Resume from May 21, 2024 File

Олена

Юрист

Age:
55 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Моісєєва Олена Валеріївна

1. Контактна та особиста інформація

м. Харків, вул.Академіка Ляпунова, 7 кв. 83 (район готелю «Національ»),
д.т.702-65-52, м.т. [open contact info](look above in the "contact info" section).
Особиста інформація: 18.05.1969 року народження, у шлюбі, маю одну дитину.

2.Мета
Здобування вакансії начальник юридичного відділу, заступника начальника, юриста підприємства в одній особі.

3.Освіта
Освіта вища, 1991р. закінчила Українську юридичну академію ім.Я.Мудрого.

Причина пошуку роботи- повернення колишнього юриста на підприємство.

2.Досвід роботи (загальний стаж юридичної діяльності понад 30 років):
2.1. З січня 2023 р.провідний юрисконсульт в одній особі ТОВ «ТАЙФУН-2000»
Вид дільності: виробництво закусок «Пікнік»
-повний супровід господарської діяльності трьох юридичних осіб
-аналіз та складання усіх видів договоров(поставка, мааркетинг, перевезення, займ та ін.)
-супроводження інтелектуальної діяльності підприємства( понад 40 торгівельних марок)
-повне правове супроводження кадрової діяльності підприємства
-супровід перевірок контролюючих органів(позитивний супровід перевірки Держпраці з результатом- без штрафів)
-робота по подовженню Договора оренди земельної ділянки
-оформлення штрих-кодів на продукцію підприємства
-досвід ведення війскового обліку на підприємстві
-надання консультацій по оподаткуванню
-робота з банком по кредитной лінії підприємства
-корпоративні права(реєстрація/перереєстрація ФОП та юридичних осіб)
-надання консультацій співробітникам підприємства з усіх галузей законодавства

2.2.З серпня 2018 року до 02.11.2022р. провідний юрисконсульт в одній особі ТОВ «ФІРМА «НІККО»
Вид діяльності: оптова торгівля товарами секонд-хенду, в т.ч. ЗЕД
-повний супровід господарської діяльності підприємства, ведення кадрової роботи:
-аналіз та складання господарських, договорів оренди та інших видів договорів;
-ЗЕД (розробка ЗЕД контрактів з постачання; у торговельно-промисловій палаті отримання «експертних висновків» з визначення коду УКТЗЕД для товару; у Держпродспоживслужбі(м. Київ) отримання висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи для товару;)
- земельні правовідносини;
-корпоративні права (реєстрація, перереєстрація)
-розробка нових договорів перевезення, зберігання під індивідуальні умови, пов'язані з особливостями діяльності корпорації.
-аналіз судової та правової практики;
-консультування співробітників та клієнтів фірми з усіх галузей законодавства України;
-повне ведення кадрової документації за трьома юрособами та восьми ФОП-ам(накази, графіки, штатне і т.д.)
-консультації з кадрової роботи, трудові суперечки;

2.3.З січня 2015р. до липня 2018р. провідний юрисконсульт в одній особі у Фінансовій корпорації.
вид діяльності: страхова діяльність, діяльність ломбардів, пунктів обміну валют;
-повний супровід господарської діяльності підприємства
-документальний та юридичний супровід діяльності понад 50 пунктів обміну валют по всіх регіонах України (в т.ч. взаємини з НБУ).
- документальний та юридичний супровід діяльності 15 відділень ломбарду (ведення реєстру Нацкомфінпослуг, відкриття нових відділень).
- робота з проблемними боржниками (аналіз кредитних договорів, супровід укладання договорів застави, іпотечних договорів, складання вимог, накладання «звернення стягнення (в т.ч. досудових), складання позовів (в т.ч. цивільних у порядку кримінального провадження), повне супровід у судах всіх інстанціях, виконавчої служби.;
-корпоративні права (реєстрація, перереєстрація) у т.ч. фінустанов у реєстрі Держкомфінпослуг;
- земельні правовідносини;
- суперечки із Фондом гарантування вкладів фізичних осіб (в т.с. судові)
-спори з банками з приводу невиплат за депозитами;
-реєстрація мовних прав, іпотек, «звернень стягнень» у Реєстраційній службі( вирішення питань у судовому порядку);
-аналіз та складання господарських, договорів оренди та інших видів договорів;
-підготовка та супровід різного виду угод у нотаріуса з їх подальшою реєстрацією у необхідних реєстрах;
-аналіз судової та правової практики;
-кримінальні провадження в рамках злочинів, пов'язаних з незаконним використанням закладеного майна.
-консультування співробітників та клієнтів фірми з усіх галузей законодавства України;
-виконавче провадження, супровід всіх її етапів. Контактування із судовими виконавцями.
-вирішення питань у податкових органах, органах Прокуратури, внутрішніх справ, ДАІ (контроль за перереєстрацією транспортних засобів, що перебувають у заставі);

2.4. З жовтня 2011р. до 15.01.2015р. провідний юрисконсульт (в одній особі) у компанії-офіційному представнику турецьких авіаліній, туристична фірма.
вид діяльності: організація чартерних перевезень футбольних клубів прем'єр-ліги, турагентська та туроператорська діяльність, генеральний агент Турецької Авіакомпанії.
-повний супровід господарської діяльності підприємства (в т.ч. дочірніх):
- одержання різноманітних дозволів, ліцензій, сертифікатів;
-аналіз та складання господарських та інших видів договорів, а також договорів чартеру, перевезень, агентських тощо;
-реєстрації, перереєстрації та ліквідації дочірніх підприємств ТОВ, корпоративні правовідносини;
-претензійно-позовна робота, представництво інтересів у Господарському та Адміністративних судах (успішно виграні справи аж до касаційної інстанції з податкових спорів підприємства), у судах загальної юрисдикції, пов'язаних із порушенням прав захисту споживачів та претензій авіапасажирів;
-повне супровід податкових та інших видів перевірок;
-претензійна робота з туристами;
-консультування співробітників та клієнтів фірми з усіх галузей законодавства України;
-трудові суперечки;
-вирішення питань у податкових органах, органах Прокуратури, МВС, ДАІ;
-вирішення питань з виконавчого провадження;
2.5. З 01.10.2009р. до жовтня 2011р. - Директор Департаменту реєстраційної та дозвільної діяльності Юридичної компанії «АСАД», директор юридичної компанії «Земля та Люди»
посадові обов'язки:
-консультації та надання послуг з реєстрації, перереєстрації та ліквідації підприємств усіх форм власності «під ключ»;
-консультування та надання послуг з отримання різноманітних дозволів, ліцензій;
-реєстрація, переоформлення земельних ділянок у м. Харкові та області;
-супровід угод з нерухомістю (купівля-продаж, дарування, застава, тощо) суб'єктів різних форм власності;
-інтелектуальне право (реєстрація торгових марок, товарних знаків тощо);
-проведення семінарів «Новини у законодавстві»;
-аналіз та складання господарських та інших видів договорів для клієнтів компанії;
-ведення кадрової роботи

2.6. З 01.02.2009р. до 04.08.2009р. - Зам. начальника юридичного відділу Харківського обласного Фонду соцстраху з тимчасової втрати працездатності + начальник юридичного відділу одного із структурних підрозділів «Таргету».
вид діяльності: контроль за дотриманням законодавства із соціального страхування на підприємствах усіх районів Харкова та області.
посада: заступник начальника юридичного відділу;
посадові обов'язки: складання позовів щодо неплатників внесків, подання інтересів до Адміністративного суду; консультації громадян та керівників районних дирекцій з питань соц.страхування; і т.п.

2.7. З 01.11.2003р. по 02.12.2008р. робота в корпорації «Реал»:
вид діяльності: виробництво, експорт-імпорт сільгосппродукції;
посада: начальник юридичного відділу;
посадові обов'язки: контроль та складання зовнішньоекономічних та внутрішніх договорів купівлі-продажу, комісії;
-підготовка документів та укладання форвардних договорів з відстроченням поставки щодо надання кредитів сільгоспвиробникам з подальшим укладенням договорів застави під майбутній урожай сільгосппродукції;
-підготовка, збір документації щодо складання та подання позовів до Господарського суду Харківської області за позовами, пов'язаними із стягненням заборгованості, земельними питаннями, договорами підряду на будівництво, суперечками з банками будь-якої підпорядкованості;
- підготовка, збір документації щодо складання та подання позовів до Харківського Окружного адміністративного суду за позовами з Державними податковими інспекціями щодо скасування повідомлень-рішень, пов'язаних із стягненням ПДВ, неправомірними нарахуваннями тощо;
-вирішення питань у податкових органах, органах Прокуратури, УБОЗ, ВДСБЕЗ;
-вирішення питань з виконавчого провадження;
-консультації із земельних питань будь-якої складності, будівництва:
-отримання різноманітних дозволів, пов'язаних з будівництвом
-вирішення питань щодо реєстрації права власності на земельні ділянки в Земельних кадастрах будь-якої підпорядкованості;
-надання послуг з корпоративних прав (реєстрація, перереєстрація статутних документів з реєстрацією у всіх Фондах у дуже стислий термін).
-консультації з трудових спорів, кадрової роботи;

2.8. З 01.04.2002р. до 01.11.2003р. перебувала у декретній відпустці для догляду за дитиною.

2.9.Робота з 25.07.1998р. по 01.04.2002р. у ТОВ «Фінанси та Аудит»;
вид діяльності: аудиторська фірма при Аудиторській палаті Харківської області;
посада: юрисконсульт;
посадові обов'язки: участь у аудиторських перевірках (перевірка розділів статутного фонду, статутних документів)
-юридичні консультації щодо клієнтів з питань податкового законодавства;
-юридичний супровід суб'єктів підприємницької діяльності;
-підготовка, проведення та участь у семінарах, що проводяться Аудиторською палатою Харківської області;
-участь в екзаменаційній комісії на іспитах з видачі свідоцтв на право зайняття аудиторської діяльності;
-підготовка, збір документації щодо складання та подання позовів до Господарського суду Харківської області за позовами, пов'язаними із стягненням заборгованості;
-вирішення питань у податкових органах, органах Прокуратури, УБОЗ, ВДСБЕЗ;
-надання послуг з корпоративних прав (реєстрація, перереєстрація статутних документів з реєстрацією у всіх Фондах у дуже стислий термін).
-ведення кадрової роботи на підприємстві;
-представництво в судах усіх інстанцій з трудових спорів;

3.Професійні навички
Маю досвід роботи нотаріуса (стажування у 6-й Державній нотаріальній конторі), користувач Word, Excel. Користувач системи «Ліга-Закон», нагороджена грамотами та подяками міської адміністрації.

4. Додаткова інформація
Маю закордонний паспорт, права водія, особистий автомобіль
Англійський рівень А2

5. Бажана зарплата від 25000 грн.

Особистісні дані
Прагнення до розвитку, зростання, швидке звикання до роботи з новою галуззю, мобільність, вміння працювати в умовах інтенсивного навантаження, вміння привернути до себе, обов'язковість, керованість, дружелюбність, впевненість у собі та своїх здібностях, вміння грамотно спілкуватися з керівниками будь-якого рівня, постійно вдосконалюю свої професіональні навички

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: