Resume from March 16, 2024 File

Марія

Контент-менеджер, інтернет-маркетолог, SMM-фахівець, таргетолог, проджект-менеджер

Age:
20 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 22 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Портфоліо
інтернет-маркетолога, смм-
спеціаліста, таргетолога,
проджект-менеджера
Бакаліна Марія
@bakalina.ma
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Резюме
Вік: 18 років
Освіта: Київський національний університет імені Тараса Шевченка:
Філологічний факультет: спеціальність "Прикладна лінгвістика та англійська
мова" (2020-2024)
Рівень володіння англійською мовою: Upper-Intermediate (В2)
Місто: Одеса, Київ
Навички: розуміння алгоритмів Instagram, Meta, TikTok; поглиблені знання
рекламного кабінету Meta; володіння графічними редакторами (Photoshop,
Canva, Figma); сервісами для аналітики; володіння програмами для монтажу та
обробки.
Контактні дані: [open contact info](look above in the "contact info" section), [open contact info](look above in the "contact info" section), inst @bakalina.ma
Моя місія:
Збільшити продажі та впізнаваність бренду шляхом складання грамотної
маркетингової стратегії у соц. мережах. Внаслідок комплексної роботи
аудиторія обиратиме вас, а не конкурентів.
Soft skills
Відкрита до критики, готова вдосконалитись і чути думки інших;
Перфекціоніст до якості роботи: найменші деталі доводжу до
ідеалу;
Серйозне ставлення до роботи: аргументую та дохідливо пояснюю
кожен крок;
Ефективна робота в команді: готова почути чужу думку та відстояти
свою;
Грамотно розподіляю час, щоб не проґавити жодну деталь;
Люблю брейншторм та креативний підхід до вирішення проблеми;
У стресових ситуаціях покладаюсь на тверезий розум, а не на
емоції.
Навчання

з 09.2020 11.2020 12.2020 02.2021 05.2021
вища освіта в КНУ ім. Курс "СММ с нуля" Курс "Полный курс Курс "СММ" від Курс "Upgrade.stories"
Шевченка, на від @nelly_armani по СММ" від @wishdo.agency від @lbelayal
філологічному @anna_bonetskaya
факультеті. Перша
мова - українська,
друга - англійська,
третя - іспанська.
Вивчаю мову
програмування
Python.
Навчання

05.2021 08.2021 02.2022 03.2022 05.2022
Курс "Практический Курс "Рекламные Курс "Профессия Курс " The Strategy of Курс "Профессия
курс по креативы" від таргетолог с 0" від Content Marketing" від Project manager |
таргетированной @ungurenko @valerria_t University of California 10.0" від genius.space
рекламе" від
@v.kobilinskaya
Навчання

06.2022 06.2022 06.2022 07.2022
Курс "Онлайн-курс Курс "Основи дизайну" Курс «Робота з Курс "Таргет крутиться"
Soft Skills" від від cases.media Photoshop» від від @wishdo.agency
genius.space cases.media
Сертифікати
Сертифікати
Сертифікати
Волонтерство
на навчанні "Власник бізнесу 2.0" від
міжнародної освітньої компанії «Бізнес-
Конструктор»
грудень 2021

Обов'язки:
реєстрація учасників, допомога в лекторії,
навігація по локації.
Робота в смм-
агентстві
02.2022
Директор агенції Дар'ї Боровикової звернулася до мене із
пропозицією попрацювати на посаді Project manager.
У найкоротший термін я пройшла співбесіду та випробувальний
термін. Керівництво агентства було задоволене ефективністю моєї
роботи.
"...такой детальный анализ я получаю впервые,
все пишут общими фразами" — коментар до
Повного аналізу профілю від директора агенції.
Послуги: смм-стратегія
Аналіз сторінки: визначення слабких та сильних сторін;
Аналіз цільової аудиторії: сегментування та детальний портрет кожного сегмента, їх болі та страхи;
Аналіз конкурентів: аналіз ринку, визначення переваг та недоліків конкурентів;
Аналіз бренду: визначення унікальності, настрою та цінностей бренду;
Нік, шапка, хайлайтс: оригінальний стиль, який передає смисли та відображає цінності бренду;
Візуал на 12 постів: референси з кольоровими парами та шрифтами; затвердження стилю, що
відбудовує від конкурентів;
Контент-план: теми та тези на 12 постів;
Послуги: налаштування
таргетованої реклами
Аналіз сторінки в соц.мережі: визначення слабких сторін сторінки та рекомендації підвищення конверсії в покупця;
Аналіз цільової аудиторії: сегментування та детальний портрет кожного сегмента;
Аналіз конкурентів: аналіз реклами та посадкової сторінки конкурентів;
Налаштування всередині Meta:
1. створення та оформлення бізнес-сторінки;
2. зв'язування бізнес-сторінки з інстаграмом;
3. створення рекламного кабінету;
4. створення Business Manаger;
5. підв'язка картки;
6. видача доступів.

Створення стратегії: шлях клієнта та воронка продажів.
Створення макетів
Запуск реклами
Аналіз результатів
Оптимізація
Звіти
Кейси
СММ-стратегія та таргет для лікаря-
косметолога
(перелік виконаних робіт на попередніх
слайдах)
Кейси
СММ-стратегія та таргет для лікаря-
косметолога

Звернення: квітень 2021р.
1. Запит: клієнтка хотіла отримувати клієнтів через Інстаграм. Вона бажала мати "портфоліо" з роботами. В підписниках була
тільки гаряча аудиторія, тобто постійні клієнти. Ми поставили за ціль привернути увагу холодної аудиторії.
2. Процес:
Лікарка мала великий та хаотичний спикок послуг, ми виявили за необхідне побудувати продуктову лінійку. В таргетованій
рекламі ми заохочували підписатись та отримати безкоштовну консультацію - лід магніт. Я висунула гіпотезу, що чистка
обличчя буде тріпваєром, який вирішить проблеми широкої аудиторії та зможе сформувати довіру до нас: після першої
процедури ми зможемо познайомити клієнтів з нами та "допродати" інші послуги = основні продукти.
Проаналізувавши цільову аудиторію, ми виявили страхи, болі та проблеми клієнтів. Цю інформацію ми використовували у
контенті: акцент на медичній освіті, якості матеріалів та соціальному доказі. Пости та сторіс на цю тему виявились тим
мінімумом, який має бути, щоб мати змогу конкурувати. Важливою умовою було привернення уваги жінок зі спільними
цінностями, цю проблему ми вирішили за допомогою сторітелігну та "живих" сторіс.
Кейси
СММ-стратегія та таргет для лікаря-
косметолога
Ми виявили, що конкуренція в цій ніші надто висока, тому шукали слабкі місця у конкурентів: більшість з них вели сторінку
самостійно, основна їхня перевага це соц.доказ. Ми акцентували увагу на корисному контенті, який легко споживати та
інформаційному, який розкриває проблему у холодної аудиторії. Перевага віддавалась відео-формату.

Приклад оформлення інформаційних постів: щоб уникнути довгих та нудних текстів та збільшити конверсію тих, хто дочитає та
відреагує на заклик до дії.
Кейси
СММ-стратегія та таргет для лікаря-
косметолога
Була спроба запустити
таргетовану рекламу. Клієнтка
робила не мала такого досвіду,
тому прив'язки та налаштування
проводились з 0.
Було декілька кампаній та багато
гіпотез. Сильної сегментації не
проводлили, щоб дати
алгоритмам працювати, лише за
геолокацією та інтересами: краса
тощо.

Рекламні макети
Кейси
СММ-стратегія та налаштування таргету
для майстра з відновлення волосся
(перелік виконаних робіт на попередніх слайдах)
Кейси
СММ-стратегія та налаштування таргету
для майстра з відновлення волосся
Звернення: квітень 2021р.
1. Запит: клієнтка хотіла отримувати клієнтів через Інстаграм. Вона тільки починала свою роботу у цій сфері, сторінка була
зовсім свіжою. Контент був хаотичним, не комплексним. Вона часто отримувала вигорання, бо ведення сторінки не
приносило результатів.
2. Процес:
Ця ніша має безліч міфів, тому основна увага приділялась їх розвінчуванню: інформаційні пости про основні страхи, процес
роботи у сторіз і безліч відгуків. Клієнтка не мала чіткого портрету свого потенційного клієнта, ми визначили його за
допомогою детального інтерв'ю. Ядром аудиторії виявились жінки 30+ років, які мають спільні цінності, мають дорослих діток,
люблять себе і бажать виглядати бомбезно. Сторітелінг та живі сторіс допомогли зацікавити цей сегмент аудиторії.
Аналіз конкурентів показав, що більшість з них ведуть сторінку самостійно та не використовують ефективні інструменти
просування. Фірмова айдентика у вигляді певних пар шрифтів, кольорів та елементів допомогла відобразити позиціювання та
зафіксуватись у свідомості читатча. Відео-формат та " живі" сторіс переважали у контенті. Щоб спростити сприймання важливої
інформації(корисні та інформаційні пости), використовували карусель з візуалізованої інформації.
"Актуальні" були важливом елементом у "прогріванні" аудиторії. Багато соц. доказів, сторітелінг про покликання та початок
роботи у цій сфері грають важливу роль у відбудуванні від конкурентів.
Кейси
СММ-стратегія та налаштування таргету
для майстра з відновлення волосся
Ми запускали таргетовану рекламу. Аудиторію вибирали
широку, щоб дати алгоритмам спрацювати. Звуження
лише за гео та интересами краса тощо. Тестування
відбувалось на алгоритмах Meta: в одній групі до 5
макетів. Спочатку ми запускали тільки на інстаграм, але
після детального аналізу ЦА зрозуміли, що частина ядра
аудиторії є в Facebook, тому почали орієнтуватись на цю Найбільш ефективною виявилась реклама на ФБ. Люди
соц. мережу. цікавились в коментарях, переходили в Інста.

Був створений лід-магніт: гайд "5 помилок, які руйнують
волосся". Ми пропонували його замість підписки.
Кейси
СММ-стратегія та налаштування таргету
для майстра з відновлення волосся
Кейси
СММ-стратегія для бровіста
(перелік виконаних робіт на попередніх
слайдах)
Кейси
СММ-стратегія для бровіста
(перелік виконаних робіт на попередніх
слайдах)

1. Запит: клієнтка бажала отримати профіль, що буде віддзеркалювати її цінності та принципи у роботі. Це в прешу чергу
ефективний контент, а потім естетичний.
2. Процес:
за допомогою аналізу ЦА ми виявили основні предупередження та страхи клієнтів. Вони бояться отримати не колір чи форму
брів, тому ми часто акцентуємо увагу на цих моментах. Клієнтка бажає притягувати молодих дівчат, тому контент має
відповідати інтересам цього сегменту
аналіз конкурентів показав, що в цій ніші багато однотипних профілів. Клієнтка бажала зробити акцент на салатовому кольорі,
тому ми розробили візуал в цій кольоровій палітрі, а це в свою чергу сильно відбудовує від конкурентів.
в сторіс переважно відео-формат, присутній сторітелінг. Також важливим елементом є фірмова айдентика. В постах ми
уникаємо довгих текстів, намагаємося візуалізувати інформацію.
Кейси
СММ-стратегія для бровіста
(перелік виконаних робіт на попередніх
слайдах)

Приклад перетворення довгих постів
у карусель та використання фірмової
айдентики.
Номер телефону
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Зв'яжіться Електронна пошта
[open contact info](look above in the "contact info" section)

зі мною
Соц. мережі
@bakalina.ma

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: