Resume from April 11, 2023 PRO

Олександр

Операційний директор, керівник роздрібної мережі

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Операційний менеджер

from 08.2022 to 12.2022 (4 months)
Flowers.ua, Київ (Розничная торговля)

- Розрахував та впровадив показники: продуктивності співробітників, навантаження
- Оптимізував штатну чисельність співробітників у розрізі кожного офісу
- Впровадив графіки роботи персоналу відповідно до показників продуктивності та навантаження
Мета: оптимізація ФОП, управління та контроль виходів персоналу в зміну, контроль нарахування ЗП, управління швидкістю та якістю виконаних замовлень
- Розроблено та прописано ключові метрики та функціонал: РД, адміністратор, флорист, кур'єр
- Розробив нову систему мотивації: РД, адміністратор, флорист
- Розрахував оптимальний формат офісів відповідно до пікового навантаження на свята (х10 замовлень)
- Розробив та впровадив систему контролю магазин/офіс (чек-листи)
- Виявив основні причини пересорту, нестачі товару. Прописано основні кроки щодо мінімізації втрат
- Прописав основні критерії підбору приміщень під магазини
- Виконав геомаркетинг потенційних локацій під відкриття на основі критеріїв (Київ, Київська обл.)
- За листопад місяць підібрав 2 приміщення під відкриття магазинів, відповідно до затверджених вимог ( 1 приміщення підписано)
Проекти:
- Автоматичний друк замовлень. Ініціював, прорахував, погодив та подав на відділ розробки.
Мета: прибрати людський фактор у процесі, економія ФОП, контроль за швидкістю та пріоритетністю виконання замовлень
- Автозаміна товару. Ініціював, прорахував, погодив та подав на відділ розробки.
Мета: прибрати людський фактор у процесі, мінімізувати час узгодження заміни товару з клієнтом, прискорити процес виконання замовлень, підвищити показник лояльності клієнтів

Операційний директор

from 09.2020 to 09.2021 (1 year)
ТОВ Forellis, Київ (Розничная торговля)

- Запуск мережі з нуля (м. Київ)
- Організація повного циклу відкриття магазинів (підбір приміщень, аналіз цільового трафіку, укладання договору, погодження кошторисів, контроль будівельних робіт, взаємодія з підрядниками/постачальниками, забезпечення тмц/товаром, запуск магазину)
- Оптимізація формату торгових точок (з метою економії вартості оренди та можливості відкриття у цільових локаціях)
- Дотримання бюджету будівельних та підрядних робіт на об'єктах
- Оптимізація витрат на відкриття (за період роботи вдалося скоротити витрати на відкриття до 30%)
- Відкрито 9 ТТ (2 об'єкти було закрито)
- Операційне управління діючими магазинами
- Розробка чек-листа стандартів торгових точок
- Систематичний контроль за дотриманням стандартів торгових точок персоналом
- Розробка системи мотивації (адміністративного/лінійного персоналу)
- Розробка стандартів обслуговування мережі
- Контроль за дотриманням стандартів обслуговування (спільно з HR компанії)
- Прийняття кадрових рішень
- Розробка маркетингових заходів мережі (разом з маркетологом)
- Аналітика продажів мережі (виручка, СРЧ, трафік, націнка, довжина чека, частки продажів), заходи щодо підвищення цільових показників
- Управління асортиментом (введення/виведення позицій)
- Організація безперебійного постачання товарів/продуктів на торгові точки (взаємодія з постачальниками)
- Контроль товарних залишків (мінімізація втрат, оптимізація процесу закупівель, недопущення критичних випадань товару)
- Управління фінансовими показниками мережі (виручка, валовий прибуток, рентабельність)
- Заходи щодо збільшення прибуткової частини мережі
- Оптимізація витрат чинної мережі
- Фінансова звітність власникам компанії

Директор департамента роздрібної торгівлі

from 04.2019 to 04.2020 (1 year)
ТОВ "ТД УКРАЇНСЬКИЙ ПРОДУКТ" , мережа магазинів "Червоне та Біленька", Київ (Розничная торговля)

- Управління департаментом роздрібного продажу (65 ТТ, 3 регіони)
- Управління командою (3 регіональні директори, 8 супервайзерів, 180 продавців)
- Відбір, навчання, адаптація адміністративного персоналу компанії
- Формування ефективної структури та функціоналу роздрібного департаменту
- Розробка KPI відділу продажів
- Контроль виконання плану продажів, коригувальні заходи щодо збільшення показників (виручка, СРЧ, трафік, націнка, довжина чеку, частки продажів, фокусні групи товарів тощо)
- Виведення компанії на операційний прибуток
- Приріст виручки квітень - грудень 90% (сезонність 30%)
- Приріст націнки +15%
- Динаміка середнього чека +35%
- Розробка чек-листа стандартів торгових точок
- Розробка стандартів обслуговування торгового персоналу
- Аналіз дотримання стандартів обслуговування, виявлення зон розвитку, навчальні заходи щодо покращення показників
- Організація роботи «Школи продавця» мережі з нуля
- Погодження тренінгів, участь у створенні навчальних матеріалів
- Організація відкриття нових торгових точок (погодження та підтвердження локацій, прийом ТТ у будівельників, контроль відкриття)
- У період квітень-грудень відкрито 20 ТТ у Києві та області, 10 ТТ у регіонах
- Розробка формату магазинів мережі, спільно з керівниками суміжних департаментів
- Оптимізація діючих бізнес-процесів компанії
- Взаємодія із суміжними відділами
- Розробка та впровадження проектів (стандарти обслуговування, стандарти ТТ, школа продавця, мотиваційна програма тощо)

Керуючий менеджер

from 07.2014 to 04.2019 (4 years 9 months)
"ТМ МОРЕ ПИВА,HOP HEY", Київ (Розничная торговля)

- Організація безперебійного торгового процесу на магазинах (25 торгових точок)
- Управління командою (75 продавців, 5 адміністраторів)
- Відбір, навчання, адаптація торгового та адміністративного персоналу
- Організація заходів щодо зниження плинності кадрів (створення здорового мікроклімату в команді, забезпечення комфортних умов праці).
- Плинність персоналу, липень-лютий 3%
- Щоденний аналіз виконання планів продажів, що коригують заходи щодо покращення показників (СРЧ, трафік, довжина чека, частки продажів, фокусні групи товарів тощо)
- Виконання плану продажу, липень – лютий 101%
- Контроль дотримання стандартів на торгових точках (чек-лист).
- Чек-лист кола, липень – лютий 99,4%
- Дотримання показників продуктивності магазинів
- продуктивність ТТ, липень - лютий 104%
- Аналіз дотримання стандартів обслуговування, виявлення зон розвитку, навчальні заходи щодо покращення показника.
- Виконання стандартів обслуговування персоналом, липень – лютий 94%
- Організація відкриття нових торгових точок (підтвердження локації, прийом ТТ у будівельників, відкриття, взаємодія з орендодавцем)

Менеджер

from 03.2012 to 07.2014 (2 years 4 months)
ІНВАЙТ, Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)

- Продаж клінінгових послуг
- Прорахунок вартості послуг
- Складання комерційних пропозицій
- Укладання договорів на обслуговування
- Адміністрація об'єктів
- Управління персоналом
- Участь у тендерах

Education

Національний Гірничий університет

Інформаційні технології, автоматизоване управління технологічними процесами, Дніпро
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)

Additional education and certificates

Олександр Фрідман "Планування. Делегування. Контроль"

6 місяців

Knowledge and skills

MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet Користувач ПК Користувач Internet Email Водительские права кат. B QlikView MindManager

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

References

Літус Ілона Олександрівна

Літус Ілона Олександрівна

HRD, ТОВ Forellis Київ

Contact details are hidden

Additional information

- Цілеспрямованість
- Hезультативність
- Ефективність
- Командність
- Лідерські якості
- Проактивність
Хобі: спортивна риболовля, читання книг

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: