Resume from May 13, 2024 File

Анна

Начальник юридичного відділу, заступник директора

Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Гедз Анна Володимирівна

Дата народження: 24 жовтня 1989 р.

Контактна інформація:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:

Вересень 2006 р. – червень 2010 р., Національна академія
муніципального управління (м. Київ), юридичний факультет,
спеціальність «Правознавство», диплом спеціаліста.

Підвищення кваліфікації:

13.06.2013 року- проходження практикуму «Юридичні аспекти управління
комерційною нерухомістю. Особливості врегулювання проблемних взаємовідношень з
орендарями».
31.01.2014 року- проходження практикуму «Ефективна договірна робота та
революційні нововведення 2013 року у господарській договірній практиці і спорах».
16.09.2014-19.09.2014 – курс навчання «Організація конкурсних торгів на закупівлю
товарів, робіт, послуг для державних потреб».
22-23 березня 2016 року – курс навчання «Правове регулювання трудових відносин.
Облік кадрів. Робота з персоналом».
24-25 березня 2016 року – курс навчання «Практика здійснення держаних
закупівель»
лютий 2019 року – курс навчання «Все про роялті. Особливості оподаткування,
обліку. Аворське право. Моделювання бізнесу за допомогою нерезидентів».
Жовтень 2020 року - курс навчання «Договірні відносини в 2020 / 2021 роках. Нові
виклики та ризики. Як уникнути збитків в 2020/2021. Зміни в регулюванні, податках та
судовій практиці 2020. Новітні підходи. Тенденції 2021».

Досвід роботи:

вересень 2010 – липень 2012 - юрисконсульт юридичного відділу Державного
підприємства «Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин» (далі - ДП АІРТ), що входить
до сфери управління Держпродспоживслужби;
липень 2012 - жовтень 2013 – юрисконсульт І категорії ДП АІРТ;
жовтень 2013 – липень 2018 – позаштатний помічник директора з правових питань
ТОВ «Автоцентр»;
червень 2014 – грудень 2017 – віддалений консультант з правових питань та питань
державних закупівель Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації);
серпень 2012 – вересень 2015 - провідний юрисконсульт ДП АІРТ ;
жовтень 2015 року – по вересень 2022 - начальник юридичного відділу ДП АІРТ;
вересень 2022 по теперішній час – начальник юридичного управління ДП АІРТ.
Професійні навички та функціональні обов’язки:

- знання законодавства України, вміння швидко знайти правильне та ефективне
вирішення будь-якого питання;
- забезпечення дотримання законності як в діяльності суб’єкта господарювання так
і органу виконавчої влади, захист його інтересів, інтересів працівників та посадових осіб;
- повне супроводження господарської діяльності суб’єкта господарювання у
правовідносинах з Держпродспоживслужбою, під час аудитів/ревізій фінансової
діяльності Держаудитслужбою, представлення інтересів перед ДФС, Прокуратурою, СБУ,
Нацполіцією, Кіберполіцією тощо;
- постійна робота у сфері організації надання послуг підприємством, користуванням
та створенням об’єктів інтелектуальної власності, управління нерухомістю, організація та
виконання процесів передачі/отримання нерухомого майна та земельних ділянок між
юридичними особами;
- досвід самостійного відкриття з «0» бази відпочинку (Одеська область), створення
та запуску власного виробництва виробів із пластмас, розроблення всіх внутрішніх
документів для належного функціонування Виробничого підрозділу, отримання дозволів
на використання обладнання та виконання робіт підвищеної небезпеки, тощо.
- постійне проведення перевірок з питань дотримання антикорупційного
законодавства працівниками та контрагентами підприємства, робота із НАЗК;
- проведення контрольних заходів, в тому числі службових розслідувань та виїзних
перевірок;
- досвід роботи на керівних посадах та вміння прийняття самостійних управлінських
рішень;
- виконання обов’язків уповноваженої особи з питань захисту майнових та
немайнових інтересів юридичної особи;
- виконання обов’язків уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення
корупції;
- вміння позитивно вирішувати конфліктні ситуації;
- забезпечення ведення договірної роботи суб’єкта господарювання: аналіз,
розробка, вдосконалення, перевірка різного виду договорів (договорів поставки, купівлі-
продажу, надання послуг, банківських договорів (зарплатні проекти, прийом платежів від
населення, депозити тощо), вирощування та продажу зернових, банківських угод та
договорів фінансового лізингу, оренди, підряду (в тому числі капітальне будівництво),
укладання, супроводження роботи з договорами, вартість яких перевищує 70 млн. грн.,
здійснення комплексного захисту законності процедур їх укладання перед
Держаудитслужбою, СБУ та Нацполіцією тощо;
- розробка Статутів, Положень, Колективних договорів, інструкцій, правил, наказів,
розпоряджень, їх перевірка на відповідність вимогам закону та інтересам суб’єкта;
- участь у створенні та затвердженні стратегічних планів розвитку підприємства,
фінансових планів;
- повне супроводження перевірок, виїмок та обшуків контролюючими та
правоохоронними органами, участь в організації та здійснення державного контролю
органами виконавчої влади;
- великий досвід у сфері підготовки відповідей на запити, претензії, листів та інші
звернення підприємств, органів виконавчої влади, організацій, установ, фіскальних
та контролюючих органів, адвокатських, депутатських запитів та звернень фізичних осіб.
- проведення переговорів, нарад та презентацій, в тому числі на рівні органів
виконавчої влади;
- організація та безпосередня участь в планових/позапланових перевірках
господарської діяльності відокремлених структурних підрозділів;
- ведення претензійно-позовної роботи на будь-якій стадії та в будь-якій інстанції;
- досвід комплексного юридичного супроводу діяльності суб’єктів господарювання
як приватного права так і державного сектору економіки;
- систематичне здійснення правової експертизи договорів та будь-яких документів,
що надходять та, у разі необхідності, складання необхідних
відповідей/рекламацій/протоколів розбіжностей перевірки достовірності відомостей у
документах, поданих для роботи;
- досвід проведення реєстрації юридичних осіб, відокремлених структурних
підрозділів, внесення змін до відомостей ЄДР;
- постійна робота із відділами бухгалтерського та податкового обліку, планово-
економічним відділом з питань розрахунку та затвердження тарифів, планування видатків
(витрат), стягнення заборгованості, вирішення питань нестач, відшкодування шкоди,
складання та внесення змін до штатного розпису, сплати податків та зборів;
- підготовка та перевірка документації до проведення державних закупівель,
значний досвід роботи секретарем та головою тендерного комітету, представлення
інтересів замовника в Антимонопольному комітеті Україні в процесі розгляду скарг;
- значний досвід в кадровій сфері роботи, в тому числі питаннях приймання,
переведення, звільнення, скорочення, атестації працівників, застосування заохочень,
соціальних пільг та гарантій, дисциплінарних стягнень, оформлення простою,
дистанційної роботи, призупинення трудових договорів;
- постійна робота з відділом логістики з питань здійснення перевезень вантажів,
доставки документації, надання послуг;
- нормативно правова та законопроектна робота, участь в погодженні проектів
нормативно-правових актів в ДПСС, Мінагрополітики, Мінюсті;
- безпосередня участь в обговореннях проектів на спільних нарадах за участю
керівництва Держпродспоживслужби, Міністерства аграрної політики та продовольства
України, Комітеті з питань аграрної та земельної політики ВРУ та Кабінету міністрів
України;
- розроблення та надання на затвердження порядків ведення державних реєстрів,
порядку «включення в» та надання «інформації із» таких реєстрів, внесення змін та
виключення інформації з реєстрів тощо;
- розгляд скарг та взаємодія з органами державної влади, органами місцевого
самоврядування, громадськими об’єднаннями та іншими організаціями під час здійснення
повноважень;
- консультування з необхідних кола питань, постійний моніторінг законодавства,
судової практики.
- при необхідності складання міжнародних контрактів та ведення ділової переписки
із контрагентами ЄС.

Основні досягнення:
• Перегляд та документальне впровадження ведення господарської діяльності
державного підприємства не як Замовника в розумінні закону України «Про публічні
закупівлі», як наслідок можливість придбання товарів/робіт/послуг без системи
«Прозорро» та в найкоротші строки. В підтвердження законності відмови державного
підприємства від обов’язкового використання системи «Прозорро» та проведення
публічних закупівель:
- задоволені позовні вимоги Державного підприємства «Агентство з ідентифікації і
реєстрації тварин» до Державної аудиторської служби України щодо визнання
протиправним та скасування її висновку від 18.12.2019, після чого одержано перемогу в
Шостому апеляційному адміністративному суді за скаргою Державної аудиторської
служби України на рішення окружного адміністративного суду м. Києва від 19.01.2021.
- одержано перемогу у справі № 910/11457/20 за позовом ТОВ «Управління
матеріально-технічного забезпечення «Енергокомплект» до Державного підприємства
«Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин» про скасування рішення у процедурі
закупівлі від 01 липня 2020 року під найменуванням «Ефірні полімери у первинній формі
Primary-form of polyesters (термопластичний поліуретан, cуперконцентрат), ціною в 10
млн.грн.
• Налагодження договірної роботи: створення типових форм договорів та
розроблення положення про договірну роботу. Як наслідок – чіткий розподіл сфер
відповідальності при укладенні договорів, прискорення та значна оптимізація процесу.
• Розроблення та впровадження на підприємстві порядку дій співробітників
при підготовці та укладанні договорів, порядку перевірки та запровадження візування
Актів наданих послуг (виконаних робіт), рахунків. Як наслідок – суттєво зменшено
розміри штрафних санкцій, які застосовувалися контрагентами, та, відповідно,
необхідність їх врегулювання.
• Суттєва оптимізація претензійно-позовної діяльності завдяки структурованій
роботі в процесі укладення договорів та чітко регламентованої діяльності посадових осіб
під час підготовки останніх, що отримало позитивне відображення безпосередньо під час
проведення перевірок контролюючими органами.
• Запровадження та впровадження атестації працівників, створення комісії з
питань підвищення кваліфікації працівників, розроблення та запровадження порядку
службових перевірок, заходів заохочень, що стало наслідком підвищення ефективності
праці трудового колективу.
• Швидка адаптація внутрішніх розпорядчих актів та перехід Підприємства на
роботу в умовах воєнного стану.

Особисті якості:

- Здатна ефективно встановлювати пріоритети завдань, забезпечуючи ефективне
розподілення часу та ресурсів для максимальної продуктивності.
- Володію навичками прийняття рішень, розв’язання конфліктів та стратегічного
планування, що дозволяє успішно виконувати проекти та підвищувати
ефективність команди, уважна до деталей, психологічно-стійка.
- Вмію проявляти «гнучкість» у роботі із контрагентами та працювати з великим
обсягом інформації.
- Швидко освоюю нові методи та сфери роботи, здійснюю пошук оптимальних
варіантів вирішення проблеми та маю індивідуальний підхід до кожної справи.

Додаткова інформація:

Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська - вище
середнього, німецька – зі словником. Знання діловодства та електронних систем
документообігу, Word, Excel, PowerPoint.

Сімейний стан: одружена.
Діти: донька, 6 років.

Наявність водійського посвідчення категорії «В»

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: