Resume from April 23, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/8152790

Главный бухгалтер

City:
Kropyvnytskyi

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Коваленко Алла Василівна
Дата народження: 01.09.1977
Місто: Кропивницький
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
вересень 1993 р. – Технікум механізації сільського господарства,
спеціальність «Бухгалтерський облік і аудит», диплом молодшого спеціаліста
(денна форма навчання).
вересень 2003 р. – червень 2010р., Національний університет імені
Жуковського "ХАІ" , м.Харків, факультет «Економіки та менеджменту»,
спеціальність «Фінансист" (заочна форма навчання) , диплом спеціаліста.
Додаткова освіта:
березень 2006 р. — Курси «Комп'ютерні курси 1С Бухгалтерія"
грудень 2017 р. Курси " Внутрішній аудит"

Досвід роботи:

Головний бухгалтер , ведення юридичних підприємств та підприємців на
загальній системі оподаткування та єдиному податку,
травень 2000 р. – по теперішній час .Види діяльності оптова та роздрібна
торгівля, ресторанний та готельний бізнес, послуги.
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності
платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення
актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових
платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з філією та відокремленими
підрозділами;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій,
нарахування і розрахунок зарплати;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом (4 чол.).
Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне
обладнання, офісна АТС;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної
документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— знання податкового законодавства;
— уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— ведення податкової звітності;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей,
дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати
декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: