• File

Ольга

Начальник юридичного відділу

Age:
37 years
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сидорук Ольга
Відомості про себе Дата народження: 14 січня 1987 року
Адреса: м. Луцьк, вул. Зацепи
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан: заміжня
Адвокат

Ціль Начальник юридичного відділу/Старший партнер АО

Освіта 2004-2009 рр.- Львівський національний університет ім. Івана Франка
• Факультет: юридичний
• Спеціальність: правознавство
• Кваліфікація: магістр права

Досвід роботи квітень – липень 2010 р. – юрисконсульт ТОВ –ТД «Пересопниця»
жовтень 2010 р. – лютий 2012 р. - юрисконсульт ПП-Ф «Віган –В»
квітень 2010 р. – лютий 2012 р. - юрист Товариства з обмеженою
відповідальністю «Завод мінеральної води «Маломидська» (трудова
угода)
грудень 2010 р. – лютий 2012 р. - член Рівненської обласної
громадської правозахисної організації «Правозахист»;
липень 2012 р. – жовтень 2018 р. – юрисконсульт ПП «Домініон Ло»
(юридична фірма);
липень 2017 р. – квітень 2018 р. – юридичний супровід діяльності ТОВ
«Слово Волині» («12 Канал»), ТОВ «Волинь 24», ТОВ «Інформаційне
агентство «Сайт міста Луцька – 0332»;
2018-2021 рр. - індивідуальна юридична практика.

Професійні навички -спеціалізація: цивільні справи (кредитні, сімейні, трудові, земельні
тощо), адміністративні та господарські справи.
- представництво інтересів фізичних та юридичних осіб у суді,
державних органах;
- претензійно-позовна робота;
- розробка і юридичний аналіз господарських договорів різноманітних
видів (договорів поставки, купівлі-продажу, оренди, про надання
рекламних послуг тощо);
- юридичний супровід господарської діяльності підприємств;
- розробка статутних документів підприємства;
-проведення державної реєстрації юридичних та фізичних осіб, а також
проведення державної реєстрації змін до статутних документів суб'єктів
підприємницької діяльності;
- надання консультацій громадянам з різних галузей права, ведення
переговорів і ділова переписка з державними органами;
Додаткова користувач ПК та базових офісних програм
українська, англійська (середній рівень), німецька (початковий рівень)
інформація

Особисті якості відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність, пунктуальність,
ініціативність, прагнення до підвищення професійного рівня.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: