• File

Алина

Оператор call-центра, менеджер по продажам

Age:
34 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Заєць Аліна Сергіївна
Дата народження: 07.02.1990 р.
Адреса проживання: м. Полтава
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section).

Досвід роботи:
Жовтень 2020 р. – серпень 2021 р. – менеджер з продажів, компанія “Бізнес позика” (надання фінансових та банківських послуг).
Функціональні обов’язки:
1. Виконання планових показників з продажу.
2. Ведення ключових клієнтів.
3. Написання скриптів по продажам.
4. Виконання стандартів компанії.
5. Робота з холодною та теплою базою.

Листопад 2018 р. – вересень 2020 р. – керуючий відділенням, компанія “Euro study & work” (надання туристичних послуг та послуг працевлаштування за кордоном).

Функціональні обов’язки:
1. Забезпечення укомплектованості штату працівників (підбір, навчання, мотивація, контроль).
2. Організація / контроль виконання стандартів роботи підлеглими.
3. Планування / контроль виконання основних показників.
4. Аналіз діяльності та фінансових показників офісу.
5. Розробка та впровадження заходів по збільшенню продажів.
6. Розробка методів та способів пошуку нових клієнтів.
7. Пошук, впровадження та контроль рекламних заходів.
8. Контроль документообігу.

Липень 2016 р. – вересень 2018 р. – керівник магазину, ТОВ «ВІД А ДО Я», м. Полтава.

Функціональні обов’язки:
1. Планування та контроль продажів.
2. Контроль виконання стандартів роботи підлеглих.
3. Виконання стандартів по веденню форм звітності.
4. Пошук та навчання персоналу.
5. Складання планограм розміщення продукції.
6. Прийом та націнювання товару.

Липень 2014 р. – червень 2016 р. – юрисконсульт відділу по роботі з судовими боржниками, АТ «ДЕЛЬТА БАНК», м. Полтава.

Функціональні обов’язки:
1. Допомога у вирішенні питань в сфері кредитних заборгованостей.
2. Ведення договорів в стадії судових вирішень.
3. Навчання нових кадрів.
4. Консультування по юридичним послугам.
5. Ведення звітності.

Листопад 2012 р. – червень 2014 р. – бухгалтер, ТОВ «ОЛМАР» ПЕРША ПРИВАТНА БРОВАРНЯ, м. Львів.

Функціональні обов’язки:
1. Ведення звітності договорів та відстеження строків по пролонгації.
2. Щоденна перевірка тари в складських приміщеннях.
3. Проведення звірки з контрагентами.
4. Робота з програмою “1с підприємство”.
5. Щоденне списання тари з кредитного ліміту.

Освіта: Львівська комерційна академії, спеціальність правознавство, спеціаліст.

Професійні навички: досвідчений користувач ПК (Microsoft Office, 1С, СRM). Середній рівень знання англійської мови. Досвід управління персоналом, підбір та навчання.

Особисті якості: лідерство, відповідальність, результативність, цілеспрямованість, прагматичність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: