Resume from May 14, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/784954

Директор, керівник виробництва

Employment:
Full-time.
City:
Lviv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Приватні консалтингові послуги в галузі бізнесу

from 09.2018 to now (5 years 8 months)
Консалтингові послуги в галузі бізнесу

Директор

from 11.2017 to 07.2018 (8 months)
ТОВ"...", Львів (Виробництво м'яких меблів)

Директор ТОВ «...» - штат фірми 1000 осіб, 4 структурних підрозділи - меблеве виробництво


Ключові функції

· Оперативне управління фінансово - господарською діяльністю підприємства.
· Проведення переговорів з контрагентами, укладання та контроль за виконанням контрактів з іноземними та вітчизняними партнерами.
· Адаптація поставлених власником цілей та завдань до вимог українського законодавства.
· Підбір, формування команди та управління персоналом середньої ланки.
· Приведення фактичного та документального стану підприємства у відповідність до вимог законодавства (Екологія, охорона праці, пожежна безпека)
· Підвищення кваліфікації працівників основного виробництва за кордоном на материнській компанії.

Досягнення:
· Переукладання контрактів на більш вигідних для підприємства та материнської компанії умовах.
· Проведення успішних переговорів з контрагентами та вирішення спірних ситуацій за попередньо підписаними контрактами.
· Удосконалення документації для зменшення митних платежів материнської компанії підприємства.
· Зменшення зловживань зі сторони керівників середньої ланки при нарахуванні (табелюванні) відрядної зарплати працівників основного виробництва.
· Збільшення продуктивності праці працівників основного виробництва.
· Зміна принципів нарахування відрядної оплати праці працівників основного виробництва на окремих ділянках виробництва та впровадження системи мотивації і стимулювання працівників.
· Зупинення тенденції відтоку кадрів та покращення мікроклімату серед працівників.
· Покращення умов праці працівників основного виробництва.
· Модернізація охорони, посилення контролю запобігання крадіжок.

Директор

from 03.2012 to 11.2017 (5 years 8 months)
ТОВ "...", Львів (виробництво, легка промисловість - штат фірми до 100 осіб)

2013 - 2017 Директор ТзОВ «...» – виробництво, легка промисловість
2012-2013Директор з виробництва ТзОВ «...»
Ключові функції
•Організація безперебійної роботи виробництва, оперативне управління фінансово – господарською діяльністю підприємства, забезпечення досягнення поставлених власниками підприємства цілей і завдань.
•Впровадження принципів ощадного виробництва. Контроль і координація усіх процесів на виробництві.
•Активна діяльність у розвитку підприємства, вдосконаленні, модернізації та підвищенні ефективності виробництва.
•Складання бюджетів і відслідковування їх виконання.
•Оцінка нових маркетингових можливостей, виявлення тенденцій, ключових факторів впливу на бізнес.
•Підбір, формування команди та управління персоналом середньої ланки. Впровадження системи внутрішньої звітності.
•Впровадження системи відрядної оплати праці, системи мотивації і стимулювання працівників.
•Аналіз кредиторської і дебіторської заборгованості, зменшення дебіторської заборгованості та відтермінування платежів.

Досягнення:
•Розробка усієї системи планування виробництва та втілення її на базі програми 1С з урахуванням специфіки виробництва.
•Зниження витрат, зокрема собівартості продукції на 20-30% за рахунок ощадного використання матеріалів, підвищення продуктивності праці, автоматизації та оптимізації виробничих процесів, використання нових технологій.
•Впровадження ефективної системи складського обліку (штрихкодування).
•Перепрофілювання виробництва у зв’язку новими тенденціями і ситуацією в країні. Підвищення якості та конкурентоспроможності продукції підприємства, значне збільшення асортименту продукції.
•Впровадження нових напрямків виробництва.
•Змінено підхід до індивідуальних замовлень, створення сайтів з продажу продукції, участь в місцевих та міжнародних виставках.

Фінансовий директор

from 07.2011 to 04.2012 (9 months)
ТОВ "...", Львів (Гуртова торгівля оптичними лінзами - штат фірми до 100 осіб)

•Організація і загальне керівництво фінансово- економічною діяльністю товариства
•Фінансово-економічне планування (складення прогнозів доходів/витрат, планів реалізації продукції, планів доходів)
•Фінансово-економічний аналіз усіх витрат
•Управління грошовими потоками
•Участь в стратегічному плануванні, моделюванні сценаріїв розвитку товариства

Комерційний директор

from 10.2003 to 07.2010 (6 years 9 months)
ПП "...", Львів (Послуги на ринку нерухомості, виробництво корпусних меблів, гуртова торгівля, видавництво - штат фірми до 100 осіб)

•Укладання та контроль за виконанням контрактів з іноземними та вітчизняними партнерами.
•Проведення переговорів, підготовка документації, узгодження замовлень
•Планування і контроль фінансової і цінової політики
•Аналіз ринку
•Організація і контроль працівників середньої ланки.
•Аналіз видатків, включаючи розробку та впровадження заходів щодо їх зменшення

Заступник генерального директора

from 09.1998 to 11.2001 (3 years 2 months)
ТзОВ «...», Львів (Виробництво взуття для іноземних замовників, зовнішньо - економічна діяльність - штат фірми 400-500 осіб залежно від сезону)

•Створення фірми „під ключ”, налагодження роботи з митницею, торгово-промисловою палатою, санстанцією та іншими установами.
•Запуск виробництва
•Проведення переговорів, підготовка документації
•Узгодження замовлень
•Укладання та контроль за виконанням контрактів з іноземними та вітчизняними партнерами.
•Аналіз видатків, включаючи розробку та впровадження заходів щодо їх зменшення
•Організація і контроль за виконанням замовлень на всіх рівнях
•Планування і контроль фінансової і цінової політики
•Організація і контроль працівників середньої ланки
•Аналіз ринку
•Економічна оптимізація процесів замовлень, закупівлі, доставки, розподілу та зберігання

Education

Західний учбово-науковий інститут підготовки фахівців і менеджерів

Економіст, обік та аудит, Львів
Higher, from 2002 to 2003 (1 year)

Диплом спеціаліста

Гете – Інститут

Німецька мова, м. Мюнхен (Німеччина)
Higher, from 1996 to 1997 (8 months)

Львівський Національний Університет ім. І. Франка

Факультет іноземних мов, німецька філологія, Львів
Higher, from 1993 to 1999 (5 years 9 months)

Диплом спеціаліста

Additional education and certificates

Курси операторів ПЕОМ

1995

Курси моделювання, крою та шиття (пройдені у зв'язку з бажанням отримати додаткову класичну освіту в даній галузі)

1998-2000, 2 роки

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Adobe Photoshop MS Access Робота з оргтехнікою CorelDRAW Клієнт-Банк 1C Банківська справа

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • German — fluent
  • English — above average
  • Polish — average

Additional information

Водійське посвідчення категорії В, власне авто

Ділові якості

В моїй особистості є декілька сильних сторін – це відповідальність, ініціативність, порядність, рішучість, щирість, комунікабельність, пунктуальність, прагнення досягти високих стандартів у будь-якій справі. Я можу запропонувати організаторські здібності, багаторічний досвід роботи на керівних посадах, здатність швидко адаптуватись в різних напрямках виробництва та приймати нестандартні рішення.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: