Resume from June 14, 2022 File

Володимир

Регіональний менеджер

Age:
46 years
City:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Чорний Володимир Володимирович
Дата народження
6 березня 1978 р.
Місце проживання
м.Тернопіль, вул. Дружби 17/30
Контакти
телефони
-[open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан
Одружений
Місце роботи
Безробітний
Освіта: повна вища
Рік
Навчальний заклад
Інше
2008-2010
Центр підготовки магістрів
Тернопільський національний економічний університет
Спеціальність: державна служба
Кваліфікація: магістр з державної служби
1999-2000
Державний університет “Львівська політехніка”
Спеціальність: облік і аудит
Кваліфікація: спеціаліст
1997-1999
Державний університет “Львівська політехніка”
Спеціальність: облік і аудит
Кваліфікація: бакалавр
1993-1997
Львівський автомобільно-дорожній технікум
Спеціальність: експлуатація і ремонт дорожніх машин і обладнання
Кваліфікація: молодший спеціаліст-механік
Диплом з відзнакою
Досвід роботи
Рік
Організація
Посада
Виконувана робота
11.2015 12.2015
ПрАТ»Тернопільський молокозавод»
Інженер з транспорту
Складання графіків доставки сировини та готової продукції.Діагностування поломки автомобіля та поставка його на ремонт.Випуск(приймання)автомобілів на маршрут згідно графіків.
09.2008
30.07.
2015р.
Головне Управління Державної казначейської служби України у Тернопільській області
головний казначей
сектору видатків державного бюджету
Відкриття та облік асигнувань за загальним та спеціальним фондом державного бюджету. Перевірка розподілів відкритих асигнувань щодо відповідності залишків на рахунках, мережі, цільового спрямування асигнувань, розподілу показників зведених кошторисів, зведених планів асигнувань загального фонду.
Надання роз’яснень та консультацій. Ведення листування з ДКСУ, фінансовими органами, розпорядками бюджетних коштів та іншими установами.
06.2007-09.2008
Головне Управління Державного казначейства України у Тернопільській області
головний спеціаліст
відділу обслуговування місцевих бюджетів, моніторингу та контролю платежів
Здійснення контролю за діяльністю бюджетних установ, з питань оплати рахунків та подання всіх необхідних документів згідно чинного законодавства. Перевірка доцільності та законності витрат, які підлягають оплаті.
07.2005-
06.2007
Управління Державного казначейства у м. Тернопіль
головний казначей відділу видатків міського бюджету
Перевірка всіх розрахунково-грошових документів, що надходять, з погляду законності здійснюваних операцій, а також відповідності характеру діяльності передбаченого положенням даного клієнта. Ведення службового листування із клієнтами.
01.2004-07.2005
Відділення Державного казначейства у
м. Тернополі
головний спеціаліст відділу обліку лімітів видатків та контролю за виконанням кошторисів міського бюджету
Здійснення контролю за опрацюванням, візуванням, передачею, зберіганням документів, пов’язаних з рухом грошових коштів як на паперових носіях, так і в електронному вигляді.
Проведення перевірки доцільності та законності витрат, які підлягають оплаті.
01.2004-01.2004

Відділення Державного казначейства у
м. Тернополі
спеціаліст І категорії відділу обліку лімітів видатків та контролю за виконанням кошторисів міського бюджету
Перевірка та взяття на облік кошторисних призначень. Здійснення попереднього контролю за цільовим використанням бюджетних коштів.
Додаткові відомості
Операційні системи
Windows, MS Office та інші; банківські: А/С “Казна”
Мова
Українська: вільно; російська, польська; англійська: читаю,говорю перекладаю із словником
Шкідливі звички
Немає
Водійські права
категорії B, C
Авто
Ford Sierra

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: