• File

Antonina

Менеджер з логістики, адміністратор

Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Єрмакова Антоніна
Менеджер з логістики
Повна, неповна, дистанційна робота.
Місто:Київ
Контактна інформація
Тел:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна поштаl:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
Керівник дільниці з обробки листового металу
з 03.2021 до 04.2022

Обов’язки
- організація роботи дільниці з 20 людей;
- проведення роботи з удосконалення організації виробництва, його технології, механізації та автоматизації виробничих процесів;
- організація поточного виробничого планування, облік, складання та своєчасне подання звітності про виробничу діяльність цеху;
- координація роботи майстрів цеху;
- здійснення підбору кадрів робітників їх розстановку та доцільне використання;
- ведення обліку замовлень та графіка їх виконання,
- організація відвантаження продукції замовнику.

Менеджер з логістики
з 12.2018р. до 03.2021р

Обов’язки
- визначення виробничих потреб,
- формування заявок на закупівлю матеріалів,
- замовлення матеріалів у підрядників по Україні (повний цикл - знайти, замовити, прийняти рахунок, зробити довіреність, оформити доставку)
Після розширення відділу:
- визначення виробничих потреб,
- формування заявок на закупівлю матеріалів,
- організація роботи відділу з 4 людей.
Обов'язки менеджера внутрішньої логістики:
- ведення обліку замовлень та графіка їх виконання,
- визначення потреб виробничих підрозділів у виконанні замовлень,
- організація роботи металообробного та складського відділів (визначення порядку виконання замовлень),
- організація відвантаження продукції замовнику.

Помічник керівника та головного бухгалтера
з 01.2014р. до 12.2018р.

Обов’язки
- забезпечення робочого місця керівника і його діяльності;
- зустріч відвідувачів і гостей керівника;
- приймання, сортування і розподіл пошти, вхідних дзвінків;
- пошук і обробка необхідної інформації;
- сортування, розподіл та внесення в 1С первинної документації, виписка рахунків, видаткових, довіренностей та ТТН;
- облік вхідної та вихідно кориспонденції;
- координація работи деяких підлеглих керівника.

Освіта
НТУУ «Київський політехнічний інститут»
Факультет електроніки за спеціальністю «Акустична техніка», кваліфікація технік-проектувальник електроніки, Київ
Вища освіта, з 2010 по 2014 (4 роки)
Краснолучський приладобудівний технікум
Розробка, модернізація та ремонт електронних пристроїв, Красний Луч
Середня спеціальна, з 2007 по 2010 (3 роки)

Професійні та інші навички
Маю досвід роботи в програмах MS Office (Word, Excel та інші), Solid Works, Компас, 1C.
Працювала з первинною документацією, як помічник бухгалтера.

Знання мов
Українська - рідна
Англійська – початковий

Додаткова інформація
Маю досвід роботи з первинною документацією на виробництві (рахунки-фактури, видатки, довіреності, ТТН тощо), підготовки тендерної документації на платформі ProZorro.
Швидко засвоюю нову інформацію, готова до навчання.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: