Резюме від 23 травня 2024 PRO

Ольга

Менеджер по роботі з клієнтами, рекрутер, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор відділу кадрів

з 05.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
ПП Бролія ПП КВАРА 2021 ЗОЛОТЕ РУНО, Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Кадрове діловодство: прийом, звільнення, переведення персоналу, табель, графіки відпускників, накази кадрові, ведення і формування особистих справ, підбір персоналу, штатний розпис, військовий облік. Співпраця с центром занятості звіти 3-ПН, пошук інвалідів та ветеранів війни.
1С.Підприєство.8.2., та по касі 7.7. Word, Excel, Microsoft Office.
Досвід проходження перевірок Держпраці.

Інспектор відділу кадрів

з 08.2022 по 03.2023 (7 місяців)
ТОВ ЦРЗ "Відновлення", Житомир (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Кадрове діловодство, прийом, звільнення, переведення на іншу посаду. Формування особових справ, ведення військового обліку, підвищення кваліфікації працівників, підбор персоналу, бухгалтерські документи.ведення первинної документації;
виписка рахунків, актів;
рознесення банківських виписок;
робота з клієнт-банком;
робота з бухгалтерською кореспонденцією.

Менеджер з надання інформації

з 01.2021 по 03.2022 (1 рік 2 місяці)
ТОВ Експертус Тек, Житомир (ЗМІ, медіа)

Консультування кадровиків, головних бухгалатерів та бухгалтерів по продуктам компанії та їх користувнням, робота з клієнтами існуючими і новими, при необхідності продаж.

Бухгалтер-касир

з 08.2019 по 10.2019 (2 місяці)
ПП Євро Голд, Житомир (Виробництво)

Ведення бухгалтерського обліку по столовій виробництва, каса, інкасація.

Провідний фахівець по роботі з клієнтами

з 05.2019 по 03.2021 (1 рік 10 місяців)
ТОВ МЦФР, Житомир (Інформаційно - аналітична сфера)

Продаж електронних продуктів бухгалтерам, кадровикам, консультації, проведення презентацій та супровід клієнтів після підписки

Бухгалтер- кадровик

з 01.2018 по 04.2019 (1 рік 3 місяці)
Волинська Духовна Семінарія, Луцьк (Духовно-навчальна)

Кадрове та бухгалтерське діловодство, звітність, ведення бухгалтерського обліку

Фахівець з кадрів

з 01.2015 по 09.2017 (2 роки 8 місяців)
ВАТ Молочник, Житомир (Харчова промисловість)

Кадрове діловодство, ведення військового, обліку, підбор персоналу, накази прийняття - звільнення - відпустки, облік трудових книжок, лікарняні листи, адаптація працівників на робочих місцях та психологічний клімат на підприємстві

Помічник керівника, інспектор з кадрів

з 02.2014 по 09.2016 (2 роки 7 місяців)
НВА Житомирський моноліт, Житомир (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Діловодство, організація роботи секретаря, кадрове діловодство, організація зустрічей керівника, забезпечення офісу канцтоварами

Секретар керівника

з 02.2005 по 11.2010 (5 років 9 місяців)
Обласне КРУ, Житомир (Ревізії, перевірки)

Діловодство, організація роботи секретаря, підготовка ревізорів до перевірок, запис відвідувачів на прийом керівника, телефонні дзвінки

Звукорежисер

з 01.1997 по 11.2000 (3 роки 10 місяців)
Житомирська телерадіокомпанія радіостанція Житомирська хвиля, Житомир (Інформаційна)

Музичний формат ефіру радіостанції, обов'язки офіс менеджера, підготовка до інтерв'ю гостей студії, зустріч зірок та гостей студії, обов'язки бухгалтера-касира

Інженер - будівельник ll категорії

з 02.1991 по 09.1996 (5 років 7 місяців)
ВАТ Житомирінвест, Житомир (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Нарахування будівельних матеріалів, списання будівельних матеріалів, заключення договорів з постачальниками будівельних матеріалів, відрядження

Освіта

Житомирський будівельний коледж

Промислове та цивільне будівництво, Житомир
Вища, з 1987 по 1991 (4 роки)

Навчання в будівельному коледжі, нормування праці, складання смет

Додаткова освіта та сертифікати

Секретаря керівника

3,5 міс

Комп'ютерні технології

1 міс

Бухгалтерській облік. Бухгалтерія 1С8.3

3,5 міс

Знання і навички

MS Word Користувач Internet M.E.Doc MS Outlook CRM 1С. Підприємство 8.3 1С:Бухгалтерія Самомотивація Користувач 1С BAS Бухгалтерія Клієнт-Банк Саморозвиток Комунікабельність Ведення CRM Активний продаж Здатність до навчання Прямий продаж Робота із запереченнями Ведення кадрового обліку 1С:Підприємство MS Excel 1С ЗУП

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

Кирилюк Денис Андрійович

Кирилюк Денис Андрійович

Фінансовий директор, РГ Волинська Духовна Семінарія

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Пунктуальність, комунікабельність, порядність, працьовитість

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: