комерційних пропозицій.
• Підготовка презентацій про нову продукцію та спеціальні пропозиції для клієнтів як європейського, так і вітчизняного ринку.
• Заміщення посади керівника представництва на період відряджень директора.
• Технічні переклади каталогів продукції з англійської мови на українську та російську. Переклади використовувалися для розміщення в каталозі товарів на сайті компанії, на семінарах та друкованої продукції на ринку СНД.
• Організація участі у профільних виставках. Підготовка договорів щодо участі. Контролює підготовку виставкових стендів, завіз, монтаж та демонтаж з території виставкового комплексу. Підбір виставкових зразків. Підготовка роздаткових матеріалів. Робота на виставковому стенді. Підготовка звітів щодо проведення та участі у виставках. Збір контактів.
o Intertool 12 - 14рр.
o Flowers & Hortech 12 - 13рр.
o Agro 13 - 15рр.
o Industrial Forum - 15рр.
• Брала участь у робочих відрядженнях до центрального офісу (Іспанія) для підвищення кваліфікації та навичок роботи у внутрішній системі IMS (CRM).
• Бронювання авіаквитків, готелів, ресторанів, замовлення таксі, підготовка візових документів для керівництва, гостей та співробітників компанії.
• Матеріально-технічне забезпечення офісу. Укладання договорів з експлуатаційними службами та постачальниками послуг (зв'язок, інтернет, вода).

Менеджер з продажу сувенірної продукціїії

from 01.2010 to 12.2010 (11 months)
ТОВ "Прайм Бренд", Киев (Маркетинг, реклама, PR)

•Холодні дзвінки. Повторні дзвінки існуючим клієнтам, ведення та розширення клієнтської бази.
•Підготовка комерційних пропозицій, укладання договорів.
Додрукована підготовка макетів (коригування у графічних редакторах розташування логотипів та іншої інформації, наданої замовником, перед друком на текстилі, кераміці, канцтоварах).

Секретар-референт

from 09.2006 to 12.2008 (2 years 3 months)
ТОВ "Південзахідтрансбуд", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Виконання особистих доручень керівника.
• Прийом та розподіл вхідних дзвінків, факсів, електронної пошти.
• Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією та внутрішніми документами.
• Зустріч гостей офісу.
• Матеріально-технічне забезпечення офісу.

Education

Національний університет харчових технологій

Маркетолог, Київ
Higher, from 2004 to 2010 (6 years)

Knowledge and skills

  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Windows
  • Організація корпоративних заходів
  • Стресостійкість
  • Самостійне прийняття рішень
  • Урегулювання конфліктів
  • Виставлення рахунків
  • Контроль документообігу
  • MS Excel

Language proficiencies

  • English — above average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Особисті якості:
Відповідальна, порядна, комунікабельна, не конфліктна. Наполеглива у досягненні поставленої мети. Легко навчаюсь. Вмію працювати в команді та індивідуально.

Рекомендації та рекомендаційні листи готова надати за запитом.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: