Resume from April 26, 2024 PRO

Олександр

Генеральний директор проєкту, з розвитку, регіональний, CEO, 80 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
47 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Bukovel, Kyiv, Lviv, Truskavets, Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Консультант інвестора з маркетингу та персоналу у проєкті Interactive Food Court

from 05.2023 to now (11 months)
«Європейська Мережа Інтернет Речей», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Був запрошений Інвестором для аналізу, просування та модернізації проєкту «Interactive Food Court» у ТРЦ м. Києва. Завдяки моєму досвіду та команді Інвестор також розраховує купити майстер франшизи бренду «Subway» на територію України (наявність персони з моїм досвідом є обов’язковою умовою в покупці франшизи).

Наразі проєкт включає перший у Європі інтерактивний фудкорт у ТРЦ «Lavina Mall», та веде перемовини що до масштабування у ТРЦ «Республіка» та ТРЦ «Гулівер».

У проєкті на мене покладені наступні функції:
•Функції бренд-менеджеру – збільшення популярності проєкту
•Аналіз та трансформація бізнес моделі
•Розгортання та нарощування маркетингових можливостей проєкту
•Пошук та залучення інвестиційних та рекламо утворюючих партнерів
•Аналіз, та пропозиції що до підвищення KPI персоналу
•Пошук додаткових майданчиків для масштабування проєкту.

Директор туристичного комплексу

from 05.2022 to 01.2023 (8 months)
PEREVAL, Івашківці (Готельно-ресторанний бізнес)

Після початку війни шукав можливість працювати на заході України. Був запрошений власниками на посаду керуючого туристичним комплексом на трасі Київ Чоп що наразі включає: велике бістро-кафе, готовий до відкриття крафтовий магазин з продажу локальних продуктів, точку з продажу засобів особистої гігієни, а також недобудований готель.

Завдяки вдалому розташуванню та професіональному маркетинговому підходу навіть під час війни комплекс зберіг майже довоєнний об'єм клієнтів та виторгу. А правильно розставлені акценти в роботі допомогли побудувати та почати реалізовувати плани розширення бізнесу.
Оборот магазину виріс вдвічі.

Основні задачі даної посади були:
•Фінансовий аналіз всіх ланок бізнесу, та прогноз звіту P&L для власників
•Комплексна підготовка до відкриття крафтового магазину на території.
•Фінансовий моніторинг постачальників та контрагентів,
•Запуск школи персоналу та розробка методології адаптації нового персоналу,
•Пошук та постійна мотивація персоналу,
•аналіз KPI співробітників,
•розробка та впровадження протоколів та стандартів обслуговування,
•контроль продажних цін, food cost, операційної діяльності, рентабельності,
•маркетингова стратегія, та динамічний розвиток бізнесу
•оптимізації податкового навантаження
•впровадження системних протоколів дій персоналу у типових штатних та нетипових позаштатних ситуаціях

Рентабельність комплексу складала 20% від обороту.

Отримав пропозицію стати керуючим партнером комплексу на постійній основі, і тільки через нещасний випадок зі здоров’ям сина був вимушений екстрено повернутись до Києва.

Криза-менеджер, Бізнес тренер з маркетингу та систематизації бізнесу

from 02.2019 to 02.2022 (3 years)
КОНСАЛТИНГ: Криза-менеджмент, Консультативна практика ресторанних компаній, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Загальний аудит бізнесу та бізнес моделі до та в умовах короно кризи.
•Підбір, навчання та мотивація персоналу.
•Вивід з кризи ресторанних компаній.
•Побудова стратегії розвитку та масштабування.
•Оптимізація податкової платформи
•Аналіз напрямків та стратегії інвестицій
•Пошук секторів бізнесу з недотриманням прибутків

Керуючий партнер мережі

from 08.2008 to 02.2019 (10 years 6 months)
Solo Pizza, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

У серпні 2008 року прийняв пропозицію бути керуючим партнером новоствореної мережі ресторанів італійської кухні.

Як керуючий партнер мережі, я займався наступним:
• Керування колективом більше 200 людей
• Розробка формату ресторанів під ТРЦ.
• Побудова СИСТЕМНОГО ефективного бізнесу з динамікою зростання рентабельності.
• Аналіз та підвищення KPI кожного процесу.
• Пошук інвесторів та продаж франшизи.
• Фінансовий аналіз звітів P&L, Cashflow, Бюджету.
• Операційний контроль діяльності, та розбудова системної мережі ресторанів. Постійна робота у сфері HR по мотивації, розвитку та систематизації персоналу.
• Розробка та впровадження системи протоколів поведінки персоналу у штатних та позаштатних ситуаціях.
• Періодичні тендери серед постачальників, та формування маркетингового бюджету від них.
• Розробка та втілення маркетингової стратегії мережі

Кожне відкриття ресторану це:
• пошук та аналіз локацій,
• перемовини з власниками приміщень та інвесторами,
• оформлення договорів оренди та постачання,
• організація ремонту та закупки обладнання,
• підбір та навчання персоналу,
• перше відкриття та подальший маркетинговий супровід точки.
Відкривав точки як з новим обладнанням, яке імпортував власними силами, так і з б.у. обладнанням, також маю зв'язки для купівлі обладнання на виплат.

Звісно ж в мене зберіглась і вся рецептура страв.
Відкрив 7 брендових ресторанів, та 5 на партнерських засадах (ФРАНШИЗА), побудував СИСТЕМНУ мережу і бренд з нуля - від рецептури до доставки.

РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ МЕРЕЖІ БУЛА 25% ВІД ОБОРОТУ.

Термін повернення інвестицій від кожного закладу складав від 12 до 18 місяців

Керівник бізнесу

from 04.2006 to 07.2008 (2 years 3 months)
ПАБ ПІДКОВА, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Був запрошений інвестором для побудови прибуткового бізнесу з нуля, з широким колом повноважень. Виконав цю задачу, - за неповний рік інвестор повернув свої вкладення.

У першому ресторані я відпрацював алгоритм побудови системного бізнесу у громадському харчуванні. Побудував та автоматизував систему контролю персоналу та рентабельності.

Отримав глибокий досвід з налагодження та керування усіма бізнес процесами в ресторані, аналізу локацій нерухомості, фінансовому моніторингу (P&L, Cashflow, Баланс), тендерах серед постачальниках, управлінському обліку, логістиці, бюджетному плануванні, HR, маркетингу, а також в оптимізації податкового навантаження.

Заснував перший у Києві "Клуб Пивних Королів". За рахунок гарно побудованій концепції закладу та цікавому меню - популярність мого закладу була найбільша у середмісті Києва. Мав у клієнтах увесь політичний істеблішмент того часу, включно з міністрами уряду.

РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ РЕСТОРАНУ БУЛА 20% ВІД ОБОРОТУ

Education

Дніпродзержинський Державний Технічний Університет

Економічний факультет, Кам'янське
Higher, from 1993 to 1998 (5 years)

Економіст-менеджер у виробничій сфері. Денна форма навчання.
Дипломна робота з відзнакою на тему:
«Взаємовідносини промислових підприємств та банків».

Additional education and certificates

Техніка активних продаж,Мистецтво перемовин,Time management,Керування часом та делегування,МікроМВА, МікроМВА – 2

з 1998 по 2006 роки

Knowledge and skills

MS Office Windows CRM 1С:Бухгалтерія R-Keeper Бухгалтерський облік Iiko TRIO Poster SERVIO LIBRO

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — advanced

Additional information

За 17 років у профільному бізнесі я створив два популярні бренди у громадському харчуванні та побудував системну мережу ресторанів італійської кухні. За цей час відкрив 13 ресторанів. Був керуючим партнером мережі ресторанів та заміського туристичного комплексу, фінансовим радником власників бізнесів та операційним керівником.
Маю досвід у:
•Формуванні та керуванні командою персоналу більше 200 осіб
•Вміння читати людей та визначати їх потенціал
•Побудові внутрішніх стандартів мережі, контролю KPI, та системи мотивації всіх ланок бізнесу
•Розробці бренду та формату ресторанів, відкриття мережі з нуля.
•Фінансовому аналізі бізнес моделі, та звітністі для інвесторів: P&L, Cashflow, Бюджет
•Розробці тематики меню, маркетингу та легенди ресторанів.
•Навчанні та вдосконаленні персоналу від керівників закладів до офіціантів.
•Розробці та впровадженні системи протоколів поведінки персоналу у штатних та позаштатних ситуаціях.
•Моніторингу та підвищення KPI кожного працівника та процесу
•Пошуку інвесторів та продаж франшизи.
•Операційному контролі діяльності, та масштабуванні бізнесу
•Тендерах серед постачальників, та отриманні маркетингового бюджету
•Аналізу локацій, перемовинах з власниками приміщень, оформленні договорів оренди та постачання, організація проектних робіт, ремонту та закупки обладнання

Прошу зв’язуватись зі мною у Telegram: @Oleksandr_Sorokin

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: