Resume from October 28, 2022 File

Марія

Операційний директор, фінансовий директор

Age:
43 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Панченко Марія Борисівна
Люстдорфська дорога 168/1 ● м. Одеса ● 65113 ● тел. [open contact info](look above in the "contact info" section) ● e-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета Працевлаштування на посаду операційного директора, заступника директора
за напрямком, директора по логістики.

Заробітна плата Від 30 000,00 грн

Особисті дані  Д.н. 18 жовтня 1980 р.
 Одружена
 Маю повнолітнього сина

Досвід роботи
Жовтень 2021р – квітень 2022р.

ТОВ «Торговий дім «Міст Експрес»
Посада: начальник складського комплексу регіону
Посадові обов’язки: Організація та контроль роботи складського комплексу,
Ефективне використання потужностей комплексу та планування роботи
персоналу, приймання, зберігання товарів відповідно вимог.
Логістичні рішення з доставки товарів адресно до фізичних осіб та юридичних
агентів.
Робота в 1С. 8.2; 8.3; ТДС; Bitrix24;
Комплекс класу А, 3000 м2

2018 р. – травень 2021р.

АТ «Укрпошта»
Посада: начальник Центру операційно-фінансового супроводу Одеської
обласної філії
Посадові обов'язки: Підтримка єдиних стандартів операційного супроводження
послуг.
Визначення типових помилок та шляхів мінімізації операційних ризиків.
Збір та аналітика операційних показників у всіх операційних вертикалях.
Побудова ризик - орієнтованого внутрішнього контролю в автоматичному та ручному
режимі.
Обробка первинної документації, зберігання та архівування даних в ЦОД, ведення
архіву на паперових носіях.
Робота з контрагентами по складанню актів виконаних робіт, звірка по прийнятим та
відправленим платежам, переказам.
Контроль кредиторської та дебіторської заборгованості.
Організація та контроль обігу готівкових коштів у відділеннях поштового зв’язку та касах
перерахунку, робота з банківськими установами по розрахунково-касовому
обслуговуванню.
Управління активами та пасивами, в тому числі, з бюджетним цільовим фінансуванням.
Організація цільових виплат, формування та подача звітності в бюджетні установи.
Взаємодія з органами Пенсійного фонду України та Управліннями соціального захисту
України.
Фінансовий моніторинг.
Управління фінансовими електронними системами компанії.
Робота з переказними операціями юридичних/фізичних осіб внутрішніх та міжнародних
ринків.

2008-2018 р.

ПАТ «Укрпошта»
Посада: заступник директора з питань технології надання послуг
Одеської обласної дирекції
Посадові обов'язки: Організація та контроль технологічних та логістичних процесів по
впровадженим стандартам компанії.
Розроблення та впровадження технологічної та регламентуючої документації.
Впровадження систем якості та КПІ
Контроль навантаження на працівників та контроль кількості персоналу.
Контроль роботи центрів оброблення пошти (термінали) філії та сортування поштових
відправлень.
Формування та контроль логістики внутрішніх і магістральних перевезень відповідно
встановлених строків та стандартів.
Контроль диспетчерської служби філії.
Контроль якості надання послуг відділеннями поштового зв’язку на всіх етапах.
Впровадження нових підходів до виконання операцій.

2004 -2008 р.
УДППЗ «Укрпошта»
Посада: начальник відділення зв’язку
Посадові обов'язки: Організація роботи відділення поштового зв’язку
Виконання планових показників. Продаж поштових та фінансових послуг,
оплата пенсій та грошових допомог, адресна доставка поштової
кореспонденції та поштових відправлень.

Освіта 1998-2004р..
Одеська національна академія харчових технологій ім. М.В. Ломоносова

Факультет: Економіка підприємств
Спеціальність: спеціаліст/економіст

2015-2017р.
Одеська національна академія зв’язку ім. О.С. Попова
Факультет: Автоматизація і комп’ютерно-інтегровані технології
Спеціальність: інженер автоматизованих систем управління
підприємством

Курси внутрішнього аудитора систем менеджменту якості
Сертифікат: внутрішнього аудиту систем менеджменту якості згідно
стандартам ISO 9001:2015 і ISO 19011:2011

Свідотство о проходженні навчання фінансового моніторингу в 2016р.

Додаткові  Англійська мова – базовий рівень
відомості  Українська мова – рідна
 Російська мова – вільно
 досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
 досвід проходження перевірок контролюючими органами;
 досвід ведення переговорів;
 уміння працювати в команді;
 навички управління персоналом від 100 чоловік
 ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, Lotus
,навігація в Internet, довідково-інформаційні програми).
 Маю права водія кат. В, власний автомобіль.

Особисті Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з
якості великими обсягами інформації, ініціативність, стресостійкіст
комунікабельність

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: