Viktoria

HR-специалист, ассистент, 30 000 UAH

Employment type: full-time, part-time
Age: 37 years
City: Uzhhorod
Employment type:
full-time, part-time
Age:
37 years
City:
Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook, Instagram and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець адміністрування HR процесів (Угорщина)

from 06.2023 to now (2 years 7 months)
Jabil Circuit Ukraine Limited, Розівка (Машинобудування)

• оформлення, прийом, перевод, переміщення і звільнення працівників відповідно до чинного закаонодавства Угорщини і наказів по підприємству у внутрішній системі обліку даних;

• контроль за відповідність фактичних даних з даними автоматизованої системи обліку;

• ведення і поновлення автоматизованоїбази даних;

• оформлення та продовження дії термінів договорів з працівниками підприємства;

• підготовка внутрішньої звітності відповідно до вимог підприємства;

• збір необхідної інформації та підготовка контрактів для прийому нових працівників;

• обробка запитів від працівників,що надходять через внутрішню систему обліку даних;

• консультування працівників усіх рівнів щодо користування внутрішньою системою обліку даних;

• здійснення необхідних корегувань даних у внутрішній системі;

• підготовка листів підтвердження працевлаштування на вимогу працівників;

• вчасне та якісне виконання завдань/обов'язків в HR системах;

• підтримка зв'язку з бізнес-партнерами;

• робота в таблицях excel;

• виконання інших завдань за дорученням керівника.

Рекрутер

from 02.2023 to 06.2023 (5 months)
Vakula.Club, Ужгород (Машинобудування)

Рекрутер

from 09.2022 to 06.2023 (10 months)
ТОВ "База" (Мережа продуктових маркетів "Зіна, " Кефір", "1 Minute"), Ужгород (Роздрібна торгівля)

• вивчення ринку праці з метою визначення можливих джерел;

• забезпечення необхідними кадрами;

• розробляти тексти вакансій;

• пошук і підбір персоналу: закриття потреби в персоналі по мережі маркетів;

• розміщення оголошень на ресурсах з працевлаштування та соцмережах;

• відбір резюме, які надходять;

• проведення співбесід з потенційними кандидатами (холодні/ теплі дзвінки);

• виконання завдань керівника

Оператор 1С

from 05.2022 to 09.2022 (5 months)
ФОП, Ужгород (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• прийом замовлень від менеджерів та формування їх в 1С;

• сортування видаткових накладних по маршрутам;

• контроль залишків продукції на складі;
робота з первинною документацією – видаткові накладні;

• формування безготівкових рахунків;
проведення інвентаризацій в 1С (Склад версія 2.0).

Асистент відділу кадрів

from 10.2017 to 03.2022 (4 years 6 months)
ТОВ "Унгвайер", Ужгород (Машинобудування)

• облік особового складу підприємства, його підрозділів та встановленої документації щодо кадрів, ведення електронної бази з персоналу, журналів реєстрації;

• оформлення прийому та звільнення працівників відповідно до наказів керівника підприємства та менеджера відділу кадрів;

• формування і ведення особових справ працівників, карток П-2, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;

• облік трудових книжок, внесення до трудових книжок записів про призначення, переміщення співробітників на посадах і в підрозділах;

• підрахунок трудового стажу (для оплати лікарняних листів), видача довідок про трудову діяльність працівників;

• облік надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;

• облік робочого часу (перевірка табелів обліку робочого часу), надання в бухгалтерію сукупних даних для розрахунку заробітної плати;

• оформлення та видача довідок з місця роботи на вимогу працівників;

• заповнення листків непрацездатності (лікарняних);

• реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, шляхових листів;

• організація транспортування працівників підприємства, комунікація з компанією-перевізником з питань транспортування;

• ведення телефонних переговорів та співбесід з потенційними кандидатами для формування груп навчання та подальшого їх працевлаштування;

• ведення інформації про кількісний склад персоналу та його рух, за його своєчасним оновленням і поповненням;

• контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.

Асистент начальника виробництва

from 02.2017 to 10.2017 (9 months)
ТОВ "Унгвайер", Ужгород (Машинобудування)

• ведення щоденної звітності щодо кількості виготовленої продукції;

• ведення та контроль надходження кількості сировини на склад для основного виробництва;

• введення звітності виробничих показників, які характеризують кількісні та якісні результати роботи працівників

Оператор call-center (Угорщина)

from 04.2016 to 12.2016 (9 months)
ТОВ, Ужгород (Транспорт, логістика)

• залучення нових клієнтів, розміщення вантажів, підбір клієнтів під вантаж;

• координація графіку відправлення та завантаження водіїв щодня;

• переговори з клієнтом, у разі виникнення проблем посередництвом корпоративного сайту, чату.

Продавець-консультант

from 03.2014 to 03.2016 (2 years)
Маг."Vestito Vision", Ужгород (Непрод.товари/жін.одяг)

Продавець-консультант

from 09.2010 to 02.2014 (3 years 6 months)
ФОП, Ужгород (Непрод.товари/жін.одяг)

Помічник адвоката

from 02.2010 to 09.2010 (8 months)
ФОП, Ужгород (Надання послуг)

Education

ЗакДУ

Юридический, Ужгород
Higher, from 2009 to 2012 (3 years)

ПГК ЗакДУ

Юридичний, Ужгород
Higher, from 2006 to 2009 (3 years)

Ужгородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10 з угорською мовою навчання імені Дойко Габора

Ужгород
Secondary, from 1995 to 2006 (11 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • Workday
  • Касові операції
  • Контроль відвантажень
  • Переклад текстів
  • Письмовий переклад
  • Тайм-менеджмент
  • Підбір персоналу
  • Canva
  • 1С ЗУП
  • 1С:Торгівля і склад
  • Підбір персоналу для рітейлу
  • Кадровий облік
  • Групова співбесіда
  • Підбір виробничого персоналу
  • Чесність
  • Уважність
  • Толерантність
  • Підбір лінійного персоналу
  • Саморозвиток
  • Самостійність
  • Масовий рекрутинг
  • Комунікабельність
  • Продуктивність

Language proficiencies

  • Hungarian — fluent
  • English — average
  • Slovak — average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

- пунктуальність;
- уважність до деталалей;
- ввічливість;
- комунікабельність;
- здібність швидко навчатись;
- без шкідливих звичок.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: