Resume from July 21, 2022 File

Валентина

Керівник відділу продажу, інтернет-магазину, контакт-центру, HR-менеджер

Age:
31 years
City:
Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Майба Валентина Євгенівна

м. Рівне
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section), telegram, viber, whatsapp
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета:
Працевлаштування на керівну посаду у відділ продажів / інтернет-магазин / call-центр;
HR-менеджер, рекрутер або ж суміжні посади.

Особисті дані:
⦁ Д.н. 03 травня 1993 р.
⦁ Заміжня
⦁ Дітей немає

Досвід роботи:
2016-2021 (17.12) робота в Компанії «КТС» – продаж комп’ютерної та цифрової техніки:
2016-2020 - оператор телекомунікаційних послуг, менеджер сервісного центру;
2018-2020 - менеджер по роботі з негативними клієнтами (адвокат клієнта, протягом 2-х
років обіймала 2 посади одночасно);
03.08.2020-21.12.2021 - керівник інтрнет-магазину / контакт-центру Компанії КТС ,
кількість підлеглих – 11 осіб.

Освіта:
2010-2014 рр. Бакалавр, Національний Університет Водного Господарства та
Природокористування (НУВГП), м.Рівне, за спеціальністю «Економіка підприємства»
2014-2015 рр. Спеціаліст, НУВГП, м.Рівне, за спеціальністю «Економіка підприємства»
У 2015 році захищений дипломний проект на тему «Формування та підвищення
ефективності стратегії розвитку підприємства (на прикладі ТОВ
«Камаз-Транс-Сервіс»)».
Володіння навичками:
⦁ Англійська мова – pre-intermediate, українська - рідна , російська - вільне володіння.
⦁ ПК – досвідчений користувач (пакет програм MSOffice, навігація в Internet,
довідково-інформаційні програми).
⦁ Робота з електронною поштою та сервісами пошуку.
⦁ Навики роботи з базою 1С.
⦁ Навики роботи з такими ресурсами як Trello та PowerBI.
⦁ Навики роботи з офісною технікою.
⦁ Досвід в сфері ділових переговорів та формування клієнтської бази.
⦁ Досвід консультування клієнтів по ремонтах комп’ютерної та цифорової техніки.
⦁ Досвід вирішення конфліктних ситуацій із клієнтами, вміння перетворювати
негативного клієнта на лояльного.
⦁ Вміння знайти корінь проблеми та прийняти оптимальне рішення.
⦁ Розуміння психології клієнта.
⦁ Підтримання актуальних товарів на сайті.
⦁ Робота з запереченнями, вміння переконувати.
⦁ Початковий досвід у виконанні обов’язків рекрутера, контакт з кандидатами,
проведення співбесід, адаптація кандидатів в команді (у своєму відділі)
⦁ Володіння інструментами пошуку кандидатів Boolean search, X-ray
⦁ Вміння працювати з людьми та вести команду за собою.
⦁ Досвід управління жіночим колективом.
⦁ Контроль вирішення конфліктних ситуацій (в підпорядкуванні адвокат клієнта
компанії).
⦁ Планування, організація, контроль та аналіз виконання завдань підлеглих.
⦁ Виявлення проблемних зон та забезпечення навчання персоналу, створення плану
навчання.
⦁ Написання посадових обов’язків колективу.
⦁ Оптимізація бізнес-процесів відділу.
⦁ Робота відділу з роздрібним каналом компанії
⦁ Забезпечення і створення середовища комунікації колективу в позаробочий час,
вміння сплотити колектив, створення дружелюбної атмосфери.
⦁ Комунікація та співпраця з іншими відділами компанії.
⦁ Досвід в формуванні робочого графіку колективу.
⦁ Створення загальних скриптів телефонних розмов та переписок у чатах з клієнтами.
⦁ За час роботи на керівній посаді – виведення інтернет-магазину КТС на рівень
одного з найкращих в Україні по сервісній підтримці.
⦁ Робота з представниками перевізників та платіжних систем компанії.
⦁ Робота з великою кількістю внутрішніх робочих чатів та чат-ботів (Telegram), робота
з CRM-системою Bitrix.

Особисті якості:
Чітка дикція, акуратність, цілеспрямованість, проактивність, орієнтація на результат,
робота в команді, неконфліктність, аналітичний склад розуму, багатозадачність,
мобільність, комунікабельність, вміння швидко адаптуватися, здатність швидко
вчитися, вміння самостійно приймати рішення, відповідальність, пунктуальність,
високий рівень стресостійкості, ініціативність, креативність, вміння швидко знаходити
спільну мову з колегами та клієнтами, вміння знайти індивідуальний підхід. «Легка на
підйом»

Захлплення:
Економіка, психологія, бізнес, музика, кімнатні рослини, спорт, любов до тварин.

За рекомендаціями в разі потреби можна звернутися за наступними контактами:

HRD Компанії КТС Шпакович Ірина Володимирівна
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Перший керівник (на разі не працює в КТС) Петренчук Микола Олегович
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Керівник департаменту E-COMMERCE КТС Рабешко Андрій Юрійович
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: