Resume from September 18, 2022

Bohdan

Менеджер проєктів

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email, address and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер відділу франчайзингу

from 05.2019 to now (5 years 1 month)
Join Up!, Львів (Туризм)

- Відкриття затишних та стильних франчайзингових офісів;
- Презентація умов співпраці потенційним клієнтам;
- Підписання агентських договорів з усіма провідними партнерами
- Аналіз каналів просування франшизи;
- Презентації нових рішень по розвитку мережі
- Пошук потенційних кандидатів на приєднання до франчайзингової мережі;
- Переговори з потенційними контрагентами (орендодавцями, підрядниками, туроператорами);
- Взаємодія з підрозділами компанії для організації процесу запуску та відкриття франчайзингових офісів;
- Робота з відкриття мульти офісів;
- Успішний вихід на зовнішні ринки;
- Консультація дизайну офісу згідно брендбуку;
- Підтримка агенстької мережі (більше 145 офісів);
- Керівник відділу рітейлу у м. Львові (три робочі офіси)
- Робота з CRM системами

Менеджер відділу партнерських відносин

from 04.2013 to 05.2019 (6 years 1 month)
Join Up!, Львів (Туризм)

- Щоденне управління організацією, робота з партнерами, клієнтами;
- Організація роботи з розширення ринку продукції;
- Аналіз потреб ринку, роботи конкурентів, напрямків;
- Робота з місцевою владою, ЗМІ, планування рекламних заходів;
- Складання та редагування баз даних;
- Переговори на рівні ключових осіб великих підприємств;
- Розробка маркетингової політики;
- Проведення навчальних семінарів для партнерів;
- Організація та успішний запуск логістичних процесів (пасажирські перевезення);
- Організація та проведення навчання для партнерів;
- Виявлення прогалин в робочих процесах та їх усунення;

Керівник відділу продажу

from 06.2012 to 04.2013 (10 months)
Globex Post, Львів/Стрий (Приватний український міжнародний поштовий оператор з повним циклом обробки поштових відправок)

- організація робочого процесу відділу
- пошук нових клієнтів B2B (Канада, США)
- запуск в компанії сегменту B2C
- фінансовий контроль та щоденний звіт відділу продажу
- організація логістичних процесів

Директор Львівського представництва

from 04.2009 to 04.2012 (3 years)
PEGAS Touristik, Львів (Туризм)

- Організація роботи представництва;
- Ведення адміністративно-господарської діяльності;
- Підтримка та розвиток агентської мережі;
- Підтримання своєчасного документообороту, звітності та аналізу
- Міжнародні туристичні виставки UITT -2007, UITT -2008, UITT 2009, UITT -2010, UITT -2011, м. Київ ( весна, осінь); - Організація та проведення робочих семінарів в містах західної України (Івано-Франківськ, Львів, Луцьк, Рівне, Тернопіль, Ужгород, Чернівці, Хмельницький);
- Планування, організація та проведення навчальних міні-семінарів;
- Набір персоналу

Маркетолог

from 11.2007 to 04.2009 (1 year 5 months)
PEGAS Touristik, Львів (Туризм)

- Підтримка агентської мережі.
- Міжнародна туристична виставка UITT -2008, м. Київ ( весна, осінь).
- Організація та проведення робочих семінарів в містах західної України (Івано-Франківськ, Львів, Луцьк, Рівне, Тернопіль, Ужгород, Чернівці, Хмельницький)
- Планування, організація та проведення навчальних міні-семінарів.
- Видача документів в Львівському аеропорту та контроль процесу реєстрації пасажирів.
- Участь в організації та проведенні рекламних турів

Education

Львівський національний університет імені Івана Франка

Факультет іноземних мов, Львів
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Additional education and certificates

Майстерня тренінгу і консалтингу Людмили Царюк

2006

Ліцензійні курси гідів-перекладачів та екскурсоводів

2005

Німецький лінгвістичний центр –партнер Гете – інситуту

2004

Language proficiencies

English — above average

Additional information

- Щоденний менеджмент організації, робота з партнерами, клієнтами;
- Стресостійкість, вміння працювати в умовах гнучкого графіку;
- Організація роботи по розширенню ринку збуту продукту;
- Аналіз потреб ринку, роботи конкурентів, напрямків;
- Клієнтоорієнтованість та здатність використовувати на практиці принципи якості обслуговування;
- Робота з інформаційними агентствами, органами місцевої влади, засобами масової інформації, розміщення інформації у періодичних виданнях, планування рекламних заходів;
- Складання та редагування баз даних;
- Проведення переговорів на рівні ключових осіб великих підприємств;
- Аналітичний склад розуму;
- Пунктуальність, відповідальність, уважність до деталей;
- Чіткість в роботі з таблицями та цифрами;
- Вміння брати на себе відповідальність;
- Високий рівень організації;
- Керування колективом від 6 чоловік;
- Розробка маркетингової політики, ціноутворення, бюджетування;
- Первинна документація та діловодство на підприємстві;
- Водійське посвідчення категорії ”B” (стаж водіння 18 років.);
- Наявність власного авто;

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: