Resume from April 5, 2023 PRO

Юліанна

Інспектор відділу кадрів, адміністратор з документообігу

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник директора (креативний директор)

from 07.2010 to 06.2014 (3 years 11 months)
Дизайн-студія "Країна мрій", Київ (архітектура, будівництво, дизайн)

Робота/спілкування безпосередньо с замовниками;
Виїзд на об"єкти для обміри приміщень;
Затвердження ТЗ - технічного завдання;
Розробка планувальних рішень (Archicad);
Розробка концепції дизайну.
Робота з візуалізаторами - надання матеріалів, планів на комплектації для візуалізації приміщень. Контроль.
Співпраця з архітекторами - на великих об"єктах. На об"єктах до 300 м кв. самостійна робота над архітектурною частиною проекту - креслення : плани перепланування, освітлення, електрики, возведення нових конструкцій та інші, необхідні для проекту креслення.
Комплектація.
Авторський нагляд за проектами.

Помічник директора - дизайнер інтер"єрів

from 02.2008 to 04.2019 (11 years 2 months)
ТОВ "Юліана - Медіа", Київ (медіа послуги, дизайн інтер"єрів)

Робота/спілкування безпосередньо с замовниками;
Укладання договорів та контроль за дотримання усіх умов сторонами;
Виїзд на об"єкти;
Затвердження ТЗ - технічного завдання;
Робота з візуалізаторами та співпраця з архітекторами ;
Котроль за проектами;
Авторський нагляд .

Юрисконсульт / Головний юрисконсульт

from 03.2004 to 06.2005 (1 year 3 months)
ТОВ "Центр сприяння підприємництву", Київ (центр надання юридичної допомоги та сприяння підприємництву)

юридичні консультації для підприємців, реєстрація підприємст усіх форм власності у державних структурах.

Заступник начальника відділу кадрів

from 07.2002 to 09.2003 (1 year 2 months)
ВАТ "ТОДАК", Київ (виробництво техніки для с/г господарства)

Виконувала обов"язки:
Вести кадровий облік у повному обсязі (прийняття, переведення, звільнення, відпустки);
Вести табелі обліку робочого часу;
Розробка та ведення штатного розпису та організаційної структури;
Оформлення відряджень;
Ведення військового обліку;
Вести пошук кандидатів, працювати з базою резюме (робочі та офісні спеціальності);
Розміщувати вакансії на різних сайтах пошуку роботи;
Проводити співбесіди;

Адміністратор комп"ютерних систем

from 07.2000 to 07.2002 (2 years)
ЗАТ "Київський суднобудівний-судноремонтний завод", Київ (суднобудівництво та судноремонт)

- сисематизація облікових записів працівників
- табелювання (облік робочого часу)
- розміщування вакансії на різних сайтах пошуку роботи
- інші кадрові обов"язки

Education

Національна академія внутрішніх справ України

Правознавство, юрист, Київ
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Правознавство" та здобула кваліфікацію Юриста

Київський промислово - економічний коледж

Технічне обслуговування та ремонт електронно-обчислювальної техніки, Київ
Specialized secondary, from 1993 to 1997 (4 years)

навчалася за спеціальністю технічне обслуговування та ремонт електронно-обчислювальної техніки, присвоєно кваліфікацію технік-електронік.

Additional education and certificates

Національна академія наук - курси "бухглтерський облік та фінанси підприємства"

1999-2000 (4 місяці)

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

-Високий рівень особистої відповідальності;
-Уважність до дрібниць, вміння та бажання знаходити відповіді на питання;
- Без шкідливих звичок;
- Займаюсь спортом.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: