Юлія
Керівник департаменту обслуговування, 70 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 43 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7842959
Work experience
Керівник департаменту обслуговування B2C Volia&Datagroup
from 01.2021 to now
(3 years 5 months)
Volia, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
Організація, контроль, мотивація команди мультиканального обслуговування клиентів компанії:
* перша лінія Колл-центр
* чат-обслуговування
* e-mail-обслуговування
* обслуговування в менеджерах, соцмережах
- 2 лінії Колл-центр:
* щодо утримання клієнтів
* щодо технічної підтримки клієнтів
Взаємодія с замовниками, бюджетування, звітність, презентація результатів.
Організація ефективної системи маршрутизації трафіку, логіка його розподілу в КЦ.
Розвиток та мотивація команди, формування кадрового резерву.
Розвинуті навички кризового менеджменту, є досвід реорганізації процесів у каналах обслуговування у наслідок злиття 2 компаній.
Керівник напрямку по досліжденню клієнтського досвіду
from 03.2018 to 12.2020
(2 years 9 months)
Volia, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
керування та налаштування метрик СХ,
аналіз отриманих результатів,
розрахунки кейсів та пропозиції бізнесу для змін та покращення клієнтського досвіду
активна участь в змінах бізнес-процесів для покращення клієнтського досвіду, забезпечення зростання NPS по ключовим продуктам
Керівник сектору експертів СС
from 01.2016 to 03.2018
(2 years 2 months)
Volia, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
Управління, організація, мотивація і контроль роботи 3 груп операторів третьої лінії підтримки.
Виділення операторів з Hard-скілами у окрему групу для зменшення повторних звернень від клієнтів, покращення клієнтського досвіду, оптимізації процесів.
Налаштування звітності, побудова скриптів, мануалів, шкали ефективних KPI
Супервизор СС
from 01.2013 to 12.2015
(2 years 11 months)
Volia, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
Управління, організація роботи, мотивація і контроль роботи групи операторів.
Оператор СС/онлайн-поддержки/специалист поддержки в соцесятях
from 06.2009 to 12.2013
(4 years 6 months)
Volia, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
отримала навички якісного обслуговування клієнтів, як працювати з запереченнями, презентувати вигоди тощо
Викладач
from 09.2006 to 05.2009
(2 years 8 months)
Інститут підготовки кадрів ДСЗУ, Київ (Освіта, наука)
викладала курс "Ризики у підприємницькій діяльності", "Місцеві податки та збори"
Education
КНЕУ
Фінанси и кредит, Киев
Higher, from 1998 to 2003 (5 years)
Основна спеціальність Фінанси та економіка
Додаткова спеціальність Психологія и педагогіка
Additional education and certificates
КНУ им.Шевченка
2013, 3 мес. онлайн-курс «Бренд-менеджмент»
«Основи менеджменту» О.Гулая, Business Relations Technologies
2015
«Наставництво і коучинг» О.Демченко, Knowledge Inside You
2016
Лояльность клиента "Фактор-П"
2018
Онлайн-курс Google analytics
2020
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
• критичне мислення і аналітичний підхід до виконання задач
• вимогливий підхід до себе і своїх співробітників
• люблю вчитися новому і застосовувати знання на практиці
• на досвіді переконалась, що коли клієнт у центрі, то і бізнес на вершині
Similar candidates
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Kyiv, Kharkiv
Директор департаменту, заступник директора, начальник управління, відділу
Kyiv, Lviv, Remote
Виконавчий директор, керівник департаменту, керівник юридичного відділу
Kyiv
Керівник підрозділу, директор, менеджер проєкту, начальник відділу
60000 UAH, Kyiv
Комерційний директор, керівник бізнес-напрямку, начальник відділу продажів
Kyiv
Керівник підрозділу, відділу, управління, департаменту, прес-служби, фахівець
Kyiv