Resume from May 1, 2024 PRO

Світлана

Головний бухгалтер, керівник відділу кадрів, 16 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
35 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 09.2018 to now (5 years 9 months)
АНПФ "Харків-Ріелтер", Харьков (Нерухомість)

Заступник головного бухгалтера

from 03.2012 to 08.2018 (6 years 5 months)
АНПФ "Харків - Ріелтер", Харьков (Нерухомість)

Education

Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаева, Харьков

«Облік та фінанси», Харків
Higher, from 2018 to 2020 (2 years)

Українська інженерно - педагогічна академія

Педагогічна освіта, Харків
Higher, from 2010 to 2011 (1 year)

Складання та відтворення програми: "Вдосконалення технологічної підготовки студентів заочної форми навчання на основі оптимізації процесу виконання контрольних робіт"

Additional education and certificates

Офіс - менеджер

2011

Knowledge and skills

MS Word MS Office Електронний кабінет платника податків M.E.Doc Соната Вчасно Банківська справа Приват24 EDIN Ведення кадрового діловодства Складання та подання звітності відповідно до чинного законодавст

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • Russian — fluent

Additional information

Керування всіма процесами кадрового діловодства зі штатом 50+ (повний цикл оформлення прийому, звільнення, переведення співробітників, надання відпусток, включаючи оформлення наказів, створення повідомлення про прийом та звільнення працівника на роботу до ДПС та Центру Зайнятості);
Формування та ведення особових справ співробітників, карт за формою П-2;
Ведення штатного розкладу, внесення змін до штатного розкладу, оформлення відповідних наказів;
Забезпечення інноваційної, продуктивної та позитивної корпоративної культуру;
Оформлення та ведення трудових книжок, ведення журналу обліку трудових книжок+ перехід від паперових трудових книжок до електронного обліку трудового стажу;
Розробка робочих та посадових інструкцій за різними напрямками;
Складання графіка відпусток, облік використання відпусток працівниками;
Формування та здача звітів до ДПС, ФСС ТВП, статистики та виконавчих служб відповідно до чинного законодавства України;
Досвід ведення переговорів та проходження комплексних планових та позапланових перевірок, що здійснюються контролюючими органами;
Аналіз поточного бухгалтерського і податкового законодавства;
Ведення табеля обліку робочого часу;
Робота з лікарняними та декретними листами непрацездатності;
Нарахування та виплата зарплати, відпускних, лікарняних, договори ЦПХ, дивіденди;
Нарахування та перерахування податків і зборів до державного, місцевого бюджетів та позабюджетних фондів;
Робота з банками: (Відкриття та закриття рахунків, робота з клієнт-банком; банківською випискою; здійснення платежів; контроль руху грошових засобів по рахунку);
Рознесення коштів, що надійшли через платіжні системи (термінали) по абонентам, створення реєстрів платежів;
Ведення бухгалтерського та податкового обліку, квартальна об’єднана звітність для ФО-П та юридичних осіб (1-3 група) на спрощеній системі оподаткування без ПДВ та на загальній системі (досвід 17+компаній з різною направленістю діяльності);
Складання актів наданих послуг, рахунків-фактур для покупців;
Контроль правильного оформлення первинних документів, їх достовірне і своєчасне відображення в обліку на всіх ділянках;
Ведення в програму прибуткових накладних, актів, рахунків від постачальників;
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, здійснення звіряння з контрагентами, оформлення актів звірки взаєморозрахунків;
Нарахування амортизації, введення в експлуатацію ОЗ, НМА, МНМА інвентаризація;
Допомога та консультування керівництва щодо договорів з постачальниками, податкового обліку та іншого;
Підготовка та підписання договорів, з подальшим що місячним поданням звітності до АТ «Харківобленерго», КП «Харківські теплові мережі», КП «Жилкомсервіс», КП «КВПВ»;
Маю аналітичний склад мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що виникла та самостійно приймати рішення, щодо усунення нагальних питань. Відповідальність, вміння працювати з великим об’ємом інформації, комунікабельність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: