Микола
Провідний бухгалтер
- Age:
- 26 years
- City:
- Kryvyi Rih
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7678716
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 06.08.1997
Адреса: м. Кривий Ріг, Пр. Миру 28/13
Телефон: [
Електронна пошта: [
Освіта:
Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Київский Національний Економічний Університет імені В. Гетьмана» - 2014-2018 рр., бакалавр. Кваліфікація: «Облік та аудит»
Донецкий національний університет економіки та торгівлі ім. М. ТуганБарановского - 2018 – 2019 рр., магістр. Кваліфікація: «Облік та оподаткування»
Досвід роботи:
12.2018-05.2019 «Донецкий національний університет економіки та торгівлі ім. М. Туган-Барановского» Бухгалтер з нарахування та виплат стипендій.
01.11.2019 – 03.04.2021 ТОВ «МБС», Бухгалтер Обов'язки: проведення банківських операцій, відображення документів закупівлі та реалізації у програмному забезпеченні SAP та ряд інших функціоналів.
06.04.2021 – 10.08.2022 КП «Кривбасводоканал», провідний спеціаліст служби енергоменеджменту Обов'язки: контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (631 та 361 рахунки); відображення операцій закупівлі, продажу та споживання електроенергії в обліку; проведення взаємозаліків, проведення вхідних та вихідних платежів до 1С; виписка рахунків; підготовка реєстрів вхідних податкових накладних на формування податкового кредиту; підготовка довідок з ПДВ для виписування податкових накладних; формування та подання звітності в НКРЕКП (Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), подача бухгалтерської звітності; ряд інших функціоналів згідно з посадовою інструкцією.
24.08.2022 – ще працюю : ТОВ «МБС», провідний бухгалтер центру управління міжнародних активів. Обов’язки: прийом, обробка та відображення документів закупівлі від закордонних актів( Італія та Великобританія) у програмному забезпечені SAP B1, формування актів звірки, комунікація з іноземними колегами стосовно робочих процесів; ряд інших функціоналів згідно з посадовою інструкцією.
Додаткова інформація:
Невеликий практичний досвід у веденні ФОП та Юр. особи на спрощеній системі оподаткування. Впевнений користувач ПК, Microsoft Office;
Робота з програмами: 1С: Бухгалтерія 7,8.3, M.E.DOC, Клієнт-банк, SAP.
Володіння мовами: українська, російська, англійська
Наявність та власного авто та водійських прав категорії В, С.
Бажана заробітна плата: від 19 000 грн