Resume from December 29, 2022 File

Тетяна

Фінансовий директор, головний бухгалтер

City:
Kropyvnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

СОКОЛЕНКО ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА

Місто: Кропивницький
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
повна вища,
у 2000 році - Київський інститут внутрішніх справ при Національній академії внутрішніх справ України,
у 2004 році - Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Вступила у 2021 році – Класичного Приватного Університету (здобувач ІІ магістерського рівня за спеціальністю Менеджмент)
Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою УМД №00032801

Спеціальність (кваліфікація) за освітою
правознавство (спеціаліст -юрист),
облік і аудит (економіст)

Додаткова освіта:
Березень 2018 — курси-семінар на тему: «Розробка та впровадження інтегрованої системи управління на підприємстві. Основні вимоги стандартів: ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 і OHSAS 18001:2007». Сертифікат ТОВ «Консалтингсистемс», видан 15.03.2018. Реалізація циклу PDCA (плануй-роби-перевіряй-дій) на підприємстві, визначення ризиків і вживання заходів по їх попередженню.
Січень-квітень 2019 - навчання в Одеській національній академії зв”язку на право проводити діяльність з обстеження інженерних систем будівель (Кваліф.атестат №ІС-0079 від 16.04.2019)

Досвід роботи:
Вересень 2021 – по теперішній час – Заступник директора з фінансово – економічних питань – головний бухгалтер ТОВ «НОТА БЕНЕ»
Січень 2021 по березень 2021 – Заступник начальника ГУ ДФС у Кіровоградській області (поновлено на посаді з 25.03.2015 року відповідно до рішення Кіровоградського окружного адмінсуду, в зв’язку з законом «Про очищення влади»)

Березень 2019 по січень 2021 - директор ТОВ “НОВИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СТАНДАРТ” (будівництво м. Кропивницький )

Лютий 2018 р. – жовтень 2018 р. Директор з операційної діяльності ТОВ «Екостайл» (поводження з відходами), м. Кропивницький. В підпорядкуванні 160 осіб
Функціональні обов’язки:
—ведення операційної діяльності підприємства;
—планування фінансової роботи підприємства (контроль роботи підрозділів – щоденно – по показникам звітності, щотижнево – з керівниками підрозділів, щомісячно – аналіз відпрацьованого місяця та планування показників на наступний);
— виконання фінансової дисципліни; дотримання роботи підприємства згідно тарифної політики, вирішення питання, щодо прийняття нових тарифів для підприємства; контроль виконання підприємством ліцензійних умов.
— аналіз та контроль виробничої роботи підприємства (контроль якості виконання робіт за показниками);
— Контроль роботи підприємства (підрозділів) згідно стандартів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 і OHSAS 18001:2007»
— вирішення загальних та виробничих питань - представницької функції (Міська рада, Обласна рада, податкова, управління екології, управління праці та інші перевіряючи та контролюючи органи);

Липень 2017 р. – лютий 2018 р. Перший заступник голови правління (член правління ) ВАТ «Кіровоградгаз» (надання послуг для юридичних та фізичних осіб з розподілу природного газу), м. Кропивницький, в особистому підпорядкуванні:
відділ бухгалтерії, планово – фінансовий управління, бюджетне управління, комерційне управління (близько 100 осіб)
Функціональні обов’язки:
— очолювана робота підприємства с послідуючим контролем відповідно до розробленої та прийнятої фінансової та бюджетної політики;
— планування, складання та контроль за дотриманням бюджету підприємства;
— виконання фінансової дисципліни; — дотримання роботи підприємства згідно тарифної політики, запланованої та затвердженої інвестиційної програми, вирішення питання, щодо розробки та прийняття нових тарифів для підприємства, захист в НКРЕ КП, міській раді та відповідний контроль за виконання підприємством ліцензійних умов;
— контроль за своєчасністю формуванням, аналізу та подачі звітності (бухгалтерської, податкової, статистичної, управління праці, НКРЕ КП); — аналіз фінансової роботи підприємства за показниками відпрацьованого місяця в порівнянні до запланованого бюджету підприємства;
— проведення переговорів з клієнтами, щодо сумісної роботи з послідуючим укладанням договорів на виконання робіт (обговорення умов, строків, контроль за проходженням технічної документації та виконання робіт); — організація підготовки та своєчасне надання інформації, необхідних документів за визначеним напрямком діяльності для розгляду та звітності на засідання правління, ревізійній комісії, Наглядовій раді підприємства;

серпень 2015 р. – червень 2017 р. директор Комунального підприємства «Теплоенергетик» (Кіровоградська ТЕЦ, вироблення та постачання теплової енергії, вироблення та продаж електроенергії, водопостачання. Сфера ЖКХ ), м. Кропивницький.
В підпорядкуванні близько 700 осіб
Функціональні обов’язки:
— здійснення поточного (оперативного) керівництва підприємством, організація виробничо – господарської, соціально – побутової діяльності;
— забезпечення стабільної роботи підприємства, технічного рівня та якості надання послуг;
— дотримання повної та своєчасної сплати обов’язкових платежів та податків;
— дотримання виконання колективного договору у відповідності з законодавством, правил техніки безпеки, пожежної безпеки, трудової дисципліни;
— робота направлена на отримання прибутку та рентабельності підприємства;
— вивчення, аналіз і узагальнення результатів розгляду претензій, судових і арбітражних справ.

Червень 2013 р. – березень 2015 р. Головного управління Міндоходів (податкова) у Кіровоградській області, м. Кіровоград (м. Кропивницький).
Листопад 2012 р. – червень 2013 р. Заступник Голови / Заступник начальника
Державної податкової служби у Кіровоградській області, м. Кіровоград (м. Кропивницький)

В підпорядкуванні: управління податкового контролю юридичних осіб, управлінні податкового контролю фізичних осіб, АТІ управління, управління по роботі з боржниками юридичних та фізичних осіб, управління масово – роз’яснювальної роботи (близько 300 осіб)
Функціональні обов’язки:
— виконання завдань згідно планових показників доведених на обласному та державному рівнях, надходжень (стягнень) та основних питань підрозділів;
— контроль за своєчасністю подання платниками податків та єдиного внеску передбаченої законом звітності, своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків і зборів, єдиного внеску, митних та інших платежів;
— контроль за дотримання ведення обліку податків і зборів, платежів повної та своєчасної сплати обов’язкових платежів та податків;
— аналіз та подальший контроль боржників області, здійснення своєчасного адміністративного арешту майна (зупинення видаткових операцій на рахунках банку) з дотримання законодавчо встановлених норм;
— проведення моніторингу та аналізу надходжень платежів по податкам. Своєчасне реагування шляхом адміністративного впливу на платників;
— розробка щоквартального плану перевірок, контроль за проходженням перевірок, узагальнення результатів, супроводження при необхідності у суді; — проведення нарад згідно з планом роботи управлінь;
— аналіз та підготовка необхідних матеріалів до селекторних нарад, звітування перед керівництвом місцевої, обласної та державної влади; — організація та проведення в засобах масової інформації роз’яснювальної роботи серед платників (наради, брифінги тощо);

Лютий 2012 – листопад 2012 Начальник Знам”янської об’єднаної державної податкової інспекції Кіровоградської області Державної податкової служби, м. Знам’янка Кіровоградської області;
Лютий 2004 – лютий 2012

старший державний податковий ревізор - інспектор відділу перевірки відшкодування податку на додану вартість, завідувач сектору, заступник начальника відділу, начальник відділу управління податкового контролю юридичних осіб, начальник відділу контролю за фінансовими установами та операціями у сфері ЗЕД Кіровоградської об’єднаної державної податкової інспекції, м. Кіровоград;

Головний бухгалтер
Січень 2004 р. – лютий 2004 р. Приватне підприємство «СА – ТЕК»
м. Кіровоград (м. Кропивницький)
Заступник головного бухгалтера
Березень 2003 р. – грудень 2003 р. ТОВ «КНК»
м. Кіровоград (м. Кропивницький)
Заступник головного бухгалтера
Лютий 2001 р. – березень 2003 р. ТОВ «Інформаційно - торговий дім ЛС»,
м. Кіровоград ( м. Кропивницький)

Професійні навички:
- Знання законів, нормативно-правових актів та вміння користуватися ними;
- Організація роботи підлеглих та досвід керування ними;
- Знання бухгалтерського та податкового обліку;
- Досвід співпраці з органами місцевого самоврядування, виконавчої влади та комунальними службами
- Досвід співпраці з контролюючими органами.
- Практичний досвід проведення аналізу фінансово-економічного стану підприємств і бюджетного планування.
- Впевнений користувач: MS Office (Word, Excel,), навички роботи з Інтернет і електронною поштою, навички роботи з програмою 1С: УПП 8.2, 8.3, ЛІГА: ЗАКОН.
- Уміння проводити переговори;
- Навички ведення правого забезпечення діяльності підприємства.

Знання мов:
українська — рідна; англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Дисциплінованість, порядність, аналітичне мислення, належні організаторські здібності, вміння працювати в команді, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалась і самостійно приймати рішення, досвід керування численними колективами, здатність швидко навчатися, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, ініціативність, пунктуальність, висока працездатність, комунікабельність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: Заміжня, маю двох дітей.

Діючий депутат Кропивницької районної ради.
Співголова депутатської групи «Рівні можливості»

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: