Resume from August 24, 2023 File

Natalia

Головний бухгалтер

Age:
49 years
City of residence:
Irpin
Ready to work:
Irpin, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Балаян Наталія Валеріївна

Дата народження: 22.01.1975
Місто: Ірпінь,Київ.
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера, головного бухгалтера.
Освіта:
вересень 1996 р. – червень 1998 р., Сімферопольський технікум харчової промисловості, факультет «Бухоблік та аудит», спеціальність «Бухгалтер», диплом молодшого спеціаліста (заочна форма навчання).Диплом з відзнакою.
вересень 1998 р. – грудень 2001 р., Київський національний університет, факультет «Фінанси та кредит,Банковська справа», спеціальність «Фінанси»,кваліфікація економіста диплом спеціаліста (заочна форма навчання).
Досвід роботи:

Фінансовий директор - Головний бухгалтер
травень 2004 р. – лютий 2017 р. Производство ВАТ «Криммебель», м. Сімферополь.
Налагодила облік на підприємстві,що дало можливість подавати акціонерам реальні цифри,у зв’язку з чим щорічно підтверджувалася звітність незалежним аудитором.Довела власнику,що підприємство може бути рентабельним,змінивши його рішення про продаж підприємства.
Функціональні обов’язки:
-— управління фінансовими справами,пов’язаними с діяльністю підприємства
-—виробнича практика бухгалтерії
-— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
Травень 2017 р по лютий 2022 р Будівництво та оптова торгівля ТОВ»Смарт Секьюрити Крим»
Була найнята тимчасово для того,щоб переробити звітність після попереднього бухгалтера,починаючи з 2014 р та довести податкової на неправомірне рішення про донарахування податків.Після відновлення обліку,продовжила працювати на підприємстві.

— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом (15чол.).
—Участь в розробці комплексу заходів, спрямованих на раціональне використання фінансових ресурсів.
Формування звітних калькуляцій собівартості продукції (робіт) і пошук джерел освіти непотрібних витрат.
Розрахунок та сплата податків до бюджетів всіх рівнів.
Взаємодія з банками.
Надання достовірної фінансової інформації Генеральному Замовнику і власнику фірми.
Розробка робочого плану рахунків.
Ведення ФОП (салон краси)с грудня 2019р по теперішній час

Реєстрація в ДІЇ,внесення змін адреси,КВЕД,реєстрація ПРРО Вчасно

Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання,
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— знання податкового законодавства;
— досвід ведення переговорів;
— уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— навички ведення податкової звітності;

— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: українська — вільно володію; російська – рідна; англійська – В1 рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Можливість відряджень: так.
Хобі: піший турізм.

У червні 2022 р виїхала до Нідерландів.Почала там самостійно вивчати англійську,що дало мені можливість у листопаді влаштуватися у фірму,де виписувала фактури.
Зараз у процесі отримання прав на категорію В.
Дуже люблю брати участь у нових,незнайомих проектах.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: