Resume from September 2, 2022 File

Людмила

Менеджер з адміністративної діяльності

Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Янко Людмила Олександрівна

Дата народження:
02 жовтня 1978 року
Адреса реєстрації (прописки)
04211, Київ, вул. Приозерна, буд. 6а, кв. 154
Національність:
Українка
Сімейний стан:
Заміжня, маю дочку 2007 року народження
Контакти:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Соціальні мережі:
Facebook – Yanko Liudmila
Instagram - @yankoliu

Освіта:
1995-2000 роки Київський національний економічний університет
факультет: міжнародна економіка
спеціальність: економіст зі знанням англійської мови
кваліфікація: спеціаліст
Знання мов:
українська, російська, англійська (рівень – вище середнього, в т.ч. ділова кореспонденція, сертифікат English Prime School від 16.05.2019)
Досвід роботи:
03.2001 – 07.2002
провідний економіст відділу фінансових відносин та економічних зв’язків Головного управління економіки Київської міської державної адміністрації;

07.2002 – 08.2003
провідний економіст відділу з питань залучення та реалізації інвестицій Головного управління економіки та розвитку міста Київської міської державної адміністрації ;

08.2003 – 11.2004
головний економіст-фінансист відділу прогнозування доходів державного сектору Департаменту зведеного бюджету Міністерства фінансів України;

11.2004 – 10.2005
завідувач сектору відстеження виконання Закону про Державний бюджет Управління організації бюджетного процесу Департаменту бюджетної політики Міністерства фінансів України;

10.2005 - 05.2010
головний економіст-фінансист відділу організації виконання державного бюджету Департаменту державного бюджету Міністерства фінансів України;

05.2010 - 04.2015
головний економіст-фінансист відділу нормативів в органах державного управління Департаменту фінансів органів державного управління Міністерства фінансів України;

01.2016 – 01.2020
менеджер інтернет-магазину сумок та гаманців «Bag24»;

08.2020 – 01.2021
заступник начальника відділу документообігу та аналізу службової кореспонденції (помічник Директора) КП КМДА «Головний інформаційно-обчислювальний центр».
Навики і вміння:
Підготовка конкурсів по залученню інвесторів на фінансування будівництва або реконструкції об’єктів в місті Києві, протоколів засідань конкурсної комісії;
розробка конкурсної документації (умов конкурсу, заявок, запрошень, проектів інвестиційних договорів, інформаційних повідомлень, публікація в газетах оголошень про проведення конкурсів і т.д.);
супроводження інвестиційних договорів до повного виконання їх умов (фінансової частини);
підготовка аналітичних, порівняльних таблиць обсягів залучення інвестицій в місто Київ;
участь у розробці програм розвитку інвестиційної діяльності міста Києва на відповідні роки.;
складання розпису та здійснення балансування розпису Державного бюджету України;
аналіз оперативної (щоденної, щомісячної, щоквартальної, щорічної) інформації Держказначейства щодо касового виконання державного бюджету за видатками, про здійснені операції на Єдиному казначейському рахунку та залишків коштів на ньому;
аналіз обсягів дебіторської та кредиторської заборгованостей, причин їх виникнення та подання пропозицій щодо їх погашення по видатках державного бюджету;
участь у розробці проектів документів, що застосовуються при складанні і виконанні розпису Державного бюджету України;
організація зустрічей, підготовка матеріалів до зустрічей представників органів державної влади з об’єднаннями профспілок та об’єднаннями роботодавців;
підготовка проектів нормативно-правових актів щодо діяльності державних органів, видатків на їх утримання, погодження штатних розписів, кошторисів;
здійснення фінансової експертизи проектів законів України в частині здійснення органами державної влади своїх повноважень та запобігання неекономного витрачання бюджетних коштів;
підготовка проектів нормативно-правових актів та надання роз’яснень щодо здійснення підприємствами, установами та організаціями, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, відряджень у межах України тощо;
організація діловодства на підприємстві (розподіл вхідної кореспонденції по виконавцях, реєстрація вхідних та вихідних листів в системі АІС «АСКОД»);
контроль за виконанням доручень КМДА, КМГ, керівника підприємства тощо;
планування робочого графіку Директора підприємства (робочі зустрічі, наради, дзвінки, відрядження тощо);
технічне забезпечення діяльності Директора (організація зустрічей, підготовка необхідних матеріалів, ведення протоколів нарад, замовлення транспорту, квитків тощо);
ведення електронної поштової скриньки підприємства;
організація подій підприємства, забезпечення офісу канцтоварами, чаєм/кавою/серветками, організація роботи кур’єра та водія.

Робота з МS OFFICE (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet), Ліга, Законодавство, АІС „Держбюджет”, АІС „Діловодство”, АІС «АСКОД».

Особисті якості:
Висока працездатність та відповідальність, енергійність, здатність доводити справу до кінця, організаторські здібності, комунікабельність, пунктуальність, грамотність.
Мета:
Розвиток своїх можливостей і навичок в цікавій та перспективній роботі, набуття нового цікавого досвіду, адже вчитися і пізнавати щось нове ніколи не пізно.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: