Resume from April 22, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/8166169

Начальник склада, 50 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Завідувач складом

from 07.2022 to 04.2024 (1 year 9 months)
ТОВ Гудевас, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

ведення управлінського обліку. Допомога ведення
бух обліку стосовно виробництва. Розрахунок вартості продукції, що виготовляється.
Розрахунок собівартості продукту. Розрахунок необхідного матеріалу для виготовлення
продукції. Своєчасне замовлення товару для виготовлення продукції. Розробка комплектації
продукту. Формування бюджету витрат по випуску продукції.
Начальник складського господарства
з 10.2021 по 02.2022 (4 місяці) ТОВ МОЗ КБ Альфа, Бердянськ (виробництво сільгосптехніки:
жниварки для соняшника, навантажувачі фронтальні, рапсові столи, візки жниварок та ін.)
Курирувала роботу трьох складів (металопрокату, готової продукції, склад металовиробів та
комплекту)
1. Комплектація виробничих цехів сировиною – отримання та передача. 2. Керівництво роботою
з прийому, зберігання та відпустки ТМЦ, щодо їх розміщення з урахуванням найбільш
раціонального використання складських площ, полегшення та прискорення пошуку необхідних
матеріалів, інвентарю тощо. 3. Забезпечення безпеки складованих ТМЦ, дотримання режимів
зберігання, правил оформлення та здавання прибутково-витратних документів. 4. Складання на
відправку готової продукції за комплектувальними відомостями (рапсові столи, візки,
жниварки, навісне обладнання, навантажувачі тощо) 5. Керівництво навантаженням авто-

краном та авто-навантажувачем замовленого сільгосп обладнання на машини. 6. Перевірка
комплектації завантаження машин довгомірів із готовою продукцією – вихідний контроль.
7. Ведення складського обліку через 1С Склад. 8. Проведення інвентаризацій

Заместитель директора

from 04.2021 to 09.2021 (5 months)
КП БГС «Бердянский центральный рынок», Бердянск (Державні організації)

з 04.2021 по 09.2021 (5 місяців) КП БДС «Бердянський центральний ринок», Бердянськ
(Комунальне підприємство Центральний ринок та Сільськогосподарський ринок.) 1. Організація
роботи та ефективна взаємодія всіх структурних підрозділів та виробничих одиниць:
координація та контроль роботи служб головного інженера, охорони праці, постачання,
санітарної та юридичної. 2. Розробка та погодження з директором підприємства планів розвитку
на рік. 3. Введення в експлуатацію ярмарків, контроль їхньої роботи. 4. Складання бюджетів та
контроль за виконанням робіт: - ремонт тентового навісу над рибними рядами та покрівельного
покриття на будівлі ринку, - встановлення вступних шаф, - аварійно-відновлювальні роботи з
енергоживлення підприємства, - розподіл навантажень електричних мереж для збільшення
обсягу потужності всього підприємства. 5. Участь у прийомі перевірок: комісій
Держспоживслужби (2 інспекції), Робочої комісії з питань проведення аналізу фінансово-
господарської діяльності Центрального ринку. 6. Співпраця з лабораторією щодо проведення
санітарних експертиз. 7. Забезпечення виконання підприємством усіх зобов'язань перед
постачальниками, замовниками, а також господарських та трудових договорів. 8. Щоденний
прийом громадян із зверненнями.

Инженер-конструктор I категории Технической службы

from 05.1994 to 04.2021 (26 years 11 months)
Государственное предприятие Бердянский морской торговый порт, Бердянск (Державні організації)

з 05.1994 по 04.2021 (26 років 11 місяців) Державне підприємство Бердянський морський
торговельний порт, Бердянськ (Морський торговельний порт) 1. Розробка технологій ремонту
портальних кранів. 2. Конструкторські роботи потреб підприємства. 3. Перевірка кошторисної
документації щодо ремонтів портальних кранів, електродвигунів. 4. Перевірка калькуляцій щодо
ремонту портальних кранів, тепловозів, грейферів. 5. Облік, контроль та перевірка всіх приладів
підприємства у т.ч. плавзасобів, ваг тощо. 6. Координація робіт з Державним підприємством
«Науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації”, Акціонерне товариство
«Українська залізниця», співпраця з портами України. 7. Ведення документації Технічної служби
підприємства (кошториси, паспорти перевантажувальної техніки, накази тощо), у тому числі
консолідація всього технічного обладнання порту. 8. Виконання обов'язків начальника Технічної
служби підприємства у період відсутності. 9. Секретар Техніко-економічної Ради та Комісії з
реорганізації підприємства. 10. Член ради підприємства, голова цехкому управління порту
(представляю інтереси 180 співробітників підрозділу), член ради профкому.

Education

Тульский Технический Университет (Россия)

Машинобудівний факультет. Інженер-механік. «Автоматичні системи та установки»., Тула Вища, з 1988 по 1994 (6 років), Тула
Higher, from 1988 to 1994 (6 years)

Additional education and certificates

Правила визначення вартості будівництва. Складання кошторисів з використанням КП ІВК

2013 - 1 месяц, 2017 - 1 месяц

Knowledge and skills

AutoCAD 1С:Торговля и склад ИВК nanoCAD

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — advanced

Additional information

Люблю складні завдання, спортивний характер — завжди домагаюся поставленої мети,
орієнтована на результат, комунікабельна.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: