Resume from May 16, 2024 PRO

Ольга

Менеджер по роботі з клієнтами, рекрутер, 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
51 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інспектор відділу кадрів

from 05.2023 to now (1 year)
ПП Бролія ПП КВАРА 2021 ЗОЛОТЕ РУНО, Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Кадрове діловодство: прийом, звільнення, переведення персоналу, табель, графіки відпускників, накази кадрові, ведення і формування особистих справ, підбір персоналу, штатний розпис, військовий облік. Співпраця с центром занятості звіти 3-ПН, пошук інвалідів та ветеранів війни.
1С.Підприєство.8.2., та по касі 7.7. Word, Excel, Microsoft Office.
Досвід проходження перевірок Держпраці.

Інспектор відділу кадрів

from 08.2022 to 03.2023 (7 months)
ТОВ ЦРЗ "Відновлення", Житомир (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Кадрове діловодство, прийом, звільнення, переведення на іншу посаду. Формування особових справ, ведення військового обліку, підвищення кваліфікації працівників, підбор персоналу, бухгалтерські документи.ведення первинної документації;
виписка рахунків, актів;
рознесення банківських виписок;
робота з клієнт-банком;
робота з бухгалтерською кореспонденцією.

Менеджер з надання інформації

from 01.2021 to 03.2022 (1 year 2 months)
ТОВ Експертус Тек, Житомир (ЗМІ, медіа)

Консультування кадровиків, головних бухгалатерів та бухгалтерів по продуктам компанії та їх користувнням, робота з клієнтами існуючими і новими, при необхідності продаж.

Бухгалтер-касир

from 08.2019 to 10.2019 (2 months)
ПП Євро Голд, Житомир (Виробництво)

Ведення бухгалтерського обліку по столовій виробництва, каса, інкасація.

Провідний фахівець по роботі з клієнтами

from 05.2019 to 03.2021 (1 year 10 months)
ТОВ МЦФР, Житомир (Інформаційно - аналітична сфера)

Продаж електронних продуктів бухгалтерам, кадровикам, консультації, проведення презентацій та супровід клієнтів після підписки

Бухгалтер- кадровик

from 01.2018 to 04.2019 (1 year 3 months)
Волинська Духовна Семінарія, Луцьк (Духовно-навчальна)

Кадрове та бухгалтерське діловодство, звітність, ведення бухгалтерського обліку

Фахівець з кадрів

from 01.2015 to 09.2017 (2 years 8 months)
ВАТ Молочник, Житомир (Харчова промисловість)

Кадрове діловодство, ведення військового, обліку, підбор персоналу, накази прийняття - звільнення - відпустки, облік трудових книжок, лікарняні листи, адаптація працівників на робочих місцях та психологічний клімат на підприємстві

Помічник керівника, інспектор з кадрів

from 02.2014 to 09.2016 (2 years 7 months)
НВА Житомирський моноліт, Житомир (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Діловодство, організація роботи секретаря, кадрове діловодство, організація зустрічей керівника, забезпечення офісу канцтоварами

Секретар керівника

from 02.2005 to 11.2010 (5 years 9 months)
Обласне КРУ, Житомир (Ревізії, перевірки)

Діловодство, організація роботи секретаря, підготовка ревізорів до перевірок, запис відвідувачів на прийом керівника, телефонні дзвінки

Звукорежисер

from 01.1997 to 11.2000 (3 years 10 months)
Житомирська телерадіокомпанія радіостанція Житомирська хвиля, Житомир (Інформаційна)

Музичний формат ефіру радіостанції, обов'язки офіс менеджера, підготовка до інтерв'ю гостей студії, зустріч зірок та гостей студії, обов'язки бухгалтера-касира

Інженер - будівельник ll категорії

from 02.1991 to 09.1996 (5 years 7 months)
ВАТ Житомирінвест, Житомир (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Нарахування будівельних матеріалів, списання будівельних матеріалів, заключення договорів з постачальниками будівельних матеріалів, відрядження

Education

Житомирський будівельний коледж

Промислове та цивільне будівництво, Житомир
Higher, from 1987 to 1991 (4 years)

Навчання в будівельному коледжі, нормування праці, складання смет

Additional education and certificates

Секретаря керівника

3,5 міс

Комп'ютерні технології

1 міс

Бухгалтерській облік. Бухгалтерія 1С8.3

3,5 міс

Knowledge and skills

MS Word Користувач Internet M.E.Doc MS Outlook CRM 1С. Підприємство 8.3 1С:Бухгалтерія Самомотивація Користувач 1С BAS Бухгалтерія Клієнт-Банк Саморозвиток Комунікабельність Ведення CRM Активний продаж Здатність до навчання Прямий продаж Робота із запереченнями Ведення кадрового обліку 1С:Підприємство MS Excel 1С ЗУП

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

References

Кирилюк Денис Андрійович

Кирилюк Денис Андрійович

Фінансовий директор, РГ Волинська Духовна Семінарія

Contact details are hidden

Additional information

Пунктуальність, комунікабельність, порядність, працьовитість

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: