Resume from October 25, 2007

Ольга

Специалист по персоналу

Employment:
Full-time.
Age:
50 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

РЕЗЮМЕ

Чепур Ольга Василівна

Контактный телефон:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Очікувана посада: офіс-менеджер, фахівець відділу кадрів, менеджер з персоналу, бухгалтер.
Тип роботи: постійна робота.

Дата народження:06.11.1973
Освіта:вища
1990-1993Київський технікум легкої промисловості, спеціальність – технолог виготовлення виробів із шкіри.
1994-1997Могилів-Подільський монтажний технікум, спеціальність – бухгалтерський облік та аудит.
1998-2003Глухівський державний педагогічний університет ; філологічний факультет (українська мова та література, зарубіжна література)
2004 Курси малого бізнесу.
Досвід роботи:
09.1995- 03.1997 - Бухгалтер з нарахування зарплати:
-нарахування заробітної плати;
-ведення бухгалтерських рахунків;
-робота з бухгалтерською документацією;
-оформлення та облік довіреностей;
-банківські операції.
04.1997 – 02.2005 - Інспектор:
-діловодство (реєстрація та облік вхідної-вихідної документації), номенклатура справ;
-робота з персоналом, ведення телефонних переговорів;
-підготовка матеріально-технічної бази для проведення нарад, переговорів з партнерами, клієнтами, відвідувачами;
-оформлення, набір і узгодження документів, наказів, розпоряджень, положень, інструкцій;
-організація засідань членів правління, нарад, конференцій, ведення та оформлення протоколів;
-контроль виконання поточних документів, наказів і розпоряджень правління;
-забезпечення необхідними канцтоварами, контроль виконання замовлень;
-ведення обліку і контроль своєчасного поповнення рахунків мобільного зв'язку.
02.2005 – до тепер.часу - Фахівець дирекції з персоналу (Холдинг, 2500 чол.):
- діловодство (реєстрація та облік вхідної-вихідної документації), номенклатура справ, електронний документообіг;
-робота з персоналом, ведення телефонних переговорів;
-оформлення, набір та узгодження документів, наказів, положень, інструкцій;
-ведення даних персоналу в системі SAP R/3;
-укладання договорів про приналежність майнових прав на об'єкти авторського права (службові твори); формування звітів про укладення договорів по Системі управління інтелектуальною власністю;
-організація нарад і оформлення протоколів;
-ведення первинної бухгалтерії із занесенням даних в систему SAP R/3, видача необхідних відомостей, звітів, контроль своєчасної оплати;
-ведення обліку і контролю своєчасного поповнення рахунків мобільного зв'язку співробітників дирекції;
-формування бюджетів закупівель і платежів, контроль виконання бюджету дирекції;
-забезпечення необхідними канцтоварами, контроль виконання замовлення, замовлення-отримання ТМЦ зі складу компанії, ведення обліку товарно-матеріальних цінностей підрозділів дирекції (42 чол.)
-контроль виконання поточних документів дирекції і наказів Президента компанії.

Володіння мовами:російською та українською досконало, англійська (університетська програма).

ПК:Досвідчений користувач (Windows-98, MS Office Professional 2003, Word, Excel, Internet, Outlook Express, Outlook 2003, SAP R/3, SharePoint).

Ділові якості:Відповідальна, тактовна, організована, комунікабельна, неконфліктна, стресостійка, працелюбна. Прагнення до самовдосконалення, кар’єрного зростання. Ініціативність, порядність, чітке планування робочого часу, висока працездатність, акуратність.

Сімейний стан:Заміжня, дітей немає.

Причина пошуку роботи:Переїзд у м. Львів у зв'язку з призначенням чоловіка (військовий) 01.11.2007 р.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: