Resume from May 8, 2024 File

Руслан

Заступник директора з розвитку

Age:
36 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
ПІБ: Коваленко Руслан Сергійович
Дата народження: 21.11.1987р.
Адреса: м. Черкаси вул. Нарбутівська 187, кв.204.
Телефон: моб.[open contact info](look above in the "contact info" section), Бажаний розмір оплати праці 25000-35000 грн.
Освіта:
В 2006 році закінчив Кіровоградський державний педагогічний ліцей імені В.Винниченка. В тому ж році вступив до Державного педагогічного університету імені В.Винниченка на факультет історії та правознавства. В 2010 році отримав диплом бакалавра.
В 2011 році закінчив Державний педагогічний університет імені В.Винниченка отримавши диплом спеціаліста кваліфікаційного рівня, спеціальність “Педагогіка і методика середньої освіти. Історія”, спеціалізація “Правознавство”.
Трудова діяльність:
З липня 2008 р.-2009 р. працював на посаді менеджера продавця непродовольчих товарів відділу виробів з дерева ТОВ “Епіцентр”. На даній посаді здобув практичні навики по обслуговуванню клієнтів та продажі товарів.
В листопаді 2013 р. був прийнятий на посаду молодшого фахівця Відділу дистанційного обслуговування регіонального центру в Черкаській області Північної регіональної дирекції Управління регіонального розвитку ПАТ “Банк Форвард”.
З березня 2014 р. був переведений на посаду фахівця Відділу дистанційного обслуговування регіонального центру в Черкаській області Північної регіональної дирекції Управління регіонального розвитку ПАТ “Банк Форвард”. На даній посаді пропрацював до березня 2015 р. В 2015 році був прийнятий на посаду менеджера ПАТ «БАНК ТРАСТ», пропрацював до 2017 року.
Отримав досвід по роботі в банківських програмах, з банківською аналітикою. Займався вивченням та продажем технології нових продуктів: депозити, карти і поточні рахунки. Мною проводилася консультаційна підтримка та залучення клієнтів по депозитним і картковим продуктам банку. Неодноразово приймав участь в банківських тренінгах напрямку продажів, а також ведення комунікаційних переговорів з клієнтами, був відмічений грамотами за досягнення в сфері продажу та перевиконання нормативів.
В роботі застосовувалися наступні функціональні обов'язки на даній посаді:
• робота по залученню клієнтів, виконання нормативів.
• маю досвід роботи індивідуальними клієнтами: соціальними програмами, кредитними та дебетними картами, програмами страхування, видачі споживчих кредитів.
З 2017 р. – 2023р. працював в фінансовій компанії ТОВ «ФК «ФОРЗА». На посаді Заступника начальника відділу підтримки клієнтів Черкаського регіону.
Виконував наступні функціональні обов'язки на даній посаді:
• здійснення контролю за роботою підлеглих працівників контакт-центру в цілому. Підбір персоналу та навчання, наставництво.
• ведення господарчої статті відділення по закупівлі ТМЦ, контроль господарчих товарів та товарів для прибирання тощо.
• здійснення повноважень щодо підлеглих співробітників: проведення підбору співробітників на вакантні посади, формування кадрових резервів для компаніїї, погодження кадрових наказів.
• контроль виконання задач та аналіз причин у випадках їх невиконання.
З квітня 2023р. і по сьогоднішній день працюю в ТОВ «ОМЕГА ТРИ» на посаді заступника регіонального директора по Черкаському регіону.

Виконую наступні функціональні обов'язки на даній посаді:
- займаюся пошуком приміщень під відкриття нових магазинів.

- замовлення та забезпечення магазинів всі необхіднм обладнанням.

- забезпечення магазинів канцтоварами, хозтоварами.

- контроль за продажами товарів, введення акцій.

- контроль цінників на продукцію.

- контроль наявності продукції на магазинах.

- ведення документації та надання відповідних документів керівництву.

.Особисті якості:
Відповідальний, ініціативний, цілеспрямований, комунікабельний, стриманий, пунктуальний. Маю аналітичні, організаторські та управлінські здібності, швидко освоюю нові сфери діяльності та новітні банківські технології з наступним продажем клієнтам.
Додаткові відомості:
Комп’ютерні навички: комп’ютером та офісною оргтехнікою володію на рівні кваліфікованого користувача, маю досвід роботи з програмами 1С, MS Word, MS Excel, MS Access, внутрішні банківські програми та ін., вільно користуюсь мережею Internet.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: