Resume from February 1, 2022 PRO

Марина

Керівник відділу продажу, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з продажів

from 11.2021 to now (2 years 5 months)
StreamTelecom, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

•досягнення ключових показників ефективності;
•залучення нових клієнтів, дохід з нових клієнтів, кількість підключених послуг
•Встановлення відносин з новими клієнтами і забезпечення укладання договорів з новими клієнтами з метою досягнення поставлених цілей продажу.
•Ведення повного циклу продажів від початкової зустрічі з клієнтом до закриття продажів.
•Підтримка високого рівня знань у відповідній сфері для проведення змістовних розмов з потенційними клієнтами.
•Проведення презентацій вищому керівництву та фахівцям, які приймають рішення.
•Створення та представлення стандартних пропозицій.
•Робота з технічним персоналом і спеціалістами з продукту, де необхідно адресувати вимоги клієнта.
•Підготовка технічних завдань для завдачі клієнта.
•Застосування різноманітних прямих методів продажів, таких як дзвінки і особисті зустрічі, і непрямих методів, таких як встановлення ділових зв”язків.
•Інформування потенційних клієнтів про критерії компанії щодо ідеальних клієнтів і продажів.
•Консультація з потенційними клієнтами стосовно бізнес-завдань і вимог, а також діапазону опцій та цінових переваг кожної з них.
•Розробка та створення спеціальних комерційних пропозицій у рамках, що визначені Компанією.
•Підготовка економічно ефективних та рентабельних пропозицій клієнтам у відповідності до переговорів та гарантування залучення.
•Організація підключення нового Клієнта: організація та контроль документообігу та технічних заходів, інформування Клієнта про необхідні процедури взаємодії з Компанією, надання вичерпної інформації щодо існуючих продуктів і послуг Компанії.
•Супроводження та повна підтримка нового клієнта до момента запуска продукту

Менеджер з продажів великому та середньому бізнесу

from 05.2017 to 10.2021 (4 years 5 months)
ТОВ "лайфселл",, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

•досягнення ключових показників ефективності;
•залучення нових клієнтів, дохід з нових клієнтів, кількість придбаних ліній, активна база тощо.
•Встановлення відносин з новими клієнтами і забезпечення укладання договорів з новими клієнтами з метою досягнення поставлених цілей продажу.
•Ведення повного циклу продажів від початкової зустрічі з клієнтом до закриття продажів.
•Застосування різноманітних прямих методів продажів, таких як дзвінки і особисті зустрічі, і непрямих методів, таких як встановлення ділових зв”язків.
•Інформування потенційних клієнтів про критерії компанії щодо ідеальних клієнтів і продажів.
•Консультація з потенційними клієнтами стосовно бізнес-завдань і вимог, а також діапазону опцій та цінових переваг кожної з них.
•Підтримка високого рівня знань у відповідній сфері для проведення змістовних розмов з потенційними клієнтами.
•Проведення презентацій вищому керівництву та фахівцям, які приймають рішення.
•Створення та представлення стандартних пропозицій.
•Робота з технічним персоналом і спеціалістами з продукту, де необхідно адресувати вимоги клієнта.
•Пошук нових потенційних клієнтів з цільових сегментів на підзвітній території.
•Розробка та створення спеціальних комерційних пропозицій у рамках, що визначені Компанією.
•Підготовка економічно ефективних та рентабельних пропозицій клієнтам у відповідності до переговорів та гарантування залучення.
•Участь у цінових пропозиціях/тендерах, які ініціювали клієнти, із відповідним аналізом та діями, які необхідно виконати.
•Організація підключення нового Клієнта: організація та контроль документообігу та технічних заходів, інформування Клієнта про необхідні процедури взаємодії з Компанією, надання вичерпної інформації щодо існуючих продуктів і послуг Компанії.
•Супроводження та повна підтримка нового клієнта у перші шість місяців.

Керівник відділення

from 07.2016 to 02.2017 (7 months)
АТ "ОЩАДБАНК, Одеса (Фінанси, банки, страхування)

•Залучення нових клієнтів роздрібного та корпоративного бізнесу;
•Розширення діючої клієнтської бази, робота з діючими клієнтами;
•Проведення зустрічей та презентацій для клієнтів;
•Аналіз ринку банківських продуктів, тарифів банків - конкурентів;
•Участь у пілотних проектах;
•Здійснення продажів повного спектру банківських послуг;
•Консультації щодо діючих продуктів клієнтам, тарифами, умовами оформлення та використання банківських послуг;
•Виявлення основних та додаткових потреб клієнтів;
•Розробка методології підвищення ефективності продажів продуктів;
•Навчання співробітників продажу;
•Планування, організація, мотивація і контроль роботи відділу (8 осіб)
•Проведення маркетингових кампаній, акцій по залученню банківських продуктів;
•Встановлення індивідуальних планів, бізнес-завдань для співробітників, здійснення контролю за їх виконанням
•Здійснення контролю за дотриманням якості обслуговування клієнтів і дотриманням усіма співробітниками відділення встановлених стандартів сервісу;
•Здійснення підбору і навчання кадрів у відділення і формування професійної команди;
•Дотримання своєчасного надання звітності та узгодження різних аспектів діяльності відділення з функціональними підрозділами банку;

Керівник відділення

from 06.2015 to 05.2016 (11 months)
ПАТ "ЮНИОН СТАНДАРД БАНК", Одеса (банківськи послуги)

•Залучення нових клієнтів роздрібного та корпоративного бізнесу, розширення діючої клієнтської бази, робота з діючими клієнтами;
•Здійснення продажів повного спектру банківських послуг;
•Консультації щодо діючих продуктів клієнтам, тарифами, умовами оформлення та використання банківських послуг;
•Виявлення основних і додаткових потреб клієнтів;
•Розробка методології підвищення ефективності продажів продуктів:
•Навчання співробітників продажу;
•Планування, організація, мотивація і контроль роботи відділу (4 людини)
•Проведення маркетингових кампаній, акцій по залученню банківських продуктів;
•Встановлення індивідуальних планів, бізнес-завдань для співробітників, здійснення контролю за їх виконанням;
•Здійснення контролю за дотриманням якості обслуговування клієнтів і дотриманням усіма співробітниками відділення встановлених стандартів сервісу;
•Здійснення підбору і навчання кадрів у відділення і формування професійної команди;
•Дотримання своєчасного надання звітності та узгодження різних аспектів діяльності відділення з функціональними підрозділами банку;
•Підготовка передтренінгова і тренінгових матеріалів;
•Проведення тренінгів для персоналу роздрібу (керуючі, співробітники front-office);
•Супровід персоналу в продажах;

Керівник відділення

from 10.2014 to 04.2015 (6 months)
ПАТ КБ «Надра», Одеса (банківськи послуги)

•Залучення нових клієнтів роздрібного та корпоративного бізнесу, розширення діючої клієнтської бази, робота з діючими клієнтами;
•Здійснення продажів повного спектру банківських послуг;
•Консультації щодо діючих продуктів клієнтам, тарифами, умовами оформлення та використання банківських послуг;
•Виявлення основних і додаткових потреб клієнтів;
•Розробка методології підвищення ефективності продажів продуктів:
•Навчання співробітників продажу;
•Планування, організація, мотивація і контроль роботи відділу (4 людини)
•Встановлення індивідуальних планів, бізнес-завдань для співробітників, здійснення контролю за їх виконанням;
•Здійснення контролю за дотриманням якості обслуговування клієнтів і дотриманням усіма співробітниками відділення встановлених стандартів сервісу;
•Здійснення підбору і навчання кадрів у відділення і формування професійної команди;
•Дотримання своєчасного надання звітності та узгодження різних аспектів діяльності відділення з функціональними підрозділами банку;
•Підготовка передтренінгових і тренінгових матеріалів;
•Проведення тренінгів для персоналу роздрібу (керуючі, співробітники front-office);
•Супровід персоналу в продажах;

Керівник відділення

from 06.2013 to 09.2014 (1 year 3 months)
ПАТ КБ «Надра», Донецьк (банківськи послуги)

•Залучення нових клієнтів роздрібного та корпоративного бізнесу, розширення діючої клієнтської бази, робота з діючими клієнтами;
•Здійснення продажів повного спектру банківських послуг;
•Консультації щодо діючих продуктів клієнтам, тарифами, умовами оформлення та використання банківських послуг;
•Виявлення основних і додаткових потреб клієнтів;
•Розробка методології підвищення ефективності продажів продуктів:
•Навчання співробітників продажу;
•Планування, організація, мотивація і контроль роботи відділу (4 людини)
•Проведення маркетингових кампаній, акцій по залученню банківських продуктів;
•Встановлення індивідуальних планів, бізнес-завдань для співробітників, здійснення контролю за їх виконанням;
•здійснення контролю за дотриманням якості обслуговування клієнтів і дотриманням усіма співробітниками відділення встановлених стандартів сервісу;
•здійснення підбору і навчання кадрів в відділення і формування професійної команди;
•дотримання своєчасного надання звітності та узгодження різних аспектів діяльності відділення з функціональними підрозділами банку;
•підготовка передтренінгова і тренінгових матеріалів;
•проведення тренінгів для персоналу роздрібу (керуючі, співробітники front-office);
•Супровід персоналу в продажа

Керівник Центру розвитку МСБ, Регіональний куратор мережі МСБ

from 07.2012 to 06.2013 (11 months)
ПАТ КБ «Надра», Донецьк (банківськи послуги)

•Залучення нових клієнтів малого та середнього бізнесу, розширення діючої клієнтської бази, робота з діючими клієнтами;
•Здійснення продажів повного спектру банківських послуг;
•Консультації щодо діючих продуктів клієнтам, тарифами, умовами оформлення та використання банківських послуг;
•Виявлення основних і додаткових потреб клієнтів;
•Розробка методології підвищення ефективності продажів продуктів МСБ;
•Навчання співробітників мережі навичкам активних продажів продуктів малого і середнього бізнесу
•Планування, організація, мотивація і контроль роботи відділу (5 чоловік)
•Контроль і організація роботи співробітників малого і середнього бізнесу (23 людини)
•Виконання бізнес-плану продажів і інших планових показників
•Організація роботи відділень РУ по залученню і обслуговуванню клієнтів юридичних осіб
•забезпечення якісного обслуговування клієнтів
•забезпечення виконання планових бюджетних показників, збільшення обсягів продажів банківських продуктів;
•проведення маркетингових кампаній, акцій по залученню банківських продуктів
•встановлення індивідуальних планів, бізнес-завдань для співробітників, здійснення контролю за їх виконанням;
•здійснення контролю за дотриманням якості обслуговування клієнтів і дотриманням усіма співробітниками відділення встановлених стандартів сервісу;
•здійснення підбору і навчання кадрів в відділення і формування професійної команди;
•дотримання своєчасного надання звітності та узгодження різних аспектів діяльності відділення з функціональними підрозділами банку;
•підготовка передтренінгова і тренінгових матеріалів;
•проведення тренінгів для персоналу роздрібу (керуючі, співробітники front-office);
•супровід персоналу в продажах;

Менеджер по роботі з великими і VIP-корпоративними клієнтами

from 08.2008 to 07.2012 (3 years 11 months)
ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» ДОНЕЦЬКЕ РУ, Бізнес крупних и VIP-корпоративних клієнтів, Донецьк (Банк), Донецьк (банківськи послуги)

•Залучення нових клієнтів, розширення діючої клієнтської бази, робота з діючими клієнтами;
•Здійснення продажів повного спектру банківських послуг;
•Консультації щодо діючих продуктів клієнтам, тарифами, умовами оформлення та використання банківських послуг;
•Виявлення основних і додаткових потреб клієнтів;
•Відкриття, закриття, обслуговування поточних рахунків клієнтів
•Відкриття, закриття, обслуговування депозитних рахунків.
•Оформлення, заклад, обслуговування зарплатних проектів, корпоративних карт
•Перевірка, підготовка пакетів документів для відкриття, обслуговування поточних, депозитних, карткових рахунків юридичних осіб
•Обслуговування та консультування клієнтів по продуктам «Приват 24», «Клієнт Банк»
•Підготовка презентацій, проведення зустрічей з клієнтами

Education

Донецький Національний Технічний університет

Факультет перепідготовки кадрів, Донецьк
Higher, from 2012 to 2014 (2 years)

Маю диплом спеціаліста Економіки підприємства

Донецький Національний Університет

Філологічний, Донецьк
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Маю диплом філолога української мови та літератури

Additional education and certificates

Тренінг Валерія Голубченко «Навички активних продажів»

2020

Навики активних продажів,Школа Віри Шацької

2012

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач Internet

Additional information

Особисті якості:
•Досвід роботи в сфері B2B продажів13 років;
•Вища освіта;
•Досвід в передачі клієнтоорієнтованих рішень на основі потреб клієнтів;
•Прекрасні навички проведення презентацій та переговорів;
•Вміння встановлювати ділові зв’язки;
•Високий рівень мотивації та самодисципліни;
•Водійське посвідчення категорії В;
•Цілеспрямованість;
•Відповідальність;
•Пунктуальність;
•Творчий підхід та вміння працювати в команді;
•Комунікабельність;
•Самовіддача при реалізації поставлених завдань;
•Впевненість;
•Наполегливість;


Додаткові навички: В ПАТ КБ «Надра» пройшла ряд семінарів і тренінгів з навичок активних продажів; з 01.10.2014 по 30.01.2015 займала 1 місце по мережі по виконанню планових показників.
Пройшла тренінги Валерія Голубченко «Навички активних продажів».
Приріст доходу рік к року 1 000 000 +
Ведення бази понад 2000 корпоративних абонентів

Сімейний стан: заміжня.

Хобі: спорт, танці, акробатика, активний відпочинок, література, мистецтво.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: