Resume from February 8, 2023 File

Віталий

Руководитель отдела логистики

Age:
46 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мамедов Віталій Володимирович
Дата народження: 25 липня 1977 р. Місто: Київ телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Чим Я можу бути корисним для вас: Маю вищу інженерно-економічну освіту, Маю солідний досвід
роботи на керівних посадах. Маю досвід роботи в місцевому самоврядуванні. Понад 7 років досвіду
роботи у повному циклу логістики (постачання, розподілу) з номенклатурою понад 2000 одиниць.
Оптова торгівля. Досвід роботи менеджером з врегулювання кризових ситуацій, Досвід роботи Startup
менеджером. Досвід роботи в тендерних закупівлях як замовника так учасника. Чітко виконую
поставлені задачі. Маю досвід в організації та проведення конференцій, презентацій, семінарів.
Готовий до відряджень.
Досвід роботи:
Заступник міського голови Городянська міська рада 04.2018 – 12.2020
 в підпорядкуванні наступні відділи: Відділ економіки та транспорту Городнянської міської ради; Відділ
земельних відносин Городнянської міської ради; Відділ комунального майна Городнянської міської ради;
Відділ культури молоді та спорту Городнянської міської ради; Відділ державної реєстрації Городнянської
міської ради, куратор трьох старостівських округів.
 Голова тендерного комітету Городнянської міської ради
 Голова аукціонної комісії Городнянської міської ради
Результати: Перемога у конкурсі ДФРР та залучення коштів на суму 16 млн. грн. Перемога у конкурсі на
організацію ЦНАПу в Городнянській громаді. Перемога у конкурсі та залучення коштів початок відродження
Городнянського дендропарку. Організація з нуля відділу державної реєстрації, Запуск продажу комунального
майна, Запуск проекту «Громадський бюджет», Розробка стратегії розвитку громади 2020-2027 рр. Розробка та
погодження положення про передачу ДП Агролісгосп у власність громад. Перша громада Чернігівської області
2018 рік підключена до мережі швидкісного інтернету всіх старостатів впровадження системи онлайн нарад зі
старостівськими округами. Реконструкція стадіону, закупівля комунальної техніки.
Startup менеджер ТОВ «ОКСІ-ТАКСІ» 02.2015 -07.2015
 Розробка бізнес плану з відкриття підприємства.
 Розробка графіка і базової системи мотивації для співробітників.
 Розробка тарифної політики, форм первинної документації, посадових інструкцій.
 Рекомендації щодо закупівлі необхідного обладнання та програмного забезпечення.
 Пошук так закупівля форми для водіїв, закупівля і настройка необхідного обладнання: трекери, таксометри,
телефони, модеми та ін.
 Контроль за виконанням брендування автомобілів, брендування форми, виготовлення унікальної шашки.
 Проведення інструктажів по роботі з обладнанням
 Проведення переговорів і вибір найкращого партнера по страхуванню.
 Повна організація телефонії.
 Повне ведення первинної документації: шляхові листи, формування екіпажів, контроль за виходом на лінію,
касова інкасація, контроль за швидкісними режимами
Результати: Організував з нуля роботу підприємства. Підписав договори на обслуговування. Провів переговори
партнерами а саме: Radisson, Jacobs, Danon, Козирна карта і ін.
Керівник - ФОП Мамедов Віталій Володимирович 06.2014-04.2018
• Переговори с інвесторами ;
• Підготовка контрактів с контрагентами ;
• Закупка та контроль якості продукції (пиломатеріали) ;
• Експорт продукції;
• Бухгалтерський и фінансовий облік.
Результати: Організував з нуля роботу підприємства. Відправив на експорт продукцію. Повернув інвестиції.

Менеджер з врегулювання кризових ситуацій з 08.2013-06.2014 - ТОВ "Креткорм" (служба таксі)
• Організація, координація роботи компанії;
• Підготовка та підписання довгострокових контрактів;
• Фінансова звітність;
• Розрахунок заробітної плати;
• Контроль розрахунків з контрагентами;
• Підбір персоналу.
Результати: Вивів компанію з кризи. Збільшив автопарк. Сформував диспетчерську службу. Перевів компанію на
нове програмне забезпечення, Розробив систему мотивації для всіх працівників компанії. Розробив графік роботи
для співробітників. Підписав контракти на довгострокові послуги.
Керівник відділу логістики з 08.2006-03.2013 - ПрАТ «Поліпласт» (оптова торгівля госптовари)
• Затвердження місячної потреби в товарі для підприємства;
• Щотижневий аналіз оборотності продукції;
• Замовлення продукції з головного складу (асортимент понад 2000 найменувань);
• Затвердження і контроль плану поставки вантажів по всім контрагентам;
• Транспортна логістика, ( щомісячний складання актів, рахунків-фактур);
• Презентація нової продукції;
• Адміністрування бази 1 c;
• Системний адміністратор.
Результати: Оборот компанії виріс більш ніж в 4 рази. Збільшив виконання заявок клієнтів з 30% до 90%. Досяг
найвищого оборотності продукції серед усіх філіалів. Провів модернізацію комп'ютерних мереж та іншого
комп'ютерного обладнання. Реалізував підбір кваліфікованого персоналу.
Генеральний директор з 08.2003 до 05.2006 - ТОВ "Політрейд" (імпорт експорт (металопрокат))

• Організація, координація роботи компанії;
• Підготовка та підписання довгострокових контрактів;
• Робота з державними установами (податкові інспекції, податкові міліції, Торгово-промислові палати, Міністерство
промислової політики та інше);
• Підготовка документів та участь у тендерах;
• Фінансова звітність про діяльність компанії.
Результати: Підписав та зареєстрував декілька міжнародних контрактів по який компанія успішно працювала
протягом 3 років. Провів модернізацію комп'ютерних мереж та іншого комп'ютерного обладнання. Реалізував підбір
кваліфікованого персоналу.
Фінансовий аналітик з 08.2000 на 08.2003 - ТОВ Канталь, (оптова торгівля брухтом чорних металів)
• Фінансовий контроль чотирьох баз у м. Чернігові та області;
• Фінансовий контроль понад 150 постачальників;
• Щомісячна фінансова звітність щодо результатів роботи компанії;
Результати: З нуля організував систему фінансового обліку. Провів модернізацію комп'ютерних мереж та іншого
комп'ютерного обладнання. Компанії досі ще працює по моїй системі.
Освіта вища інженерно-економічна з 09.1995 на 08.2000
Чернігівський державний технологічний університет, спеціальність менеджмент організацій,
Професійні навички: Спеціаліст в логістиці, в оптовій торгівля, досвід роботи менеджером з врегулювання кризових
ситуацій, вміння вести переговори, переконувати досконале знання ОС Windows , Microsoft Office, 1 с
Вільно володію українською та російською мовами. Англійська мова на базовому рівні
Особисті якості: Відкритий, цілеспрямований, чесний, комунікабельний,
маю високу працездатність, можу легко знайти підхід до будь-якої людини. Я можу швидко прийняти правильне
рішення. Відкритий для навчання.
Рекомендації - Ірина Ігорівна ПрАТ «Поліпласт» бухгалтер, [open contact info](look above in the "contact info" section) Тетяна Петрівна, ТОВ "Політрейд", директор. Тел.:+380 50 465 74
15 Андрій Майковський приватний підприємець, сертифікований коуч . Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section) Федір Тарасович, ТОВ «Єврошина»,
начальник відділу продажу. Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section).

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: