Resume from February 16, 2024 File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/8169154

Керуюча

City:
Zaporizhzhia

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Гостренко Вікторія Вікторівна

Телефон[open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail[open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження 27 червня 1993 рік
Сімейний стан незаміжня
Освіта
Вересень 2010 – червень 2014 – «Хортицька національна академія» (спеціальність «Соціальна педагогіка» - бакалавр, диплом з відзнакою).

Вересень 2014 – червень 2015 – «Запорізький національний університет» (спеціальність «Соціальна педагогіка» - магістр, диплом з відзнакою).
Володіння мовами
Українська, російська – досконало.
Англійська – А2.
Знання програм та програмного забезпечення
Комп'ютерні навички: MS Office (Word, Excel, Power Point).
Навички роботи з Internet (пошукові системи, електронна пошта, соціальні мережі).
Програми «Iiko», «Syrve», «Poster» - впевнений користувач.
Досвід роботи
Квітень 2021 – теперішній час
Ресторан «ONE GOGI» (ресторан грузинської кухні)
Посада – керуюча рестораном
Обов'язки :
- ведення фінансової діяльності підприємства (планування, бюджетування, щомісячна звітність на інвесторських зібраннях, контроль витратної та прибуткової частини згідно фінансового плану, ведення банківських розрахункових рахунків);
- проведення інвентаризацій (опис, фіксація в програмі, пошук причин у випадку невідповідності, контроль);
- ведення управлінського обліку в програмі;
- контроль ціноутворення, себівартості товарів та страв, розробка меню кухні та бару;
- контроль нарахувань та видачі заробітної плати співробітникам, моніторинг ринку зарабітних плат в регіонах;
- контроль роботи ресторану згідно правил та стандартів мережі;
- робота з постачальниками (заключення договорів, організація поставок, моніторинг цін, контроль оплат);
- проведення співбесід та прийом на роботу персоналу;
- навчання кандидатів на посаду керуючого в регіонах;
- взаємодія з бухгалтерією;
- организація видачі та продовження ліцензій (тютюнова та алкогольна продукція);
- взаємодія з комунальними підприємствами;
- взаємодія з відділом маркетингу по стратегії развитку ресторану (акції, розіграші, бонусні та знижкові системи, узгодження контенту, фотосесій, взаємодія з міськими рекламними спільнотами);
- развиток внутрішньої доставки ресторану (бонуси, знижки, контроль витратної та прибуткової частини, розвиток цієї гілки);
- взаємодія зі службами доставки («Глово», «Ракета»), контроль та звірка актів, контроль отримання разрахункових платежів, виплата комісій;
- контроль здійснення всіх платежів та виплат підприємства;
- контроль середніх чеків та фінансових показників;
- налагодження додаткових платіжних систем ("Shake to pay", "Liqpay", "QR-каса monopay");
- повна взаємодія з юридичним відділом;
- контроль сплати податків (включно з реєстрацією ПРРО);
- взаємодія з контролюючими державними органами;
- ведення підприємницької та організаційної діяльності від обличчя фізичних осіб-підприємців (на основі довіреності).

Вересень 2020 – січень 2021
Посада – Регіональний менеджер напрямку «IQ Coffee»
Обов'язки:
- організація безперебійної роботи торгових точок;
- організація відкриття нових торгових точок;
- контроль плану виконання продажів;
- набір та навчання персоналу;
- контроль дотримання стандартів мережі;
- введення акцій, спеціальних пропозицій + контроль;
- складання планів маркетингових заходів для соціальних мереж і т.д.
- контроль інвентаризацій;
- взаємодія з бухгалтерією.

Березень 2020 – вересень 2020
Допомога з відкриттям та ведення кав'ярні
Обов'язки:
- розробка концепту кав'ярні;
- формування бази постачальників;
- контроль роботи кав'ярні;
- введення акцій + контроль;
- організація безперебійної роботи кав'ярні і т.д.

Травень 2018 – лютий 2020
Мережа кав'ярень «Coffee Art», мережа піцерій «MAVRA pizza», мережа швидкого харчування «Corn house»
Посада – співробітник центрального офісу
Обов'язки:
- розробка меню кав'ярень, участь в разробці меню піцерій;
- робота з постачальниками (взаємодія з діючими, пошук нових, моніторинг цін на ринку);
- робота з дизайнерами (разробка меню, флаєрів, візитівок, пам'яток, логотипів та інших макетів);
- робота та співпраця з типографіями;
- контроль готівкових та безготівкових оплат;
- ведення соціальних мереж (пости, розіграші, ведення статистики і т.д.);
- набір персоналу, контроль навчання, супровід в період адаптації, допомога в поточних питаннях, введення в роботу;
- контроль дотримання стандартів мережі;
- контроль виконання планів;
- пошук рішень для оптимізації роботи ТТ* (*торгової точки);
- контроль нарахувань та видачі заробітної плати співробітникам ТТ;
- організація переходу на нову систему обліку + її ведення (інвентаризації, контроль накладних, контроль витрат та списань продукції, моніторинг середніх чеків і т.д.)
- організація і допомога в налаштуванні нового виробничого цеху та запуску складських відгрузок (контроль заявок, видаткових накладних зі складу та цеху, контроль продукції з цеху, контроль залишків на складі, робота з базою постачальників і т.д.);
- робота з виробниками паперової продукції (брендовані паперові стакани, коробки для піци, упаковка для тортильї, паперові конверти, пакети і т.д.);
- допомога в запуску франшизи (договори, контроль відгрузок, формування цін, формування видаткових накладних і т.д.);

Липень 2016 – травень 2018
Мережа кав'ярень «Coffee Art»
Посада - бариста
Обов'язки:
- приготування і контроль якості продукції;
- навчання персоналу;
-робота з постачальниками;
-проведення інвентаризацій;
-робота з гостями;
-контроль виконання планів продажів;
-організація і ведення соціальних мереж;
-розробка сезонних напоїв.

Вересень 2015 – червень 2016
Кав'ярня «Добра кава»
Посада – Бариста, старша зміни з обов'язками адміністратора.
Обов'язки:
- приготування і контроль якості продукції;
- навчання персоналу;
- контроль роботи кухні;
- робота з постачальниками;
- проведенння інвентаризацій;
- робота з гостями і т.д.

Листопад 2013 – серпень 2015
Хортицька національна академія (Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації)
Посада – секретар керівника.
Обов'язки:
- ведення ділової документації;
- контроль вхідної та вихідної кореспонденції;
- надання телефонних консультацій;
- організація особистих прийомів;
- бронювання ж/д квитків та номерів в готелях;
- контроль розкладу керівника;
- супровід на зібраннях;
- оформлення офіційних листів.

Вересень 2013 – жовтень 2013
Хортицька національна академія
Посада – соціальний педагог-вихователь
Обов'язки:
- ведення документації;
- розробка недільного, місячного, квартального, річного планів роботи;
- патронаж вихованців;
- робота з батьками;
- участь в підготовці заходів навчального закладу;
- проведення виховних (індивідуальних та групових) бесід, тренінгів, семінарів, відкритих уроків, інформаційних хвилинок і т.д.
Персональна інформація
Особисті якості:
Ініціативність, комунікабельність, здатність швидко навчатися, цілеспрямованість, орієнтація на результат та якість роботи, відповідальність, стресостійкість, схильність до самоосвіти та самовдосконаленню.
Додатково
Рабочі поїздки та відрядження можливі, закордонний паспорт є.

Similar candidates

All similar candidates