Resume from May 23, 2022 File

Светлана

Руководитель отдела продаж

Age:
47 years
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Рупташ Світлана Михайлівна
14 листопада 1976 р.н.

01.09.1992 Початок навчання у Одеському автомобільно-дорожньому технікумі.
22.04.1996 Закінчила навчання у Одеському автомобільно-дорожньому технікумі за спеціальністю: фахівець з будівництва та обслуговування автомобільних шляхів та аеродромів.

01.07.1996. Прийнята на роботу до магазинк.
Магазин : продовольчі товари
Посада: продавець.
Обов’язки : Обслуговування покупців; своєчасне переміщення товару до торгової зали; розрахунок роздрібної ціни товару; ведення касової документації.
01.11.1999 р. звільнена за власним бажанням.

З 01.10.2000 р по 19.03.2002р.
Прийнята на посаду продавця КФ ООО Гетьман.
Роздрібна торгівля товарами продовольчої групи; алкогольними та тютюновими виробами; побутовою хімією та ін.
Обов’язки: обслуговування покупців; своєчасне наповнення торгової зали товарами; замовлення товарів у постачальників; касова дисциплина (облік грошових коштів)
19.03.2002р КФ ООО Гетьман
Переведена на посаду менеджера комерційного відділу.
Обов’язки: забезпечення функціонування супермаркету шляхом підтримання асортименту товарів; пошуку найвигідніших умов придбання товарів; контроль за роботою продавців-консультантів, комірника, операторів обліку. Облік взаєморозрахунків з постачальниками.
19.0.2006 р. звільнена з посади за власним бажанням.

17.04.006 р. Початок роботи ПП Фабрикантъ
Оптова торгівля замороженою продукцією ( риба, рибні вироби)
Посада: менеджер з обліку.
Обов’язки: облік товару на складі; формування документації для відправки продукції замовникам; контроль за взаєморозрахунками з замовниками.
10.07.2006р. Звільнена з посади за власним бажанням.

01.08.2006р. Прийнята на посаду «Заступник директора з комерційних питань» ТзОВ Наш Край
Мережа супермаркетів продовольчих товарів.
Обов’язки : найм та навчання персоналу, а саме : менеджерів, адміністраторів, касирів, продавців, комірників . Забезпечення функціонування супермаркету. Пошук рішень для підвищення виручки. Контроль за виконанням обов’язків усіх відділів супермаркету.
30.11.2006р. Звільнена з посади за згодою сторін.

12.12.2006 р. ТзОВ Фірма Алекта
Роздрібна торгівля товарами продовольчої групи, алкогольними напоями. Тютюновими виробами, побутовою хімією та ін.
Посада : комерційний директор.
Обов’язки: забезпечення функціонування всіх відділів магазину; облік товару; облік грошових коштів; контроль за виконання своїх обов2язків керівниками підрозділів.
01.03.2009 р. звільнена з посади за власним бажанням.

15.01.2010р. Центр Нерухомісті Avalon
Посада : ріелтор
Обов’язки : консультації клієнтів з питань придбання або продажу нерухомості, знання ринку нерухомості як вторинного так і ринку новобудов; розміщення реклами на спеціальних сайтах та порталах; продаж нерухомості; обробка вхідних дзвінків.
01.05.2013 р. Переведена на посаду заступника директора ЦН Аvalon
Обов’язки: робота по набору та навчанню спеціалістів з нерухомості; організація роботи ріелторів; знання ринку нерухомості.
06.10.2013р Переведена на посаду директора філії ЦН Avalon
Обов’язки: організація ефективної роботи філії; навчання персоналу; контроль за виконанням своїх обов’язків співробітниками філії; взаємодія з органами нотаріату, землевпорядними органами, комунальними підприємствами, банками, інженерами, оцінювачами, державними реєстраторами, виконавчою службою. Супровід клієнта на всіх етапах угоди купівлі-продажу нерухомості.
Знання ринку нерухомості; податкового , сімейного та ін. кодексів України.
Консультація клієнтів з питань придбання або продажу нерухомості.
01.09.2019 Звільнена за власним бажанням.

11.11.2019 р. Агенція Нерухомісті VI P DOM Odessa
Посада : керівник філії
Обов’язки: Обов’язки: організація ефективної роботи філії; навчання персоналу; контроль за виконанням своїх обов’язків співробітниками філії; взаємодія з органами нотаріату, землевпорядними органами, комунальними підприємствами, банками, інженерами, оцінювачами, державними реєстраторами, виконавчою службою. Супровід клієнта на всіх етапах угоди купівлі-продажу нерухомості.
Знання ринку нерухомості; податкового , сімейного та ін. кодексів України.
Консультація клієнтів з питань придбання або продажу нерухомості.
Особисті якості: відповідальна; вмію логічно мислити; маю організаторські здібності; швидко навчаюсь; уважна; вмію приймати рішення та брати за них відповідальність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: