Resume from April 19, 2024 PRO

Світлана

HR-менеджер, рекрутер, 30 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
36 years
City of residence:
Cherkasy
Ready to work:
Cherkasy, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HR generalist, HRD

from 11.2022 to 12.2023 (1 year 1 month)
ФОП, Київ (IT)

• Пошук та підбір персоналу(повний цикл: створення, розміщення вакансій, аналіз та підбір кандидатів, проведення співбесід, наповнення кадрового резерву, фітбеки, оформлення офферів та KPI).
• Онбординг та адаптація нових працівників.
• Створення необхідних умов розвитку та задоволення потреб кожного співробітника.
• Створення та реалізація HR-процесів з "0".
• Формування основ корпоративної культури.
• Аналіз роботи спеціалістів, виявлення слабких ланок в робочому процесі(управління ефективністю використання людської праці).
• Аналіз ринком праці.
• Створення кадрового резерву
• Упорядкування внутрішніх інструкцій, правил внутрішньої поведінки.
• Робота з Google інструментами.
• Функції помічника Власника компанії.

Укомплетованість штату з 20% до 90%

HR generalist

from 02.2021 to 03.2022 (1 year 1 month)
ТОВ «ТКМ-Україна», Київ (IT)

•Пошук та підбір персоналу (складання вакансії, розміщення вакансії на сайтах, інформаційних платформах, проведення телефонного скринінгу, анкетування, проведення співбесід, отримання зворотного зв'язку від кандидата та закриття угод).
•Адаптація нових працівників.
•Створення необхідних умов розвитку та задоволення потреб кожного співробітника.
•Формування основ корпоративної культури
•Аналіз роботи спеціалістів, виявлення слабких ланок в робочому процесі.
•Аналіз ринком праці.
•Створення кадрового резерву
•Упорядкування внутрішніх інструкцій, правил внутрішньої поведінки.
•Створення та ведення чек-листів з прийому, звільнення, введення в компанію та рев’ю співробітників.
•Робота з Jira, Confluence, Google інструментами
•Робота по OKR
•Функції помічника керівника компанії
•Функції адміністратора

Укомплетованість штату з 60% до 95%

Керівник навчального центру

from 03.2019 to 04.2020 (1 year 1 month)
ПП «РАСК. ІН-АГРО», Черкаси (IT)

Адміністратор навчального центру

from 08.2014 to 02.2019 (4 years 6 months)
ПП «РАСК. ІН-АГРО», Черкаси (IT)

•Організація повного циклу навчального процесу: формування бюджету, маркетингового плану, звітність, пошук викладачів, розробка програм навчання, матеріалів, технічний супровід дистанційного навчання.
•Робота з клієнтом: виявлення потреб клієнтів, проблематики, надання потрібної інформації, консультування, підбір програми навчання, опитування клієнтів на предмет зворотного зв’язку після наданих послуг.
•Ведення первинної бухгалтерії.
•Викладацька діяльність.
•Творча робота (розробка плакатів, листівок, робота з соц. мережами).
•Наповнення сайтів компанії
•Контроль за роботою викладачів, складання графіків роботи та фінансовий розрахунок.
•Попередження та вирішення конфліктних ситуацій.
•Розробка лекційних та практичних занять по роботі в програмі 1С:Підприємтсва на актуальні теми.
•Формування позитивного іміджу компанії.
•Складання та дотримання бюджету навчального центру, в т.ч. матеріально-технічного забезпечення.
•Оформлення та надання різних форм звітності;
•Проведення телефонних інтерв'ю та особистих співбесід.
•Нарахування та оформлення ЗП в 1С;
•Організація і контроль роботи персоналу;

Education

Черкаське музичне училище ім. Гулака - Артемовського

Клас віолончелі, Черкаси
Specialized secondary, from 2004 to 2008 (4 years)

КНУКіМ Черкаська філія

Менеджер по туризму, Черкаси
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Заочна форма навчання

Additional education and certificates

Тренінг "Успішні продажі: тактика і практика" тренер Оксана Марусич.

2 дні

Тренінг "Живі перемовини. Робота з запереченнями" тренер Оксана Марусич.

1 день

Бухгалтерський фінансовий облік та оподаткування - ПП «ІН-АГРО Проекти»

3 місяці

Knowledge and skills

Google Docs Побудова HR-бренду Стратегічне планування Бізнес-аналіз Бізнес-планування Фінансове планування Формування стратегії розвитку Управління бюджетами Планування бюджету Ведення звітності Управління проєктами Управління персоналом 1С УТП 1С:Управління торгівлею BAS Бухгалтерія 1С:Бухгалтерія Знання рахунків бухгалтерського обліку Комунікабельність Підбір керівного персоналу Онбординг персоналу Проведення тренінгів

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • Italian — beginner

Additional information

Додатково про себе:
Комунікабельна, оптимістична, пунктуальна, відповідальна людина. Вмію працювати як в команді, так і самостійно. Успішно працюю в режимі «багатозадачності». В роботі, як і в житті, приділяю значну увагу деталям.

Телеграм: https://t.me/Luchic26

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: