Resume from February 4, 2024

Денис

Бариста-тренер, менеджер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
28 years
City of residence:
Lutsk
Ready to work:
Kovel, Lutsk, Rivne, Ternopil, Volodymyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бариста-тренер

from 06.2021 to now (2 years 11 months)
Coffee_Helper_School, Луцк (Готельно-ресторанний бізнес)

Additional information

Привіт! Мене звати Денис 👋🏻
Вже 10 років я працюю в ресторанному бізнесі, починаючи з посади офіціанта/бармена, «зростаючи» до менеджера по персоналу та комерційного директора, закінчуючи керівником мережі кав‘ярень та власним проектом «Школа бариста».

Також я допомагаю людям з відкриттям нових кав’ярень або ж ребрендингом чи BPM вже діючих. Таких як, наприклад, мережа «Франсуа», ресторан «НА ВОГНІ», кав‘ярні «Berry coffee», «Marmelad», «Buon cafe», «Abrykos» тощо.

Та все ж, основна моя діяльність - це власна справа, школа бариста «COFFEE HELPER», де я особисто проводжу індивідуальні/групові навчання за комбінованою авторською та SCA програмами, як для бариста, так і для власників кав‘ярень.
(Дельніше можна переглянути на сайті: coffeehelper.com.ua або на моїй сторінці в Instagram: coffee_helper_school)

Далі трішки про мене 👇🏻

• МАЮ ДВІ ПРОФІЛЬНІ ОСВІТИ:
- Коледж технологій, бізнесу та права СНУ.
Спеціальність: Виробництво харчової продукції.
Диплом: Молодший спеціаліст, кухар V розряду.
- СНУ ім. Лесі Українки.
Факультет: Географічний.
Спеціальність: Готельно-ресторанна справа.
Диплом: Бакалавр. (Закінчена вища освіта).

• СЕМІНАРИ ТА КУРСИ:
- Трьохденний тренінг від RestoPraktiki – «Школа молодих та майбутніх рестораторів».
- Різноманітні семінари та майстер-класи по організації та управлінню рестораном/персоналом, проведені в містах : Луцьк, Київ, Одеса, Львів.
- Семінари-навчання «Бариста/Лате-арт/Сенсорика» з подальшим отриманням дипломів від Олександра Беницького (чотирикратного чемпіона України) та успішними здачами екзаменів.

• ЩО МОЖУ СКАЗАТИ ПРО СЕБЕ?
- Логічний склад мислення.
- Не шукаю виправдань – шукаю рішення.
- Ціную не тільки результат, а й шлях до нього.
- Не піддаюсь емоціям які можуть завадити робочому процесу.
- Вмію одночасно працювати з великим об’ємом інформації.
- Коли працюю в команді, займаю не тільки позицію керівника – а й лідера та наставника.

• А ЯКЩО ПРО ОСНОВНЕ, ТО:
- У 2016 році в м.Луцьк приймав участь в чемпіонаті та завдяки відмінним навичкам і знанням у справі бариста, зайняв 1 місце і отримав титул «Найкращий бартендер Grand Persona».
- Організував трьохденний виїзний фуршет (повне барне обслуговування) до компанії «Модерн-Экспо» де були присутні понад 200 іноземних бізнесменів з 20 країн світу.
- За час роботи в компанії «Чайкофскі» проводив майстер-класи та навчання в понад 30 закладах міста та області, паралельно оптимізовуючи роботу персоналу.
- Від самого початку допомагав з формуванням ресторану «НА ВОГНІ», а саме від етапу проектування до повноцінного запуску.
- Під час управління мережею кав’ярень «Франсуа» займався впровадженням нових схем, підходів та методик роботи. Оптимізував і налаштував внутрішні та зовнішні процеси: замовлення товару – приготування страв/напоїв – видача. Повністю автоматизував роботу мережі. Зберіг цілісність та дохідність всієї мережі під час карантину спричиненим COVID-19.
- За час роботи в кав’ярні «Berry coffee» за 6 місяців, склавши з нуля авторське меню та розробивши схему принципу роботи під специфіку даного бізнесу, в рази збільшив оборотність та підняв виручку в середньому на 150-200%, тим самим вивів кафе до точки беззбитковості.
- Отримав членство в міжнародній асоціації Speciality Coffee Association та став сертифікованим спеціалістом від SCA в Україні.
- Провів повний ребрендинг та налаштування роботи в кав‘ярні «Marmelad» чим допоміг вийти з збитковості в стабільний плюс «+».

• А ВЗАГАЛІ ЗА РОКИ ЗРОБЛЕНО БАГАТО:
Розроблював схеми та методики роботи відштовхуюсь від специфіки конкретного закладу. Здійснивши оцінку ефективності навичок персоналу, створив та постійно піднімав рівень обслуговування і роботи кожного працівника індивідуально. Здійснював підбір та координування з подальшим навчанням персоналу, розробив і впровадив посадові інструкції, правила внутрішнього трудового розпорядку, систем мотивацій. Здійснював постійний контроль за ринком товарів та послуг, задля випередження конкурентів різними новинками. Шляхом формування штатного розкладу та табелюванням робочого часу, налагодив процес вчасного приходу працівниками на роботу. Контролював виконання, розроблених індивідуально, посадових обов’язків підлеглими, їх знань та вмінь. Здійснював перевірку касової дисципліни, проведення інвентаризацій, дотримання санітарних норм, товарного сусідства, датування продуктів. Займався веденням документів з наступним звітуванням, оформленням договорів. Також: оптимізація ефективності робочого часу працівників. Контроль бюджету, доцільність та зменшення витрат. Нарахування та видача заробітної платні. Здійснював аналіз структури продажів (АВС аналіз) з метою формування оновленого асортименту та подальшій його рентабельності. Щоразу створював авторське меню з нуля.
За роки роботи та набутого на всіх посадах досвіду легко знаходжу підхід до колективу.
Вмію організувати роботу задля продуктивного і дієвого результату.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: