Тетяна
Customer support manager
- Age:
- 30 years
- City of residence:
- Chernihiv
- Ready to work:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/8140706
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 18.10.1993
м. Чернігів
e-mail: [
тел. [
Освіта:
2010 – 2015 Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т.Г.
Шевченка; викладач англійської мови та зарубіжної літератури (магістр).
2000 – 2008 Чернігівська дитяча музична школа № 2 (клас фортепіано).
Досвід роботи:
2013 - даний час - Репетитор англійської мови.
Обов’язки: підбір індивідуальної програми навчання для роботи з учнями
різного віку.
2015 – 2018 - Перекладач в Чернігівському обласному центрі перекладів.
Обов’язки: переклад та редагування юридичних документів та текстів різних
жанрів англійською, українською та російською мовами, пошук та перевірка
інформації, набір текстів.
2018 – 2021 – Спеціаліст з технічної підтримки в компанії Atompark Software.
Обов’язки: надання послуг з технічної підтримки через телефон/емейл/чат.
Перевірка даних клієнтів, оплати. Онлайн модерація смс повідомлень через
платформу. Тестування запитів клієнтів для надання результатів.
2022 – Project Manager в компанії TankCommerce.
Обов’язки: надання інформації стосовно онлайн платформи Shopify,
інформування розробників про наявні задачі, слідкування за виконанням та
вчасною здачею проектів, спілкування з клієнтами та передача інформації
команді.
Додаткова інформація:
- Знання Youtrack project system для ведення проектів.
- Знання Trello project system для ведення проектів.
- Знання системи Slack для комунікації.
- Знання онлайн платформи Shopify.
- Сертифікований учасник програми Intel “навчання для майбутнього”;
- Знання мов: українська (рідна), російська (вільно), англійська (вільно),
німецька (базове знання);
- Знання комп’ютера: упевнений користувач ПК (пакет MS Office,
Інтернет);
Особисті якості:
Відповідальність, розважливість, цілеспрямованість, комунікативність,
гнучкість, здатність швидко навчатися, прагнення розвиватися та
удосконалювати свої вміння.
More resumes of this candidate
Similar candidates
Customer support specialist, manager of communications, агент служби підтримки
Kyiv
Оператор Service Desk
Kyiv, Obukhiv
Спеціаліст help desk
Kyiv
Спеціаліст help desk
Kyiv
Customer support manager
20000 UAH, Kyiv, Remote