Resume from June 20, 2023 File

Віктор

Керівник вітділу, project manager

Age:
41 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Bilohorodka (Kyiv Region), Boiarka, Kyiv, Petropavlivska Borshchahivka, Sofiivska Borshchahivka, Sviatopetrivske, Vyshneve (Kyiv Region)

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Віктор Татаренко
Вік: 40
Местце проживання: Святопетрівське (Київ),
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section) Тел: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Робочий час – не повний робочий день, віддалена робота,
повний робочий день (з офіційним працевлаштуванням)

Від себе:
Успішний project manager, готовий працювати на результат. В роботі вірю в силу особистностних відносин з клієнтом.
При реалізації проектів покладаюся на взаєморозуміння та контроль, які дозволяють моїй команді уникати помилок у роботі.
Маю багато різносторонніх навичок які стануть у пригоді Вашій компанії. Звичайно розумію що всього знати не можливо, за любки поділюся своїми знаннями, а якщо не маю навичок які Вам на разі потрібні, обіцяю дуже швидко навчитися.
Маю відчуття гумору, вмію тримати таємниці, дружу з усіма, не маю ворогів (окрім русні).
Маю досвід формування відділів з нуля. Великий досвід роботи з персоналом.


Кваліфікація: 13 років в продажах B2B та управління проектами, 3 останні роки займаю посаду керівника відділу projec-sales manager, також з 2018 року займаюсь підбором персоналу для свого відділу, навчання персоналу та входження у робочий режим.

Професійні навички та досвід:
• Розвиток взаєморозуміння з моїми клієнтами для забезпечення тривалої співпраці.
• Реалізація проектів відповідно до потреб клієнтів, орієнтованих на індивідуальні потреби.
• Побудова та підтримка тривалих, неформальних та дружніх відносин з клієнтами.
• Вирішення та закриття складних продажів або конфліктів.
• Досягнення поставлених завдань, виконання плану, перевищення ключових показників ефективності та цільових показників продажу.
• Командний гравець.
• Маю виняткові навички індивідуального обслуговування клієнта.
• Багатозадачність.
• Маю великий досвід роботи з корпоративними клієнтами, включаючи ведення переговорів із власниками бізнесу та топ-менеджерами.
• Формування інтересу клієнтів до купівлі продуктів компанії під час регулярної взаємодії з ними.
Професійний досвід
MODULAR GLASS SYSTEM NEO LTD
Англійська, виставкова компанія, забудовник виставкових стендів (геогрфія: Англія, Франція, Німеччина, Іспанія, Італія, ОАЕ, Казахстан, Азербайджан, Україна (до повномасштабного вторгнення)
www.neosystem.co.uk
MODULAR GLASS SYSTEM NEO LTD (квітень 2014 – теперішній час):

Обов'язки:

-Управління проектами на ринках України, Європи, Казахстану, Азербайджану, росії (з 24.02.2022 компанія повністю вийшла з ринку, вивезла обладнання, та закрила офіс);
-Представництво компанії на виставках та заходах, особисті зустрічі з клієнтами
-Закриття складних проектів та вирішення конфліктних ситуацій.
-Комунікація з потенційними покупцями
-Управління виробничою підготовкою з моєю виробничою бригадою (8 осіб).
-Узгодження та координація виконання проектів (у співпраці з: архітекторами, дизайнерами, візуалізаторами, друкарями та монтажними бригадами).
-Бюджетування.
-Контроль реалізації проекту після підписання Угоди.
-Підтримка спілкування з клієнтом після здійснення угоди.
-Резюмування відгуків клієнтів.

ROYAL GRAND MEDIA

Менеджер з продажу, керівник проектів вересень 2012 – квітень 2014

Обов'язки:

- продаж виставкових площ для існуючої та нової бази клієнтів.
- підготовка проектів до виконання.
- підписання договорів та супровід виставлення рахунків та платежів.
- посередництво між клієнтом та арт-відділом (17 осіб у циклі підготовки).
- виготовлення стенду (підготовка технічних деталей для будівельників),
- спілкування з технічними відділами ВЦ, отримання дозволу на будівництво, проходження акредитації, погодження всіх деталей з клієнтом, підтримка клієнтів під час будівництва, проведення заходів та демонтажу.
- відстеження потреб клієнтів у майбутніх заходах.
- робота у CRM.
- Співпраця з Агентами.

Освіта
2005-2010 рр. – Міжрегіональна Академія Управління Персоналом, спеціальність Соціологія управління та PR(диплом бакалавра);
2010-2012 рр. – Міжрегіональна Академія Управління Персоналом, спеціальність «Соціологія місцевого самоврядування та державного управління» (диплом магістра).

Додатково
Бажаний дохід: ставка, ставка + %
Мова: Українська, Англійська початковий рівень (не розмовний)., російська.
Не курю
Не п'ю
Права кат В

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: