Resume from April 3, 2024 File

Валентина

Бухгалтер, помічник бухгалтера

Age:
44 years
City of residence:
Bucha
Ready to work:
Borodianka

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Пустовойт Валентина Анатоліївна
Адреса: м. Бородянка, вул. Хутірська буд. 80
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження:
16.09.1979р.
Мови: українська, російська, англійська – elementary.
Мета: отримати посаду економіста, бухгалтера з первинної документації.
Освіта: 2001-2004 р.р.
Інститут муніципального менеджменту та бізнесу
Спеціальність: «Економіка підприємства» кваліфікація економіст.
1996-1998 р.р.
Ірпінський економічний коледж
Спеціальність «Бухгалтерський облік і аудит» кваліфікація бухгалтер;
Професійні навички:
-знання фінансового аналізу та бухгалтерського обліку;
-досвід роботи з первинною документацією;
-досвід економічного планування господарської діяльності;
-навик планування і контролю виконання бюджетів;
-навик розробки, впровадження та ведення управлінського обліку;
-знання ПК (базові програми, 1С);
-знання оргтехніки.
Особисті якості:
-грамотна мова;
-аналітични склад розуму;
-висока працездатність;
-здатність швидко навчатись;
-дисциплінованість, наполегливість;
-стресостійкість, впевненість в собі;
-цілеспрямованість, енергійність.
Досвід роботи:
Березень 2021 р. – Бородянський районний центр зайнятості, перебуваю на обліку як безробітна.
травень 2009р. – січень 2021р.
Управління соціального захисту населення Бородянської районної державної адміністрації
Посада: головний спеціаліст відділу формування виплатних документів та супроводження програмного забезпечення
Посадові обов'язки:
- контролювати своєчасне відпрацювання відомостей особових рахунків.
- перевіряти правильність та законність нарахування сум по особовим
рахункам при надходженні особових справ з перерахунками;
-прийом громадян;
-контроль нарахування та виплати по всім видам державних соціальних допомог;
-формування електронних списків отримувачів державних допомог;
-надання довідок про доходи, довідок-атестатів по запитам.
2005-2009 рр.
Відділ статистики у Бородянському районі
Посада: спеціаліст першої категорії
Посадові обов'язки:
- опрацювання звітів від організацій, опрацювання звітів відповідних форм;
-робота з первинною бухгалтерською і планово-обліковою документацією;
-навички складання управлінської звітності;
-вміння розробляти фінансово-економічні моделі;
-досвід аналізу, планування фінансово-господарської діяльності;
- передача даних звітів електронною поштою.
2004 р. жовтень – Бородянський районний центр зайнятості, перебувала на обліку як безробітна.
2004 р. липень – Бородянський районний військовий комісаріат
Посада:бухгалтер
Посадові обов'язки:
-складання бухгалтерської та податкової звітності;
-ведення кадрової документації;
-розрахунок заробітної плати;
-прийом, контроль і обробка первинної документації
2002 р. листопад – Інститут муніципального менеджменту та бізнесу
Посада:секретар кафедри міжнародної економіки
Посадові обов’язки:
-ведення документації кафедри;
-робота з студентами (організаційна);
-робота в приймальній комісії (проведення консультацій по прийому з абітурієнтами);
-вхідна та вихідна документація;
-проведення рекламної капманії;
-робота на ПК.
З вересня 2001р. – по жовтень 2002р.
Управління праці та соціального захисту населення Бородянської районної державної адміністрації
Посада: спеціаліст по виплаті і нарахуванню компенсацій та допомог сім’ям з дітьми
Посадові обов’язки:
-прийом громадян;
-ведення журналу реєстрації документів (ф.№2);
-складання звіту про сплату чи неоплату на дільниці;
-контролювати своєчасне відпрацювання відомостей особових рахунків;
-перевіряти правильність та законність нарахування сум по особовим рахункам при надходженні особових справ з перерахунками;
-контролювати виплати по всім видам державних допомог.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: