Resume from January 12, 2022 PRO

Олексій

Контент-менеджер, адміністратор сайту, 10 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
49 years
City of residence:
Khmelnytskyi
Ready to work:
Khmelnytskyi, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Приватний підприємець

from 09.2015 to now (8 years 8 months)
Приватний підприємець, Хмельницький (Телекомунікації, зв'язок)

Cтворення сайтів, інтернет магазинів, Landing Page, Робота з сайтом (оновлення/модерація/підтвердження, додавання нових позицій, фото, банера, статті тощо).

Наповнення сайту контентом:
- встановлення та настроювання CMS OpenCart;
- наповнення сайту товаром фото, опис, характеристики, комплектація двома мовами з HTML кодами);
- розробка та сортування категорій, підкатегорій товару;
- розробка та створення індивідуальних фільтрів пошуку товару по сайту;
- робота з копірайтерами, розміщення матеріалів.

Прийом та обробка заявок на товар.
Спілкування з кліентами в чатах.
Робота з клієнтом з поточних питань, вирішення спірних питань, претензій щодо якості наданих товарів та послуг.
Обробка зображень (чистка фону, накладання фільтрів, логотипу, обрізка).
Робота з прайсами постачальників.

Робота з маркетплейсами Rozetka, Prom, OLX, Епіцентр:
- реєстрація на платформах;
- заповнення карток товару відповідно до вимог маркетплейсу;
- пошук фотографій та інформації про товар.

Фінансовий директор

from 10.2012 to 09.2013 (11 months)
ТОВ «КФ «Говерла», Хмельницький (СТО, торгівля автозапчастинами)

-Прогноз руху грошових коштів.
-Організація щоденної звірки банківських рахунків.
-Аналіз кредиторської заборгованості.
-Аналіз контрактів.
-Створення системи показників підрозділів.
-Складання та аналіз звітів по продажах.
-Складання звітів для власників компанії.
-Розробка бюджетного процесу.
-Зустрічі з кредиторами.
-Розробка систем мотивації.
-Аналіз систем зберігання документів.

Керівник напрямку з питань залучення зовнішніх клієнтів.

from 09.2003 to 08.2012 (8 years 11 months)
КБ ПриватБанк, Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)

З 2003 по 2012 обіймав посади від менеджера до керівника напряму із залучення корпоративних клієнтів. У підпорядкуванні від 7 до 30 працівників.

Керівник напрямку з питань залучення зовнішніх клієнтів.
-Аналіз ринку, конкурентного середовища
-Ведення та формування бази потенційних клієнтів.
-Контроль та аналіз поточних і підсумкових результатів діяльності напрямку в розрізі відділень та менеджерів.
-Розробка локальних цільових програм з питань залучення зовнішніх корпоративних клієнтів для їх обслуговування.
-Підбір та навчання працівників, організація та контроль за професійною підготовкою.

Education

Тернопільська Академія Народного Господарства

Інститут міжнародного бізнесу та менеджменту. Спеціальність: Міжнародна економіка, Тернопіль
Higher, from 1993 to 1998 (5 years)

Хмельницький політехнічний коледж.

Обробка металів, диплом техніка –технолога., Хмельницький
Specialized secondary, from 1989 to 1992 (3 years)

Additional education and certificates

Системный навык продвижения сайтов

2020

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS PowerPoint Користувач Internet Adobe Photoshop MS Outlook Email Google Docs Водіння авто Linux Google Підбір та навчання персоналу Проведення публічних виступів. Підготовка та просування нових продуктів на ринок. Розробка та проведення внутрішніх тренінгів з продажу Організація роботи, постановка завдань із залучення клієнтів Розробка та планування бюджету Управління колективом понад 20 осіб Робота з 1С-8 , 1С-7 Навички роботи з графічним редакторам Photoshop Базові знання інструментів Google: Analytics, Ads, My Business Досвід роботи з маркетплейсами prom, rozetka, epicentrk, OLX Навачки роботи з Opencart та WordPress Заповнення карток товарів в Інтернет магазині Наповнення контентом інтернет магазинів

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

- чітке виконання особистих обов‘язків,
- відповідальність,
- пунктуальність,
- здатність до швидкого навчання та адаптації в нових умовах,
- вміння працювати в високому темпі,
- комунікабельність,
- стресостійкість.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: