Resume from April 26, 2024 PRO

Анастасія

Менеджер з продажу, 17 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
21 years
City of residence:
Zaporizhzhia
Ready to work:
Remote, Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з продажу туристичних послуг

from 05.2023 to 04.2024 (11 months)
Trips for Ukraine, Дистанційно (Туризм)

Обов’язки:
- Планування та бронювання подорожей для клієнтів через інтернет.
- Надання консультацій клієнтам з питань подорожей, включаючи маршрути, готелі, транспорт та інші послуги.
- Координація з агентствами та постачальниками послуг для забезпечення найкращих умов для подорожей.
- Вирішення проблем клієнтів та надання підтримки під час подорожей.

Досягнення:

- Підвищення рівня задоволеності клієнтів через вдосконалення сервісу та швидкість відповіді на їх запити.
- Успішне вирішення складних ситуацій та конфліктів під час подорожей, що призвело до збереження репутації агентства та задоволення клієнтів.
- Отримання високих рейтингів та позитивних відгуків від клієнтів за надання високоякісних послуг.

Волонтер

from 11.2022 to 02.2023 (3 months)
Mercy Corps, Запоріжжя (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Робота з людьми, особливо з людьми вразливих категорій

Администратор

from 03.2021 to 10.2021 (7 months)
Салон красоты, Киев (Красота, фитнес, спорт)

Education

Запорізька політехніка

Юридичний факультет, Дистанційно
Higher, from 2022 to 2025 (3 years)

КПИ им Игоря Сикорского

Программист, Киев
Unfinished higher, from 2020 to 2024 (4 years)

Заочная учеба

Additional education and certificates

Цифрова освіта ДІЯ

Тест
Certificate

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Windows CRM

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: