Resume from May 13, 2024 File

Ірина

Менеджер з продажу

Age:
34 years
City:
Brovary

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Яресько Ірина Василівна
Дата народження: 06.02.1990
Місто: Бровари
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
1996-2007 рр. – Лютенська загальноосвітня школа. Закінчила школу з відзнакою.
2007 р. – 2012 р. Полтавська державна аграрна академія. Спеціальність «Фінанси і кредит»
Досвід роботи:
квітень 2010 р. – вересень 2013 р. – менеджер з продажу металопластикових вікон, м.
Київ.
Функціональні обов’язки:
— надання телефонних консультацій;
— контроль над виконанням замовлень;
– робота з існуючою базою клієнтів;
– складання комерційних пропозицій;
– ведення переговорів;
– укладання договорів;
– контроль документообігу;
–супроводження клієнта до моменту повного виконання технічних задач, контроль якості;
– обслуговування тендерів;
– аналіз ринку;
– тижнева та місячна звітність;
— розміщення рекламних оголошень.
вересень 2016 р. – листопад 2017 р. – керівник відділу продаж, м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— робота з командою;
— контроль замовлень, запуск в роботу;
— розробка акційних пропозицій та дисконтних програм;
—співпраця з постачальниками, грошові розрахунки;
—нарахування заробітної плати монтажним бригадам;
— ведення звітності;
—робота в програмах CRM та Binotel;
—контроль над планом продаж.
З січня 2018 р.- лютий 2022 р.– менеджер зі збуту на виробництві металопродукції
Функціональні обов’язки:
– пошук нових клієнтів;
– робота з існуючою базою клієнтів;
– складання комерційних пропозицій;
– ведення переговорів;
– укладання договорів;
– контроль документообігу;
– контроль дебіторської заборгованості;
– пошук вантажних перевізників, контроль за відвантаженням продукції та
супроводження її до клієнта;
–звітність;
– пошук клієнтів в інших країнах та експорт;
– підготовка документів для митних органів (фактури, договору, сертифікати походження,
якості товару, специфікації, технічна документація);
– наповнення сайту;
– аналіз ринку.
З травня 2022 – спеціаліст із супроводу клієнтів по металообробці
Функціональні обов’язки:
– пошук нових клієнтів;
– робота з існуючою базою клієнтів;
– прорахунок готового виробу та складання комерційної пропозиції;
– ведення всих клієнтів у програмах Bitrix та CRM;
– навики роботи у конструкторських програмах для виробів з металу;
– вміння читати креслення;
– виявлення потреб замовника та підбір способу вирішення технічних задач ;
– ведення первичної документації;
–звітність;
– робота в виробничих програмах;
– аналіз ринку.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office та ін.);
— досвід роботи з клієнтами;
— вміння працювати з документами;
— досвід ведення та розширення бази клієнтів;
— вміння працювати в 1С;
— досвід роботи в системах CRM та Bitrix;
— досвід роботи з кресленнями та конструкторськими програмами;
— Знання мов: українська — рідна; російська – тільки при необхідності; англійська –
середній рівень.

Особисті якості: відповідальна, люблю працювати з людьми, швидко навчаюся,
наполеглива, цілеспрямована, націлена на результат, творча та креативна, люблю
заробляти гроші та приносити результат для організації, в якій працюю!

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: